Kdeff maalaa muille!
Kdeff maalaa muille!
Hei vaan kaikille! Osa varmasti tunnistaa minut tuolta Waaagh Dugun ! Örkki blogin puolelta. Satuin tässä törmäämään tämän sivuston silmujen ja solmujen alla olleseen palkkamaalaajien esittelyt ja työtarjoukset ja sinne päätin heittää ilmoitusta että voin maalata ilmaiseksi kaikki figut jotka minulle lähettää kuhan asiakas hoitaa maalit sekä postikulut! Ilmeisesti ilmoitukseni kiinnosti sekä tarjoukseni on varsin erikoinen
"Koko armeijan maalaaminen maksaa vain postikulut ?" "Kyllä koska saat lähettämäsi / hankkimasi maalit myös takaisin"
Tämän tarjoukseen otti onkeensa kaksi herrasmies pelaajaa eripuolilta suomea. (Olin yllättynyt jo yhdestä saati sitten useammasta) alustavat sopimukset ja suunnitelut on saatu kyseisten herrasmiesten kanssa sovittua ja ainakin toisen figut (pelistä josta en ole koskaan edes kuullut) ovat tällähetkellä matkalla kohti armasta Tamperetta, (postin mukaan olisivat 12.1 perillä, epäilen)
En paljasta asiakkaiden nimiä (foorumi / oikeaa) mutta jos kyseiset herrat tahtovat ne kertoa he voivat näin tehdä. Kuvien laittoon olen kummaltakin saanut luvan
Päätin kuitenkin tämän innoittaman perustaa tämän blogin jonne postaa samaan tyyliin kuin aikaisempaa edistymistäni figujen parissa ! Ja älkää huolehtiko rakkaat örkkini saavat kyllä jatkossakin huomiota varsinkin kun juuri tilasin 4 laatikloa lisää kaikkea mukavaa jousta 2 tulee huomenna / ylihuomenna!
TL;DR tämä blogi sisältää toisten omistamia figuureja jotka sotavasaran jäsen Kdeff on ilman erillisiä kustannuksia maalannut asiakkaan toiveiden mukaisesti. Teen töitä itselleni ja en ole ihmiskaupan uhri
"Koko armeijan maalaaminen maksaa vain postikulut ?" "Kyllä koska saat lähettämäsi / hankkimasi maalit myös takaisin"
Tämän tarjoukseen otti onkeensa kaksi herrasmies pelaajaa eripuolilta suomea. (Olin yllättynyt jo yhdestä saati sitten useammasta) alustavat sopimukset ja suunnitelut on saatu kyseisten herrasmiesten kanssa sovittua ja ainakin toisen figut (pelistä josta en ole koskaan edes kuullut) ovat tällähetkellä matkalla kohti armasta Tamperetta, (postin mukaan olisivat 12.1 perillä, epäilen)
En paljasta asiakkaiden nimiä (foorumi / oikeaa) mutta jos kyseiset herrat tahtovat ne kertoa he voivat näin tehdä. Kuvien laittoon olen kummaltakin saanut luvan
Päätin kuitenkin tämän innoittaman perustaa tämän blogin jonne postaa samaan tyyliin kuin aikaisempaa edistymistäni figujen parissa ! Ja älkää huolehtiko rakkaat örkkini saavat kyllä jatkossakin huomiota varsinkin kun juuri tilasin 4 laatikloa lisää kaikkea mukavaa jousta 2 tulee huomenna / ylihuomenna!
TL;DR tämä blogi sisältää toisten omistamia figuureja jotka sotavasaran jäsen Kdeff on ilman erillisiä kustannuksia maalannut asiakkaan toiveiden mukaisesti. Teen töitä itselleni ja en ole ihmiskaupan uhri
Viimeksi muokannut Kdeff, Ti 12.01.2016 00:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To each of us falls a task. And all the Emperor requires of us Guardsmen is that we stand the line and we die fighting. It is what we do best. We die standing" - General Sturn Cadian 412th
Re: Kdeff maalaa muille!
Luettelo projekteista & linkit kuviin:
Descent:
Tila: Tuote vastaanotettu Tampereella, Maalauksen suunnittelu aloitettu
Wood Elves:
Tila: Asiakkaan kanssa sovittu alustavat järjestelyt, tuote pakattu postitusta varten. Pakettia ei vielä toimitettu postiin
Descent:
Tila: Tuote vastaanotettu Tampereella, Maalauksen suunnittelu aloitettu
Wood Elves:
Tila: Asiakkaan kanssa sovittu alustavat järjestelyt, tuote pakattu postitusta varten. Pakettia ei vielä toimitettu postiin
"To each of us falls a task. And all the Emperor requires of us Guardsmen is that we stand the line and we die fighting. It is what we do best. We die standing" - General Sturn Cadian 412th
Descent:
Suoraan sanottuna en ole koskaan edes kuullut kyseisestä pelistä ennenkuin työtehtävää tarjottiin, pakko myöntää että figut ja itse peli vaikuttavat kyllä sen verta mielenkiintoiselta että odotan innolla projektin aloittamista. Tässä maalaukseen lähetetyt figut

Suoraan sanottuna en ole koskaan edes kuullut kyseisestä pelistä ennenkuin työtehtävää tarjottiin, pakko myöntää että figut ja itse peli vaikuttavat kyllä sen verta mielenkiintoiselta että odotan innolla projektin aloittamista. Tässä maalaukseen lähetetyt figut

Nyt on kyllä kunnioitettavaa omistautumista maalaamiselle. Kieltämättä loistava idea sillä nyt saat maalata paljon ja monipuolisesti, hyllyt eivät täyty ja lompakkoa ei vaivaa niin paha laihtuminen.
Nyt riitti, sano shamaani.
Hullu mikä hullu. :D Arvostan.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Itellä ollut monien vuosien aikana ongelma että aloitan kokoajan uutta arneijaa kun edeltävään tulee mitta täyteen, myös olin pitkän aikaa työtön niin en päässyt maalaileen kunnolla kun ei ollut rahaa ostaa figuja niin tällätavalla pääsen kätevästi maalaamaan figuja :D. Tietty voi riipaista aina hetken kun laittaa postissa takaisin kun on maalannut eka viikon ukkoja :D. Ja kuten olen asianomaajalle laittanut infoa jouduin siirtymään työhön jossa en viihdy niin ei ole ollut motivaatiota paljon maalata, eilen sain oman armeijan Flash Gitzin valmiiksi ja sen toimesta koitan taas saada maalattua vkl aikana!strmboy kirjoitti:Nyt on kyllä kunnioitettavaa omistautumista maalaamiselle. Kieltämättä loistava idea sillä nyt saat maalata paljon ja monipuolisesti, hyllyt eivät täyty ja lompakkoa ei vaivaa niin paha laihtuminen.
Ainoa hullu meidän taloudessa on toi vaimoke kun se jaksaa kahtella mua :DAntrax kirjoitti:Hullu mikä hullu. :D Arvostan.
Pahoittelut pitkästä odottelusta, ei oo mun Tammikuu kyllä yhtään. Kiitoksia myös asianomaisille kärsivällisyydestä!
Tässä olisi Master Barghest:

Tässä olisi Master Barghest:

Ja vielä loput

Nyt olisi Descent figut valmiit ja lähetetty takaisin omistajalle. Tullut pari peliä pelattu Descentiä ja pakko sanoa että vaikuttaa mielenkiintoiselta peliltä.

Woold Elves joukot haettu postista joten siinä olisi seuraava projekti!

Woold Elves joukot haettu postista joten siinä olisi seuraava projekti!
Cool. Olet keksinyt tavan, jolla rahoittaa harrastus, arvostan.
Ehdotuksia mulla on muutama maalaukseen. Voisit kokeilla washeja. Niillä saisit lisää syvyyttä figuihin. Ohut washi highlightauksen jälkeen myös tasoittaa highlightauksen ja "piilottaa virheitä." Myös basejen hiekan päälle tämä sopisi, koska siten hiekan tekstuuri tulisi esille. Basejen reunat voisi maalata mustaksi, jolloin lopputulos on viimeistellymmän näköinen.
Kannattaa kokeilla noita ja ottaa sitten käyttöön semmoiset jutut joista tykkää ja jotka sopii itselle.
Ehdotuksia mulla on muutama maalaukseen. Voisit kokeilla washeja. Niillä saisit lisää syvyyttä figuihin. Ohut washi highlightauksen jälkeen myös tasoittaa highlightauksen ja "piilottaa virheitä." Myös basejen hiekan päälle tämä sopisi, koska siten hiekan tekstuuri tulisi esille. Basejen reunat voisi maalata mustaksi, jolloin lopputulos on viimeistellymmän näköinen.
Kannattaa kokeilla noita ja ottaa sitten käyttöön semmoiset jutut joista tykkää ja jotka sopii itselle.
Niin minähön en tästä pyydä mitään maksua, ainoa mitä tilaaja maksaa on omat maalit ja kuljetuksetfinmirage kirjoitti:Cool. Olet keksinyt tavan, jolla rahoittaa harrastus, arvostan.
Ja käytän kyllä washeja kuten tuolta minun omasta blogista voi huomata viewtopic.php?f=4&t=113100&p=1349164#p1349164,finmirage kirjoitti:Ehdotuksia mulla on muutama maalaukseen. Voisit kokeilla washeja. Niillä saisit lisää syvyyttä figuihin. Ohut washi highlightauksen jälkeen myös tasoittaa highlightauksen ja "piilottaa virheitä." Myös basejen hiekan päälle tämä sopisi, koska siten hiekan tekstuuri tulisi esille. Basejen reunat voisi maalata mustaksi, jolloin lopputulos on viimeistellymmän näköinen.
asiakkaan kanssa vaan päädyimme siihen että merriodit sekä elementit saa jäädä ilman washeja koska a toinen nousee suoraan vedestä joten haettiin puhasta ulkonäköä ja b. en kokenut että elementti tarvitsi shadeja.
Also baset sovimme että asiakas hoitaa itse,lähinnä sen takia koska omaan hyvin rajalliset basetus tarvikkeet itse, joten sen takia en koskenut siihen.
Kiitoksia kuitenkin kommenteista!
Nythän voit opetella uusia tekniikoita maalaukseen, kun tarvikkeet kerta maksetaan ja vaikkapa hankkia niitä erilaisia maastotus matskuja. =)
Onko väliä minkälaisia figuja maalaat? Jos tahdon joskus tarjousta esittää?
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl