"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miniatyyrimaalaajan palveluksia kaivataan

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Tuomas Pirinen

Miniatyyrimaalaajan palveluksia kaivataan

Viesti Kirjoittaja Tuomas Pirinen »

Tervehdys Suomen miniatyyrien maalauksen harrastajat!

Jotkut täällä saattavat muistaa minut Warhammer Battlen kuudennen edition ja Mordheimin ynnä lukuisten muiden GW:n tuotteiden tekijänä.

Olen tekemässä varsinaisen työni ohessa sivuprojektia vanhan aseveljeni Andy Chambersin kanssa, ja aikatauluista johtuen tarvitsen pian prototyyppi-miniatyyrin maalaajaa Suomessa jotta iteraatio-kierroksen ja toimituksen saisi puristettua mahdollisimman nopeaksi.

Maksamme tietysti työstä asianmukaisen palkkion, ja bonuksena pääsee rehvastelemaan projektin tekemisestä pelialan vanhojen partojen kanssa.

Jos kiinnostusta ja taitoa löytyy, viestejä (mieluiten työnäytteiden täyttämän kuvagallerian kera) voi lähettää minulle osoitteeseen: [email protected]

Sanaa saa myös levittää jos tunnette sopivia kandidaatteja.

Tuomas Pirinen
https://www.facebook.com/DesignbyTuomasPirinen/
Lord of Carcassonne

Re: Miniatyyrimaalaajan palveluksia kaivataan

Viesti Kirjoittaja Lord of Carcassonne »

Jos olisin yhtä hyvä maalari kuin ´eavy metal team niin voiskin =). Mutta itse tunnen ainakin Veeti Laineen joka on aivan pirun hyvä maalari. Eli tällä foorumilla Skarsnik the lord. Suosittelen Veetiä syvästi.

Sä tuomas olit loistava sääntökehittelijä GW:llä =). Sun kaltaistas tarvittaisiin nykyäänkin =). Itekin olen innostunut pelin kehittelijä Nythän mulla omana projektina on pyörinyt Battles of Gaea.

Mordheim oli sulta oiva tyylinäyte kun olit gw:llä töissä =).

Pidä lippukorkealla !
Warhammer The Old World Alkaen 13.4.2024.
Bretonnia V/T/H 1/0/2

Warhammer Armies Project (1.8.2023 lähtien)
Bretonnia V/T/H 5/2/7
Nippon (Kun armeija on valmis) V/T/H 0/0/0
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Suosittelen Olli Väre nimistä kaveria lohjalta, löytyy Fbstä. Hänen töitään voi nähdä paljon Warheadin kuvagalleriassa.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Tuomas Pirinen

Kiitos viestistä, ja on hauska huomata kuinka elinvoimainen esimerkiksi Mordheim on edelleen 15 myöhemmin. Kiitos kehuista!

Jis viitsit, anna yhteystietoni Veetille, lupaan että projekti on mielenkiintoinen.
Lord of Carcassonne kirjoitti:Jos olisin yhtä hyvä maalari kuin ´eavy metal team niin voiskin =). Mutta itse tunnen ainakin Veeti Laineen joka on aivan pirun hyvä maalari. Eli tällä foorumilla Skarsnik the lord. Suosittelen Veetiä syvästi.

Sä tuomas olit loistava sääntökehittelijä GW:llä =). Sun kaltaistas tarvittaisiin nykyäänkin =). Itekin olen innostunut pelin kehittelijä Nythän mulla omana projektina on pyörinyt Battles of Gaea.

Mordheim oli sulta oiva tyylinäyte kun olit gw:llä töissä =).

Pidä lippukorkealla !
Tuomas Pirinen

Kiitos! Käynpä vilkaisemassa, ja jos tunnet Ollin, vinkkaa hänellekin että viestiä saa laittaa.
Guardsman kirjoitti:Suosittelen Olli Väre nimistä kaveria lohjalta, löytyy Fbstä. Hänen töitään voi nähdä paljon Warheadin kuvagalleriassa.
Wynn

Viesti Kirjoittaja Wynn »

Tuomas Pirinen kirjoitti:Kiitos! Käynpä vilkaisemassa, ja jos tunnet Ollin, vinkkaa hänellekin että viestiä saa laittaa.
Guardsman kirjoitti:Suosittelen Olli Väre nimistä kaveria lohjalta, löytyy Fbstä. Hänen töitään voi nähdä paljon Warheadin kuvagalleriassa.
Warheadin tiimistä löytyy muutenkin useita kovatasoisia maalareita.
http://www.gowarhead.com/p/war-head-workshop.html
[email protected]:iin mailia ni eiköhän pojat sulle vastaile.
L:XVI/C:VIII
Tuomas Pirinen

OK! Kiitos vinkistä, pistän sinne mailia pojille (ja kenties myös tytöille?)! Hyvällä lykyllä tämä johtaa useampaankin toimeksiantoon.
Wynn kirjoitti:
Tuomas Pirinen kirjoitti:Kiitos! Käynpä vilkaisemassa, ja jos tunnet Ollin, vinkkaa hänellekin että viestiä saa laittaa.
mentor888

Viesti Kirjoittaja mentor888 »

Tuomas Pirinen kirjoitti:OK! Kiitos vinkistä, pistän sinne mailia pojille (ja kenties myös tytöille?)! Hyvällä lykyllä tämä johtaa useampaankin toimeksiantoon.
Wynn kirjoitti:
Panin huomio-ilmon War Headin kumppaneille. Laita mailia, niin Teemu vastailee.
Nopat ja taktiikka Fellow
Nopat ja Taktiikka ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
http://www.nopat.fi
http://mentor888.blogspot.fi
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Myösen Iron Sleetin poijat (Okkiw, izeColt, Migsula & Maelis - kaikki jonniin sortin legendoja kotomaisen figuskenen maalauspuolella) voisivat olla ihan varteenotettavia vaihtoehtoja, jos vaan muilta jutuiltaan ehtivät. Heillä saattaisi olla myösen muuta annettavaa prokkikselle kun takovat nappinsa kasaan aika pienistä osista lähtien ja takana on käsittääkseni aina jonkin sortin tarina, jonka pohjalta itse nappit työstetään.
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Tuomas Pirinen

Kiitos vinkeistä kaikille, ja olen saanut paljon kiinnostuneita yhteydenottoja erinomaisilta maalareilta, hauska että saan taas uusimpaan projektiini suomalaisia tekijöitä ettei tarvitse mennä ihan kokonaan vierastyövoimalla.

Mordheim näyttää elävän ja voivan paksusti Suomessakin, mikä tietysti ilahduttaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”