"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Uudet armeijat -> pois

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Perzzza
Viesti:

Uudet armeijat -> pois

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Onko kukaan muu huomannut samaa että heti kun Necronit ja Tomb Kingit tulivat myyntiin, oli kauhea buumi niille. Tämän jälkeen kauhukseni huomasin (kun oli about pari kuukautta+ mennyt) että O/M/V- osio oli täynnä ilmoituksia "Myydään Tomb King armeija!" "Myydään necroneita!"

Onko vain niin etteivät uudet armeijat toimi (Necronit ovat omaa luokkaansa mutta Tomb kingit ja VC ovat niin samanlaisia...) tai että niissä ei ole vain 'sitä'!

En rupea morkkaaman tjsp. näiden keräilijöitä koska itse kerään Necruja mutta tämä asia hämäsi hieman. Ainakin Tomb Kingien kohdalla...

KK
niih.
Cacodemoni

Viesti Kirjoittaja Cacodemoni »

Jep, kyseessä on "army of the month" -syndrooma. Uudessa armeijassa on juuri se uuden armeijan viehätys. On kiva kerätä jotain uutta, ja jotain mitä ei kaikilla muilla vanhoilla pelaajilla ole.

Sitä en ymmärrä että kun kiinnostus laimenee, niin myydään kaikki. Itsekin haksahdin Tauhun kun ne ilmestyivät, mutta ei tulisi mieleenkään myydä ainoata 40k armeijaani. (Olen pelannut myös Tyranideja)
AnlaShok

Viesti Kirjoittaja AnlaShok »

Itselläkin pyöri mielessä niin Taun kuin Necrionien aloittaminen, mutta kyllä se Keisari vielä vei voiton :)
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

Minäkin olisin aloittanut Tombit, jos ne Liche figut olis ollut hienompia, enemmän Lichemäisiä...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
newbie

Viesti Kirjoittaja newbie »

no mäkin ajattelin alkaa tomppien keruun, mutta kun sain enemmän tietoo helffeistä, niin astuin valoisalle puolelle, enkä oo joutunu olleenkaan pettyyn.
im the new kid in town so dont pick on me
Vader
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vader »

Kävelee kauppaan ja pohdiskelee mikäköhän armeija kantsis aloittaa, niin asiantunteva myyjä ilmoittaa näin:"Tässä on juuri tullut ihan uusi armeija, koitapa vaikka sitä" ja Army Deal vaihtaa omistajaa. Menee kuukausi-pari ja pelistä jotain ymmärrettyään pappa-betalar-yksilö ei haluakaan pelata ostetulla armeijalla koska joku muu on parempi ja kovempi.

Vanhemmilla pelaajilla taas on sitä "ykkösarmeijaa" tuhansia pisteitä eikä siihen uppoa rahaa, joten uusien armejoiden ostelu on helpompaa, muutama koepeli on aina mukava pelata uudella armeijalla ja ainakin sen oppii pelaamalla tuntemaan. Sitten sen voikin myydä alta pois kun seuraava armeija on ilmestymäisillään...
UDoWs

Viesti Kirjoittaja UDoWs »

En usko että tuo TK:n pois myynti johtuu niiden huonoudesta, sillä kinggit ovat pärjänneet turnauksissa hyvin. Ovat kuullemma vaarallisia jos niitä osaa käyttää... Liche priestit sun muut. Voi toki olla ettei alottelevat pelaajat ole osanneet pelata TK armeijalla ja myyvät pois liian huonoina, tms.
It comes from the Gigashadow...
makebou.

Viesti Kirjoittaja makebou. »

mä oon yks tollanen joka myy necroneitansa, mutta ostin itse figut vasta 2kk sitten ja tykkäsin niitten ulkonäöstä, kuvissa...
mutta sitten tuli kauhea järkytys kun kokosin muutaman ensimmäisen necronin :)
Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Ghe'dahlg kirjoitti:Minäkin olisin aloittanut Tombit, jos ne Liche figut olis ollut hienompia, enemmän Lichemäisiä...
pienestä se on kiinni, eh? :wink:
lichit ovat kyllä rumia mutta tomb kingit sitäkin hienompia....eikä lichejä olisi voinut korvata jonkun muun valmistajan figuilla/tehdä itse?

...mitäs jos oletkin menettänyt jotain suurenmoista kun et hypännyt tomppien kärryyn? :roll:
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Ghe'dahlg

Viesti Kirjoittaja Ghe'dahlg »

En mä nyt rupee jotain 2+ Nagashin modellia ostaan, vaan sen takia että saisin sen vähimmäismäärän niitä Lichejä... Sitä paitsi Nagashilla on hiukan liian iso alusta...
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Cacodemoni

Itseasiassa Lichet on aina ollu mun suosikki Undead-hahmoja. Olin todella pettynyt niiden rooliin TK-armeijassa, ja rumiin figuihin.
Nauku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nauku »

Cacodemoni kirjoitti:Itseasiassa Lichet on aina ollu mun suosikki Undead-hahmoja. Olin todella pettynyt niiden rooliin TK-armeijassa, ja rumiin figuihin.
Nehän on hyvin tärkeässä roolissa 'Kingeillä (hierophant etc.). Figut on mitä on , jotkut tykkää toiset ei, mutta kyllä TKlta löytyy hurja kasa älyttömän hienoja figuja...
The same line three times. The same line three times. The same line three times.
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

no mutta! Kukaan muu huomannut sitä että O/M/V-osio oli tässä taannoin täynnä "M:Tomb Kingejä" yms viestejä!
niih.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

En sanoisi että kyseessä on armeijan huonous, sillä kyllä niitä testataan GW:llä aika perusteellisesti. Ei olisi mitään ideaa pistää myyntiin armeijaa joka ei toimi! Ei sitä kukaan ostaisi.

Oletan että kyseessä on enemmän sellainen tapaus, että ihmiset menevät ja ostavat kokonaisen armeijan, ja sitten eivät jaksakaan maalata sitä valmiiksi. Ja sitten kun innostuvatkin jostakin muusta, myyvät vanhat kamat pois.
Cacodemoni

Naukunaama kirjoitti:Nehän on hyvin tärkeässä roolissa 'Kingeillä (hierophant etc.). Figut on mitä on , jotkut tykkää toiset ei, mutta kyllä TKlta löytyy hurja kasa älyttömän hienoja figuja...
Johtuu ehkä siitä että ne oli niin hienoja 4. edition Undead-kirjassa, silloin kun ei vielä ollut erillistä TK-armeijaa. Ennenhän ne oli mahtavia kuolleita maageja, jotka elivät vuosisatoja mutteivät pystyneet säilyttämään lihaansa mädäntymiseltä... Se rooli on nykyään VC:n Necromancereilla.

Ravening Hordessa tuli vaihdos että Lichet olivat vain scrollin lukijoita TK:lle.
Malboro

Viesti Kirjoittaja Malboro »

makebou. kirjoitti:mä oon yks tollanen joka myy necroneitansa, mutta ostin itse figut vasta 2kk sitten ja tykkäsin niitten ulkonäöstä, kuvissa...
mutta sitten tuli kauhea järkytys kun kokosin muutaman ensimmäisen necronin :)
Kaverillenikin käviniin. Mutta nyt minäkin olen ajatellut ostaa necroneita ja tänään saan codexin. Toivottavasti minulle ei käy niin.
Jubei

Viesti Kirjoittaja Jubei »

Serkkuni ostaa aina uusinta armeijaa sillä on Necron codex, Daemon huntters codex ja sit se osti viel tomb kingien kirjan ja batallionin.
And fight he does! In the defence of his homeland, and indeed of all Ulthuan, Imrik is a stalwart bastion of strenght.
Köntti

Viesti Kirjoittaja Köntti »

Itse olen kokeillu Tauta, jotka kyllä myin melkein heti pois. (Ostin yhen Stelath Suiti ja ööö... 2x Fire Warrior boxia tai joteki tolle... kuiteki et sain hq ja 2 trooppia) Necroneita ajattelin alotella tohon niinku kolmanneksi 40k armeijaksi :)
"Mitä isompi vika sitä suurempi leka" Murphyn laki.
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Joskus kyllä käy niin että armeijalla on vain liikaa special ruleja ja muuta turhaa painolastina, jolloin armeijalla pelaaminen on yhtä tuskaa kun joutuu koko ajan selaamaan codexia ja army bookia että tietäisi mitä tehdä ja miten mikäkin unitti/charru toimii... Ja sitten tuo kaikki pitää vielä selittää skeptiselle vastustajalle, joka tietty luulee että yrität kusettaa häntä :D

Tällaisia armeijoita ainakin itse inhoan.
Alandor

Viesti Kirjoittaja Alandor »

Teidän pitää varoittaa tuossa alussa tämän topicin haitoista ( olen ollut aika kauan varma että aloitan toisena armeijana Beasteja, tämän lukemisen jälkeen alkoi epäilyttämään... onneksi niitä ei tarvitse maalata punaisiksi, niinkuin GW:n pojat on malliksi tehnyt )
"Victory loves prudence"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”