"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Games Workshop etsii pelisuunnittelijaa

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
shiwan

Re: Games Workshop etsii pelisuunnittelijaa

Viesti Kirjoittaja shiwan »

Mysterous kirjoitti:
shiwan kirjoitti:viimeisen asiakaskyselytutkimuksen mukaan
Rikkoi immersion, lopetin lukemisen.
Nyyh.
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

Runic kirjoitti:Mulla ei toi application linkki toimi kahdella eri selaimella, samaa ongelmaa kellään?
Ei toimi mullakaan.
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

finmirage kirjoitti:
The Captain kirjoitti:
At Games Workshop we are looking for people who will do their best to understand the needs of the company and to put those needs first when they are at work. Because of this we believe that what you are like, hence the attitude you show to work and the way you choose to behave is even more important than your skills or experience.
Eiköhän se ollut siinä.
Mun mielestä toi on itse asiassa ihan fiksua. Kokemuksella ja taidoilla ei tee mitään, jos asenne on väärä. Hyvällä asenteella tekee jotain, vaikka ei niin paljon osaiskaan. Kysy keneltä vain, joka on joskus palkannut ihmisiä töihin.
"Mikään ei ole niin vaarallista kuin innokas ja tyhmä työntekijä."

Ja siis myönnän, että olen paristakin työpaikastani jäänyt määräaikaisen sopimuksen loputtua ilman jatkopaikkaa, kun olen "firman käytäntöjen" noudattamisen sijasta yrittänyt ihan vakavissani parantaa esim. asiakastyytyväisyyttä. Tämän kokemuksen perusteella haisee tuo GW:nkin ilmoitus siltä, että sinne haetaan saappaannuolijaa, joka on valmis uhraamaan tuotteensa laadun lyhytaikaisten voittojen maksimoimisen nimissä. Oli se firman kannalta fiksu ratkaisu eli ei, se ei ole työpaikka minua varten.

Eli kyllä, minulta löytyisi kokemusta (26 vuotta figupeliharrastusta) ja osaamista (olen suunnitellut pelejä ja osallistunut sääntöjen kirjoitukseen, ja jopa koulutukseni olisi vahvasti eduksi työssä), mutta ei sitä oikeaa asennetta. En ole GW:n sanontaa käyttääkseni "right stuff", joka toki Blood Bowl -terminäkin tarkoittaa sitä pikkujätkää, jota isommat voivat heitellä pitkin kenttää. Toisaalta minulla ei myöskään ole kiinnostusta tuotteeseen, joka tehdään mentaliteetilla "ihan sama, kuinka paska siitä tulee, kunhan asenne on kohdallaan".
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Snowtrooper

Viesti Kirjoittaja Snowtrooper »

Joo, työnantajan eduksi pitää toimia ja myös noudattaa annettuja ohjeita. Tämä on niin itsestään selvää, ettei sitä tarvitse normaalissa työpaikkailmoituksessa edes mainita, ellei sitten ilmoituksen jättäjä halua jo ilmoituksessa alkaa purkaa katkeruuttaan ja tuoda maailman parasta management by perkelettään esille. Itse ainakin jätän tällä elämänkokemuksella suoraan hakematta paikkoihin joissa jo ilmoituksessa nimenomaan korostetaan kyykkyyn menon olevan ensisijainen valintakriteeri.

Etsiikö GW sopeutumiskykyistä työntekijää? Ei. Entä stressiä sietävää? Ei. Tiimityöhenkistä? Ei. Henkilöä jolle intohimo GW Hobbyyn on kaikki kaikessa? Ei edes sitä. Tämmöisiä määreitä voitaisiin heitellä vaikka kuinka paljon ilman, että se hyökkäisi samalla lailla silmillle.
Flogger

Viesti Kirjoittaja Flogger »

Eiköhän se ole päivänselvää että yleisellä ilmoituksella haetaan henkilöä joka aloittaa pohjalta (ja kenties jääkin sinne). Jos GW haluaa palkata jonkun kannuksensa ansainneen rokkistarakehittäjän niin ei sellaista ilmoituksella haeta.

GW:n suunnittelustudio kyllä tarvitsisi vähän tuuletusta ei sen puoleen, selvästi viime vuosina havaittavissa että ideoiden suhteen tuppaa olemaan vähän väsynyttä meininkiä ja väkinäisen oloisia mekaniikkoja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”