Mikäs on tilanne?
Valvoja: Peliporukkavalvojat
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Mikäs on tilanne?
Moi!
Ajattelin kokeilla kepillä sulavaa jäätä ja kysellä että onko Iisalmi-Sonkajärvi akselilla muita pikku-ukoilla leikkiviä kuin minä ja Sipi? Varsinkin 40k -pelaajakuntaa tiedustellaan. Kyselen nyt ensi alkuun täällä, pitää myöhemmin kysellä tuolla toisessa osiossa.
Ajattelin kokeilla kepillä sulavaa jäätä ja kysellä että onko Iisalmi-Sonkajärvi akselilla muita pikku-ukoilla leikkiviä kuin minä ja Sipi? Varsinkin 40k -pelaajakuntaa tiedustellaan. Kyselen nyt ensi alkuun täällä, pitää myöhemmin kysellä tuolla toisessa osiossa.
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Re: Mikäs on tilanne?
minähän se vielä tiällä oon, mutta pelailtu ei ole pitkiin aikoihin, joten olen jäänyt edikoissa hieman jälkeen, pdf muodossa on joku uudempi sääntökirja sekä kodexi kylläkin. tekishän tuo mieli vähän 40kta pelailla joskus tässä. armeijoina edelleen örkit sekä marinet, uutuutena pieni IG detatchmentti.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Multa löytyy uus sääntökirja. Vois jossain vaiheessa pistää peliä pystyyn, varsinkin kun sais noita khrone daemonkinejä vähän kasattua kokoon.
Warbands of Wastelands
-
Turskamestari
Ylivieskassa ois yksi semi-aloittelija. Nivalaan ei oo pitkäkään matka, mutta hiidensalmeen vähän liikaa.
40k ei oo hajuakaan, pikkumiehillä tulee pelattua lähinnä Hero Questissa ja Talismanissa. Lähinnä 3d-dungeon värkkäys HQ:n pelaamiseksi työn alla.
40k ei oo hajuakaan, pikkumiehillä tulee pelattua lähinnä Hero Questissa ja Talismanissa. Lähinnä 3d-dungeon värkkäys HQ:n pelaamiseksi työn alla.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Jos on rahaa, niin yhdeltä firmalta saa alle satkulla hienon 3d dungun, joka kävisi HQ:stiin. Itse tulee välistä käytyä Oulun suunnassa kun pikkusisko ja veli asustelee siellä.jugu kirjoitti:Ylivieskassa ois yksi semi-aloittelija. Nivalaan ei oo pitkäkään matka, mutta hiidensalmeen vähän liikaa.
Warbands of Wastelands
-
Turskamestari
Oon tuota dungeonia valmistellu ja pienin modauksin on kohta valmiina eka versio HQ kartasta. Modulaarisena teen niin siitä voi sitten rakentaa kaikenlaista muutakin.
-
Mithrandir
Kajaanissakin järjestyy kyllä pelit jos asiasta etukäteen sovitaan. 40k:ta täällä ei pelaa kuin muutama ihminen keskenään viisi tai kuusi kertaa vuodessa, mutta esim. Kings of Waria on pelattu paljon aktiivisemmin ja myöskin monille lautapeleille(viime aikoina Cthulhu Wars ja Eclipse olleet eniten käytössä) meiltä löytyy säännöllistä sessiota melkeinpä viikottain.
Onko kellään havaintoa tästä teidän peliporukkavalvojasta Morhgozista ?
Herraa ei ole näkynyt täällä sotavasarassa kuukauteen ja ilmeisesti monellakin ihmisellä olisi kauppoja kesken hänen kanssa.
Herraa ei ole näkynyt täällä sotavasarassa kuukauteen ja ilmeisesti monellakin ihmisellä olisi kauppoja kesken hänen kanssa.
Olen myös odotellut hänen postituksiaan kuukauden verran. Olen yrittänyt kysellä mutta kukaan ei näytä tietävän mitään. Jos jotain selviää niin ilmoitusta minulle kiitos !BooYaa kirjoitti:Onko kellään havaintoa tästä teidän peliporukkavalvojasta Morhgozista ?