Land speeder storm & Scout bikers (SW)

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
bamof

Land speeder storm & Scout bikers (SW)

Viesti Kirjoittaja bamof »

Toivottavasti tämä tulee nyt oikeaan osioon.

Eli olen tekemässä vaihtoa jonka tuloksena minulla olisi pari land speeder stormia sekä ryhmä scout bikereita. Lähinnä kiinnostaa maalata noita, mutta rupesin nyt miettimään että pystyykö Space Wolffit edes peluuttamaan kyseisiä figuja?
En muista näitä nähneeni kirjassa, ja battlescribestakaan en löydä. Onko siis ihan älytöntä maalata näitä SW teemaan?

Jos näin on niin voisiko näitä peluuttaa esim. allied detachmentina esim. white scars?
Lähinnä tosiaan kiinnostaa kyseisten figujen maalaus, mutta toivoisin silti että maalaus ei tee niistä käyttökelvottomia.
Pelipuolella olen vielä täysin hukassa joten kokeneemmiltä toivoisin vähän valaistusta asiaan. Kiitos !
Heretic
Peliporukkavalvoja

Re: Land speeder storm & Scout bikers (SW)

Viesti Kirjoittaja Heretic »

Eivätpä käytä, mutta maalaa pois, jos tuntuu siltä. Voit aina panna ne allied detuun.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
bamof

Re: Land speeder storm & Scout bikers (SW)

Viesti Kirjoittaja bamof »

Heretic kirjoitti:Eivätpä käytä, mutta maalaa pois, jos tuntuu siltä. Voit aina panna ne allied detuun.
Asia selvä, kiitti!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”