Toivottavasti tämä tulee nyt oikeaan osioon.
Eli olen tekemässä vaihtoa jonka tuloksena minulla olisi pari land speeder stormia sekä ryhmä scout bikereita. Lähinnä kiinnostaa maalata noita, mutta rupesin nyt miettimään että pystyykö Space Wolffit edes peluuttamaan kyseisiä figuja?
En muista näitä nähneeni kirjassa, ja battlescribestakaan en löydä. Onko siis ihan älytöntä maalata näitä SW teemaan?
Jos näin on niin voisiko näitä peluuttaa esim. allied detachmentina esim. white scars?
Lähinnä tosiaan kiinnostaa kyseisten figujen maalaus, mutta toivoisin silti että maalaus ei tee niistä käyttökelvottomia.
Pelipuolella olen vielä täysin hukassa joten kokeneemmiltä toivoisin vähän valaistusta asiaan. Kiitos !
Land speeder storm & Scout bikers (SW)
Re: Land speeder storm & Scout bikers (SW)
Eivätpä käytä, mutta maalaa pois, jos tuntuu siltä. Voit aina panna ne allied detuun.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Re: Land speeder storm & Scout bikers (SW)
Asia selvä, kiitti!Heretic kirjoitti:Eivätpä käytä, mutta maalaa pois, jos tuntuu siltä. Voit aina panna ne allied detuun.