Malifaux slow grow/achievement liiga Helsingissä joulukuusta helmikuuhun
Re: Malifaux slow grow/achievement liiga Helsingissä joulukuusta helmikuuhun
me ollaan paikassa X pelaamassa ens viikon keskiviikkona Mojlan kanssa
-
Sotatonttu
Minä ja Fiend pelataan ens viikon alussa, eli vähän viivästyy. Todennäköisesti tiistaina.
Torstaina. Tänää ilmotettiin, et meil ois ens ke kokous. Josko Myrtsissä pelattais?GreenOwl2 kirjoitti:me ollaan paikassa X pelaamassa ens viikon keskiviikkona Mojlan kanssa
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
torstaina käy tuutko mun kämpille vai pelakaanko OMG:llä ja monelta sopii
Elli pieksee mua vissiin Si 28.02 Hapessa jos on oven avaajia.
Mä oon tulossa aukomaan ovia (ja päätäni).Sipinen kirjoitti:Elli pieksee mua vissiin Si 28.02 Hapessa jos on oven avaajia.
Onko OMG:llä minkälaiset maastot? Jos kehnosti fantsumaastoa, niin sit vaik sun luona. Mul on vapaapäivä torstaina, nii vaikka 12-13 välil vois alottaa?GreenOwl2 kirjoitti:torstaina käy tuutko mun kämpille vai pelakaanko OMG:llä ja monelta sopii
Siellä on hyvät maastot paremmat fantsu maastot kun mulla, mulla lähinnä puita ja kukkuloita varaan meille supilta pöydän 12:00
Pelattiin tiistaina peli, taisi päättyä 9-3? Meni taas verilöylyksi ja schemejä tapahtui siinä sivussa vahingossa. Onneksi oli Scheme josta sai pisteitä kun mäiskii vastustajaa. :D
Something something Dangerzone!
Kumpi siis voitti?Fiend_ kirjoitti:Pelattiin tiistaina peli, taisi päättyä 9-3? Meni taas verilöylyksi ja schemejä tapahtui siinä sivussa vahingossa. Onneksi oli Scheme josta sai pisteitä kun mäiskii vastustajaa. :D
- Hammerheart
Fiend_ voitti. Minulla ja Hrogathilla oli myös peli tiistaina ja laskettiin, että lopputulos olisi ollut 9-6 edukseni.Myyra kirjoitti:Kumpi siis voitti?Fiend_ kirjoitti:Pelattiin tiistaina peli, taisi päättyä 9-3? Meni taas verilöylyksi ja schemejä tapahtui siinä sivussa vahingossa. Onneksi oli Scheme josta sai pisteitä kun mäiskii vastustajaa. :D
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
No, nyt kun alkaa olemaan lähes kaikki pelit pelattu, niin pidän pienen gallupin liittyen palkintoihin. Wyrdin verkkokauppaan pitäisi tulla tällä viikolla henchmaneille tournament kittejä saataville (vuoden alussa, joopa joo). Niissä on palkinnoiksi noita kaiken maailman spessufiguja mysteeribokseissa + muuta kilkettä. Tahdotteko odottaa, että saan sellaisia tilattua, vai kaivelenko palkintolaatikostani jotain?
mysteerit on aina kivoja
Koeajetaan nuo tournament kitit. Näytti kans tulleen jo "myyntiin".
Mää tilasinki jo muutamia.Molja kirjoitti:Koeajetaan nuo tournament kitit. Näytti kans tulleen jo "myyntiin".
nyt pelit pelattu 36 achiment pistettä
Mitäs palkintoja tästä muuten siis jaetaan?Myyra kirjoitti:No, nyt kun alkaa olemaan lähes kaikki pelit pelattu, niin pidän pienen gallupin liittyen palkintoihin. Wyrdin verkkokauppaan pitäisi tulla tällä viikolla henchmaneille tournament kittejä saataville (vuoden alussa, joopa joo). Niissä on palkinnoiksi noita kaiken maailman spessufiguja mysteeribokseissa + muuta kilkettä. Tahdotteko odottaa, että saan sellaisia tilattua, vai kaivelenko palkintolaatikostani jotain?
Something something Dangerzone!
"Lupaan arpoa ainakin yhden figupalkinnon ihmisille, jotka pelaavat kaikki pelinsä ajallaan, yhden maalatuilla figuilla pelaamisesta ja yhden achievement pointtien keräämisestä (voittotodennäköisyys kasvaa maalatuilla figuilla pelattujen pelien lukumäärän ja kerättyjen achievementpisteiden mukaan). Liigan voittaja saa myös jotain."Fiend_ kirjoitti:Mitäs palkintoja tästä muuten siis jaetaan?Myyra kirjoitti:No, nyt kun alkaa olemaan lähes kaikki pelit pelattu, niin pidän pienen gallupin liittyen palkintoihin. Wyrdin verkkokauppaan pitäisi tulla tällä viikolla henchmaneille tournament kittejä saataville (vuoden alussa, joopa joo). Niissä on palkinnoiksi noita kaiken maailman spessufiguja mysteeribokseissa + muuta kilkettä. Tahdotteko odottaa, että saan sellaisia tilattua, vai kaivelenko palkintolaatikostani jotain?
Pelaajamäärä ei mitenkään ylittänyt odotuksia, joten noilla mennään. Voittajan jotain ei ole figupalkinto.
Ilmoitelkaa muuten mielellään noi achievement pointtinne tänne, niin löydän ne helpohkosti yhdestä paikasta.
-
Sotatonttu
Mulla on 41 achevementpointtia.
Pelasitteko Sotatonttu ja Fiend ton neljännen kierroksen pelin, kun mä en tunnu löytävän siitä mistään ilmoitusta?