Ensimmäisenä olisi vuorossa tekeillä olevia Age of Sigmariin tarkoitettuja klaanirottia.

19.1.2016. Kauheita kääpiönalkuja:

7.3.2016 Empire kypärä:

Samoin. Ekana tuli mieleen että "Ee helevetti...", mutta sitten rupesivat näyttämään yhä vaan paremmilta. Tulee jotenkin old school -tunnelma näistä. Hmm, mulla pyöris noita gobboja jotain 60-100 kipaletta jossain päin nurkkia. Kiitti vuan Vesihiisi, ihan niin kuin mulla ei olisi jo ihan tarpeeksi monta figuprojektia kesken... Pakkohan vastaavia on kokeilla, ei voi vastustaa kiusausta.Skarsnik, the Lord kirjoitti:Mä tykkään tosta gobbokääpiöideasta ihan pipona! Partojen stuffaus on 5/5, mielenkiinnolla odottelemaan jatkoa. :)

Ei vaikuta oikeastaan muovifiguihin. metallifiguissa saattaa tapahtua pientä laajenenemaa ja/tai jotain lyijyruttoon liittyvää jos wanha figu.Vesihiisi kirjoitti: Välillä olen ajanpuutteen vuoksi heittänyt figuurin pakastimeen, jolloin stuffi on ollut vielä seuraavana päivänä muovattavissa, mutta en tiedä tekeekö tuo kovin hyvää figuurille? Metalliukkojen kanssa en ehkä kehtaisi koittaa.
Muovit yleensä laajenee metalleita enemmän, mutta näissä mittakaavoissa laajenemiset on aika mitättömiä. 40 asteen lämpötilaeroilla 30mm kokoisen kappaleen vaihtelu on millin sadasosia.Routasydän kirjoitti:Yleensä kai se metalli laajenee lämmetessään mut tiiä häntä.
Pitääkin kokeilla näillä ohjeilla. Tasottaminen on onnistunu ihan hyvin pehmeempänäkin kun vaan on tarpeeksi liukastetta. Noi terävät kulmat vaan on yleensä aiheuttanu aika paljon päänvaivaa, varsinkin pienemmissä muodoissa.Vesihiisi kirjoitti:Green stuff kannattaa tasoittaa kunnolla ja tehdä terävät kulmat vasta, kun se on ehtinyt jonkin verran jähmettyä. Sekoituksen jälkeen stuffi kannattaa laittaa oikeille paikoilleen ja sitten odottaa pienen hetken, jotta se ehtii kunnolla tarttua. Tuon jälkeen muotoilee vähän tarkemmin. Ehkä noin 15-25 minuutin jälkeen sekoituksesta voi olla hyvä aika viimeistelylle, jolloin stuffi on sen verran jähmeää, että reunoista saa terävämpiä ja pintojen tasoitus onnistuu. Kovettumisaika toki voi vaihdella lämpötilan ja stuffin tuoreuden mukaan.