Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
hawkeye kirjoitti:sitten kun haastat vastustajan kaksintaisteluun niin final count down soimaan ja se ei koskaan hyväksy haastetta.... tii tidy diiidyyy tidy dittittiiiii.... heh....
Lisäsisin tohon viel että pitää haastata nimenomaan Vampyyri... jos tästä vielä joku sanaleikin ymmärtää niin hommani on hoidettu
Swordmaster kirjoitti:Yhtye nimeltä Battlelore on myös loistavaa faba musiikkia ja piisit sopivat oikeastaan aina peliin, oli kentällä mikä armeija tahansa (epäkuolleiden kanssa saattaa tehdä tiukkaa), mutta erittäin loistavaa musiikkia fabaa pelatessa.
Mä kokeilin tota battlelorea.. ja se on EXELLENTIMUS
Pomminsa pudottaa
sodan lintu rautainen
kylvää kylmää kuolemaa
yllä maan viattomien
joo Battlelore on ihan loistava... (mun kaverin sisko soittaa siinä!)
Nightwish:kin sopii aika hyvin mutta mielestäni kaikkein parhaiten sopii Sephirot pelaamiseen
40kssa ei olla mitään kuunneltu, mutta jos haluaa jotain muuta kuin metallijytkettä, niin esimerkiksi juuri aiemmin mainitut LotR:in ja Gladiatorin soundtrakit sopivat tod. hyvin Fantasy Battlesiin. Ja ehkä ovat pelin henkeenkin sopivampia...mutta jokainen oman makunsa mukaan.
NW luultavasti sopii hyvin. Tuleeko jollekkin muulle moondancen loppuosassa mieleen HElffit? Oma mielipide on myös, että instrumentaalista sen pitää olla
Fjalar teki vuoden tauon jälkeen comebackin, nikki vaan vaihtui!
[koko foorumi huutaa tuskasta ^_^]
Jos sattuu joutumaan BoC:eilla lähmään witch elffien/daemonettien kanssa Lordin "Would you love a monsterman?" on asia ratkaisu !
Ja silloin kun laskee victory pointteja ja tietää voittaneensa hyvä ratkaisu on "Harva meistä on rautaa" tai "Winner take it all".
Yleensä mellä ei kyllä kuunnella mitään koska se häiritsee peliä.
Voitit ehkä pisteissä, mutta moraalinen voitto on mun!
Kaikenlainen grindcore sopii kotona pelatessa taustalle, rotten sound/nasum/dying fetus etc. Mokoman kurimus on viimeaikoina myös ahkeraan pyörinyt levysoittimessa.
eiköhän paras terä tästäkin topikista jo hävinny...
-Johannes
P.S. Kukaanhan meistä sotavasaralaisista ei tietenkään ikinä riko tekijänoikeuksia polttamalla cd-levyjä.