Infinity pelipäivä Fantasiapeleissä 7.5. HUOM! Päivä muuttunut

Jyväskylän peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

tsaarinen

Infinity pelipäivä Fantasiapeleissä 7.5. HUOM! Päivä muuttunut

Viesti Kirjoittaja tsaarinen »

Suunnittelimme alustavasti Infinityn pelailua Fantsuun sunnuntaina 7.5. Väsään itse pari armeijaa ja demolistaa mukaan, joten paikalle voi ilmaantua, vaikka peli ei olisikaan tuttu tai omat figut eivät olisi vielä kasassa. Jos tuot oman listan, 150 pistettä lienee hyvä koko pienemmille harjoituspeleille, suurimmalla osalla porukasta ei kuitenkaan ole vielä hirveästi kokemusta pelin hienouksista.

Fantsun pelitila on koko päivän varattu Infinityn pelaamiseen, heti klo. 11:00 lähtien, itse liityn mukaan 16:00, kun saan liikkeen kiinni. Jatkamme niin pitkään, kuin minulla puhtia riittää, luultavasti ainakin pari tuntia tuosta eteenpäin, mahdollisesti pidempäänkin.

Jos peli ei ole lainkaan ennestään tuttu, voit käydä vilkaisemassa sivustoa http://www.infinitythegame.com. Sieltä löydät tietoa pelistä, pelin maailmasta ja säännöt .pdf -muodossa.

Edit: Päivämäärän muutos, lisätty selvennys ajasta.
Viimeksi muokannut tsaarinen, Ti 05.04.2016 16:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ilmarinen

Re: Infinity pelipäivä Fantasiapeleissä 24.4.

Viesti Kirjoittaja Ilmarinen »

Onko mitään tietoa monelta tätä ollaan järjestämässä?
tsaarinen

Re: Infinity pelipäivä Fantasiapeleissä 24.4.

Viesti Kirjoittaja tsaarinen »

Ilmarinen kirjoitti:Onko mitään tietoa monelta tätä ollaan järjestämässä?
Ah, hyvä pointti. Alustava tarkoitus oli aloittaa klo. 12, koska silloin keskus olisi jo varmasti auki, mutta päivämäärän muutoksen yhteydessä siirtyminen sunnuntailta lauantaille tarkoittaa, että porukka voi aloittaa jo klo. 11, kun avaan liikkeen. Yritän katsoa, että täällä olisi jo aamupäivästä joku, joka voisi tarvittaessa demottaa, mutta viimeistään neljän jälkeen olen itse hyödynnettävissä demoihin ja peleihin. Jos sattuu hiljainen päivä, niin demoihin ehkä jo aiemmin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jyväskylä”