En oikeastaan ymmärrä, mitä sanoit, mutta tulkitsen tämän ilmoittautumiseksi.NorjanPaavi kirjoitti: Liukkarktisten mainittu, mä yritän päästä mukaan.
Malifaux slow grow kesäliiga huhtikuusta heinäkuuhun Helsingissä
Re: Malifaux slow grow kesäliiga huhtikuusta heinäkuuhun Helsingissä
- NorjanPaavi
Hitto pääsiänen pukkaa päälle. Eli siis kokeillaan uudestaan: liukkari mainittu.....Myyra kirjoitti:En oikeastaan ymmärrä, mitä sanoit, mutta tulkitsen tämän ilmoittautumiseksi.NorjanPaavi kirjoitti: Liukkarktisten mainittu, mä yritän päästä mukaan.
No mun mielestä jos tuolle linjalle välttämättä haluaa lähteä niin liukkari on kyllä tarpeeton. Kyllä siinä täytyy haluta jo täysi kokemus ilman mitään turhia helpotuksia.Myyra kirjoitti:En tiedä diskauksesta, mutta peppu saattaa olla kipeänä ekan kierroksen jälkeen. Suosittelen tuomaan omat liukkarit.Sipinen kirjoitti:Luciuksella mukaan Stana. saako ekaksi lisäykseki toukokuulle ottaa desperate mercenaryt vai diskataanko siitä?
Something something Dangerzone!
Omista valinnoistahan tässä on toki kyse, ...ja siitä kuinka paljon tykkää ulostaa verta.Fiend_ kirjoitti:No mun mielestä jos tuolle linjalle välttämättä haluaa lähteä niin liukkari on kyllä tarpeeton. Kyllä siinä täytyy haluta jo täysi kokemus ilman mitään turhia helpotuksia.Myyra kirjoitti:En tiedä diskauksesta, mutta peppu saattaa olla kipeänä ekan kierroksen jälkeen. Suosittelen tuomaan omat liukkarit.Sipinen kirjoitti:Luciuksella mukaan Stana. saako ekaksi lisäykseki toukokuulle ottaa desperate mercenaryt vai diskataanko siitä?
Myyra kirjoitti:Omista valinnoistahan tässä on toki kyse, ...ja siitä kuinka paljon tykkää ulostaa verta.Fiend_ kirjoitti:No mun mielestä jos tuolle linjalle välttämättä haluaa lähteä niin liukkari on kyllä tarpeeton. Kyllä siinä täytyy haluta jo täysi kokemus ilman mitään turhia helpotuksia.Myyra kirjoitti:En tiedä diskauksesta, mutta peppu saattaa olla kipeänä ekan kierroksen jälkeen. Suosittelen tuomaan omat liukkarit.Sipinen kirjoitti:Luciuksella mukaan Stana. saako ekaksi lisäykseki toukokuulle ottaa desperate mercenaryt vai diskataanko siitä?
Kokemuksella se on aina vain helpompaa. Vähän kun harjoittelee ei tartte liukkaria.
No harjoitteluhan voi tapahtua muutenkin kuin hyppäämällä vapaaehtoisesti Adebisin kanssa samaan selliin.
Something something Dangerzone!
- NorjanPaavi
Tai kuten Heinolan iso Filosofi menneinä vuosina lauloi: Kivusta nautintoon on matkaaFiend_ kirjoitti:No harjoitteluhan voi tapahtua muutenkin kuin hyppäämällä vapaaehtoisesti Adebisin kanssa samaan selliin.
Pelottavan vähän - jos edes sitäkään......
On miljoona keinoo poistaa tuska
On miljoona väärempää vastausta.......
Lisäsin tuonne ekaan viestiin päivitetyt säännöt, vaikkei niitä varmaan luekaan kukaan muu kuin Sipinen.
- Hammerheart
Olisiko huono idea päivittää noita Achievementtejä? Ainakin uudet Schemet voisi harkita laittavansa, jos liiga pelataan niillä (itse preferoisin niitä, kun ovat minusta paremmin balanssissa ja muutenkin toki tuoreemmat). Lisäksi esmes taistelurapsasta voisi minusta antaa kaksi tai kolmekin pinnaa.
Ja voisihan tuonne laittaa uusiakin Achievementtejä kuten tapa tai paralysoi omia nappuloitasi kolme tai enemmän pomosi aktivaatiolla ;)
Ja voisihan tuonne laittaa uusiakin Achievementtejä kuten tapa tai paralysoi omia nappuloitasi kolme tai enemmän pomosi aktivaatiolla ;)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ääh, tuo kuullostaa työltä... Voin mä ne uudet schemet vielä lisätä just ja just, mut jos joku haluaa jotain muutakin sinne, niin voi laittaa mulle listaa.Hammerheart kirjoitti:Olisiko huono idea päivittää noita Achievementtejä? Ainakin uudet Schemet voisi harkita laittavansa, jos liiga pelataan niillä (itse preferoisin niitä, kun ovat minusta paremmin balanssissa ja muutenkin toki tuoreemmat). Lisäksi esmes taistelurapsasta voisi minusta antaa kaksi tai kolmekin pinnaa.
-
Sotatonttu
Mä voisin muuten skipata harjoituskierroksen. Voin pelailla liigan ulkopuolella kyl pelejä, jos tuntuu että aikaa on tarpeeks ja joku haluu. Tuun sit ekasta kierroksesta alkaen mukaan.
Kerkeeks viel mukaa? Mä tuun mukaan
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Kerkee.halko kirjoitti:Kerkeeks viel mukaa? Mä tuun mukaan
Mitäs kun Kirai kiinnostaisi, mutta mokoman crew boksissa tulee ukkoja vain sen 14ss edestä? Maksimi upgradeilla ja poolilla pääsis korkeintaan 25ss että saako pelata ja saako jonkun pikkuboksin kaveriksi?
Viimeksi muokannut halko, Pe 01.04.2016 20:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
..
Saa toki pelata, ja saat jonkun pikkuboksin siihen kylkeen kans. Onko sulla jo joku mielessä vai kaipaatko ehdotuksia?halko kirjoitti:Mitäs kun Kirai kiinnostaisi, mutta mokoman crew boksissa tulee ukkoja vain sen 14ss edestä? Maksimi upgradeilla ja poolilla pääsis korkeintaan 25ss että saako pelata ja saako jonkun pikkuboksin kaveriksi?
Datsue Ba vissii sopii tohon aika hyvin ja jostain luin että se joskus kuulukin tohon boksiin et sellanen sitten.Myyra kirjoitti: Saa toki pelata, ja saat jonkun pikkuboksin siihen kylkeen kans. Onko sulla jo joku mielessä vai kaipaatko ehdotuksia?
Soppiihan se. Kannattaa varmaan vaan sitten seuraavaksi lisätä jotain summonattavaa.halko kirjoitti: Datsue Ba vissii sopii tohon aika hyvin ja jostain luin että se joskus kuulukin tohon boksiin et sellanen sitten.
Oisko kaerikselle mahdollista saa alkuun pikku boksi mukaan toi 35ss on aika haastellinen, saada täyteen maksimi upgraded on ja silti jää soulstoneja.
Sekä kaerijselle että firestartterilla vaan 2ss uprgradeja josta osa turhia niillä
Sekä kaerijselle että firestartterilla vaan 2ss uprgradeja josta osa turhia niillä
- NorjanPaavi
Kai Dreameillekin saa sitten jotain lisätä jo ekalle kierrokselle? Se aloitus loota kun on se kuuluisa, haastava.