WTC 2016 lennot
WTC 2016 lennot
Noniin, mulla ainakin on jo paikka WTC:hen plakkarissa ja ajattelin lähteä taas hyvissä ajoin hommaamaan lentolippuja jotta saisi vähän halvemmalla ne mahdollisesti. Viime vuonna tuli sitten varsinkin Teemun kanssa juteltua, että vois olla ihan kiva yrittää vähän porukalla sattua samalle lennolle, olisi sitä reissutunnelmaa kivasti.
Mulle on tänä vuonna ainakin osumassa tuommoinen pidennetty viikonloppu, ei pysty kauheasti venyttämään. Lähtö pe 23.9 16:15 ja takastulo maanantaina 26.9 18:50 paikallista aikaa voisi natsata, ja äkkiseltään katsottuna molempiin päiviin osuisi Finnairilta suorien lentojen menopaluu ihan mukavaan 185€ hintaan.
Tähän topicciin vois muutenkin kerätä vähän ihmeisten ajatuksia reissuista ni saatais jokaiselle vammalaamalle oma vammalaamapari.
Mulle on tänä vuonna ainakin osumassa tuommoinen pidennetty viikonloppu, ei pysty kauheasti venyttämään. Lähtö pe 23.9 16:15 ja takastulo maanantaina 26.9 18:50 paikallista aikaa voisi natsata, ja äkkiseltään katsottuna molempiin päiviin osuisi Finnairilta suorien lentojen menopaluu ihan mukavaan 185€ hintaan.
Tähän topicciin vois muutenkin kerätä vähän ihmeisten ajatuksia reissuista ni saatais jokaiselle vammalaamalle oma vammalaamapari.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Re: WTC 2016 lennot
Ilmeisesti Stokkan hullujen päivien tarjouksissa on ihan pätevää kamaa tarjolla:
Mua itteä kiinnostaisi joku vähän viikonloppua pitempi reissu. Oisko matkaseuraa vaikka to-aamuna? Toi ma klo 18:50 paluu ois ihan jees.
Lisäinfoa:
https://hullutpaivat.com/ecatalog/fi/c# ... =1;mode=br
Voi toki lähteä myös Kiinaan, mutta Amsterdam myös aika halpa.Tarjouslennot lauantaina 9.4.2016
Helsingistä:
Guangzhou 439 €
Amsterdam 139 €
Turusta ja Tampereelta:
Guangzhou 489 €
Amsterdam 189 €
Oulusta:
Guangzhou 509 €
Amsterdam 209 €
Mua itteä kiinnostaisi joku vähän viikonloppua pitempi reissu. Oisko matkaseuraa vaikka to-aamuna? Toi ma klo 18:50 paluu ois ihan jees.
Lisäinfoa:
https://hullutpaivat.com/ecatalog/fi/c# ... =1;mode=br
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Norwegianilta löytyi superkreisialesta ~170 €:lla menopaluuliput. Joutuu tosin lentämään vaihdolla Tukholman tai jonkun muun kautta.
Eli noi hullujen päivien liput ois varmaan paremmat. Ne pitäisi jonkun tosin käydä lauantaina hakemassa. Ja sit ois kiva sopia joku yhteinen lentoaika. Mua kyllä kovasti kiinnostaisi.
Eli noi hullujen päivien liput ois varmaan paremmat. Ne pitäisi jonkun tosin käydä lauantaina hakemassa. Ja sit ois kiva sopia joku yhteinen lentoaika. Mua kyllä kovasti kiinnostaisi.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Ois noi hullujen päivien lennot hyvät, mut mä en kyl pysty tällä aikataululla päättämään lentoja, joten pitää maksaa sit enemmän. Pistäkää infoa jos päädytte johonkin kimppalentoon.
- nice2beatU
Mä voin kyl lähtä sinänsä päivän pari aikasemmin ja seura kyl kelpais. Pitäskö käydä hakee noi liput, to - ma hulluilt päivilt?
Skorne is love, Skorne is life.
Älkää hakeko. Teron Tukholma-idea on paras koskaan, voisitte nääs osallistua länsimaisen sivistyksen ylläpitoon ja tuoda mukana "mustaa kultaa" :)
Harmi, että joku idiootti on laittanut turnauksen lauantaille. Ei kerkee jonottaan lippuja.. Itse vielä arvon onko reissu to-ma vai pe-ma.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
I'm in! Voin pistää massit tulemaan, jos kerkeät hakemaan liput. Ja mieluiten to suht aikaisin lähtö, niin ehtii vähän olemaan. En kyl tiedä millon niitä koneita ylipäänsä menee, mut luulisi ainakin jonkun aamupäivällä.nice2beatU kirjoitti:Mä voin kyl lähtä sinänsä päivän pari aikasemmin ja seura kyl kelpais. Pitäskö käydä hakee noi liput, to - ma hulluilt päivilt?
- nice2beatU
Toivottavast on tilaa kolmelle viel lauantaina ku ei aikasemmin kerkee.Celebdae kirjoitti:I'm in! Voin pistää massit tulemaan, jos kerkeät hakemaan liput. Ja mieluiten to suht aikaisin lähtö, niin ehtii vähän olemaan. En kyl tiedä millon niitä koneita ylipäänsä menee, mut luulisi ainakin jonkun aamupäivällä.nice2beatU kirjoitti:Mä voin kyl lähtä sinänsä päivän pari aikasemmin ja seura kyl kelpais. Pitäskö käydä hakee noi liput, to - ma hulluilt päivilt?
Lauantaina noi myyntiin vasta tuleekin!nice2beatU kirjoitti:Toivottavast on tilaa kolmelle viel lauantaina ku ei aikasemmin kerkee.Celebdae kirjoitti:I'm in! Voin pistää massit tulemaan, jos kerkeät hakemaan liput. Ja mieluiten to suht aikaisin lähtö, niin ehtii vähän olemaan. En kyl tiedä millon niitä koneita ylipäänsä menee, mut luulisi ainakin jonkun aamupäivällä.nice2beatU kirjoitti:Mä voin kyl lähtä sinänsä päivän pari aikasemmin ja seura kyl kelpais. Pitäskö käydä hakee noi liput, to - ma hulluilt päivilt?
- nice2beatU
Huomasin just itekki :D ostan sulle samalla ja meen sinne heti aamust ku ei muutakaa oo. Maksat sit jos saan?Celebdae kirjoitti:Lauantaina noi myyntiin vasta tuleekin!nice2beatU kirjoitti:Toivottavast on tilaa kolmelle viel lauantaina ku ei aikasemmin kerkee.Celebdae kirjoitti:I'm in! Voin pistää massit tulemaan, jos kerkeät hakemaan liput. Ja mieluiten to suht aikaisin lähtö, niin ehtii vähän olemaan. En kyl tiedä millon niitä koneita ylipäänsä menee, mut luulisi ainakin jonkun aamupäivällä.nice2beatU kirjoitti:Mä voin kyl lähtä sinänsä päivän pari aikasemmin ja seura kyl kelpais. Pitäskö käydä hakee noi liput, to - ma hulluilt päivilt?
Tämä selvä.nice2beatU kirjoitti:Huomasin just itekki :D ostan sulle samalla ja meen sinne heti aamust ku ei muutakaa oo. Maksat sit jos saan?Celebdae kirjoitti:Lauantaina noi myyntiin vasta tuleekin!nice2beatU kirjoitti:Toivottavast on tilaa kolmelle viel lauantaina ku ei aikasemmin kerkee.Celebdae kirjoitti:
I'm in! Voin pistää massit tulemaan, jos kerkeät hakemaan liput. Ja mieluiten to suht aikaisin lähtö, niin ehtii vähän olemaan. En kyl tiedä millon niitä koneita ylipäänsä menee, mut luulisi ainakin jonkun aamupäivällä.
Haluisko joku muu pe-ma lennot?
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
Jos sä aiot koittaa hakea ne sieltä hulluilta päiviltä niin toki.petskules kirjoitti:Haluisko joku muu pe-ma lennot?
Mä yritän nyt hakea lentoja hulluilta päiviltä, mut koska mun perhe tulee mukaan (hooray...) ni mulla ei oo kyllä rahaa ostaa muille enää lippuja.
Ilmeisesti siellä on tarjolla vain alkuviikon lentoja. Kusetuksen puolelle meni, enpä ihmettele miksi Stokkalla menee niin päin helvettiä.petskules kirjoitti:Mä yritän nyt hakea lentoja hulluilta päiviltä, mut koska mun perhe tulee mukaan (hooray...) ni mulla ei oo kyllä rahaa ostaa muille enää lippuja.
- nice2beatU
Juu oli tiistai tai lauantai vaihtoehtoja tai ehkä aikasemminkin.
Ostin tosiaan mulle ja paulille ti 16:15-17:45 liput ja ton maanantai 18:50 paluu et laitelkaa viestiä jos ootte silloin tulos aikasemmin kans.
Ostin tosiaan mulle ja paulille ti 16:15-17:45 liput ja ton maanantai 18:50 paluu et laitelkaa viestiä jos ootte silloin tulos aikasemmin kans.
Ostin tuossa lärpäkkeet mulle ja Mikolle, pe 23.09 klo 16:15 -> DAMII ja takaisinlähtö sitte naamantaina 26. päivä.
Ostin itselleni lennot:
Pe 23.9 HEL 8:10-9:45 AMS
Ma 26.9 AMS 18:50-22:10 HEL
Saa liittyä seuraan
Pe 23.9 HEL 8:10-9:45 AMS
Ma 26.9 AMS 18:50-22:10 HEL
Saa liittyä seuraan
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi