Kyllä sinne perjantaina jo tullaan, jopa hyvissä ajoin.Tanan kirjoitti:Onko tuo mökki siis varattu masinisteille vain la-su välisen yön? Perjantaina mahdollisesti tulevat saavat etsiä jonkun muun yösian?
Outokummun Masiinamökki
Re: Outokummun Masiinamökki
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
- Ihme_apina
pyyhkeet, petivaatteet, ruuat yms omat mukaan
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Mä voisin kanssa noviisina tulla ihmettelemään meininkiä, jos vielä löytyy tilaa. Onko siis niin, että lattiapaikan saa pelkällä keissillä eikä tarvi maksella mökistä erikseen mitään?
Kuninkaalla on keppihevonen.
Voitko joku osaa heittää mökin osoitteen ja kellonajan jolloin sinne voi tulla?
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Pistän tähän viestiin ajan ja osoitteen jahka itsekkin sellaiset tiedän. :) ollaan outokummussa about 1600 aikaan. Ja siitä sit x aika mökille.
Ja kyl ihan kaljalla pääsee nukkuun lattialle.
Ja kyl ihan kaljalla pääsee nukkuun lattialle.
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Häiritsen teitä hieman täällä ketjussa.
Tarkkaa osoitetta mökille ei taida olla, Rikkarannatie 126 taitaa olla lähin mihin navigaattori teidät neuvoo, tosin jos löydätte rikkarannantien niin pätkällä on aika hyvin kylttejä joissa lukee isolla "LOMAMÖKKEI TÄNNE NÄI" ja tuossa 126 risteyksessä löytyy kanssa kyltti että "TÄNNÄI" sit se teidän mökki tais olla tuo isoin eli aurinkorinne, siitäpä sit ajelette kylttejä seuraten sinne perimmäiseen mökkiin, lyötte kaljat kylmään ja asetutte taloks.
ps: järjestäjät ollaan onnelassa.
-Juha-
Tarkkaa osoitetta mökille ei taida olla, Rikkarannatie 126 taitaa olla lähin mihin navigaattori teidät neuvoo, tosin jos löydätte rikkarannantien niin pätkällä on aika hyvin kylttejä joissa lukee isolla "LOMAMÖKKEI TÄNNE NÄI" ja tuossa 126 risteyksessä löytyy kanssa kyltti että "TÄNNÄI" sit se teidän mökki tais olla tuo isoin eli aurinkorinne, siitäpä sit ajelette kylttejä seuraten sinne perimmäiseen mökkiin, lyötte kaljat kylmään ja asetutte taloks.
ps: järjestäjät ollaan onnelassa.
-Juha-
o/
Ketä _vähän_ epäilyttää ton edellisen viestin trollface? o/
Ketä _vähän_ epäilyttää ton edellisen viestin trollface? o/
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
Rikkarannantie 126, mökin nimi on aurinkorinne. Löytyy kun kääntyy rikkarannantielle ja ajaa x matkan.
Jos onkelma ni soita mulle 040 8285486
Jos onkelma ni soita mulle 040 8285486
Puolalaisessa vessassa, käsi omassa ulosteessa, olen tulossa vanhaksi.
Tanan ja muut vielä puuttuvat: millon tuutte?
Meno on päällä!
Meno on päällä!
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ainiin, piti ilmoittaa, mutta unohtu. En uskallakaan tulla. Juon kaljat yksin.
- Ossi
- Ossi
Kuninkaalla on keppihevonen.