40k: necron vs tau vs chaos
40k: necron vs tau vs chaos
armeijat:
necron:24 warrioria,tomb spyder,heavy,lordi ja 6 scarabia. noin 750pts
tau:10 fire warrioria,2 broadsidea,devilfish,3 gun dronea ja kolme jotain tankintuhoojia ja 3 jotain muuta tyyppiä.n.600pts
chaos:7 khornea,ahriman,5 plaque mariinia,rhino,5 hawokkia ja 9 chaos space mariinia ja 5 raptoria.n.900pts
necron:
Itäinen rintama hyökkäsi chaoksen melkein koko armeijaa vastaan(12 warrioria ja heavy destroyer)warrior ryhmä tuhottiin alta aikayksikön.Lukuunottamatta 2 warrioria jotka taistelivat urheasti kuudenteen vuoroon asti.heavy pääsi poistumaan paikalta.Kostoksi se räjäytti rhino tuusannuuskaksi.Heavy tappo monta jätkää chaosilta mutta ne tuli sen himputin ahrimanin ja hawokkien kanssa joten oli pakko perääntyä
Mun itäinen rintama murtui täysin chaoksen edessä.
Minä lähin perääntymään tauta kohti joka olis pitänyt tehdä heti. scarabit tuhos taun devilfishhin ja sen tankintuhooja ryhmän jonka jälkeen scarabit kuoli khornejen käsittelyssä. Taun yks perusjätkä ryhmä kuoli mun warriori rynnäkössä.Siinä oli niitten joku pomo jonka jälkeen hyökkäsin broadsiden kimppuun sain sille yhen woundin aikaan.Mutta se tappo multa kolme warrioria ja tuli phase out vastaan.Lordilla en saanut oikein mitään aikaan kun se sai alussa jo kaks woundii siltä hiton broadsideltä.tombbi eisaanut mitään aikaan kunse oli niin hidas
tau:
joukot pysyivät melkein kokoajan paikallaan. ne pommittivat koko ajan jotka pystyivät. broadsiden kimppuun hyökksi raptor ryhmä se kuiten kin tuhosi koko ryhmän ja selvisi. khornet tappoivat kaiken eteen tulleen eli 6 firewarrioria ja 2 gun dronea.toinen broadside tappo monta necron warrioria ja heavy destroyerin mutta se kuoli loputa chaoksen rynnäkköön kuten myös toinen.tankki tuhoutui scarabien takia
chaos:
melkein kaikki joukot lähtivät necronien kimppuun hyvillä tuloksilla(12 warrioria) kuoli.Hawokit pommittivat ja onnistuivat tappamaan tomb spyderin. raptorit kuolivat melkein heti.rhino räjähti heavy destroyerin panksesta.Khornet menivät laidasta taun kimppuun.necronit lähtivät pakenemaan tauta kohti. kun necronit tuhoutuivat oli chaoksella helppo työ tuhota taun broadsiden ja voittaa taistelu
necron:24 warrioria,tomb spyder,heavy,lordi ja 6 scarabia. noin 750pts
tau:10 fire warrioria,2 broadsidea,devilfish,3 gun dronea ja kolme jotain tankintuhoojia ja 3 jotain muuta tyyppiä.n.600pts
chaos:7 khornea,ahriman,5 plaque mariinia,rhino,5 hawokkia ja 9 chaos space mariinia ja 5 raptoria.n.900pts
necron:
Itäinen rintama hyökkäsi chaoksen melkein koko armeijaa vastaan(12 warrioria ja heavy destroyer)warrior ryhmä tuhottiin alta aikayksikön.Lukuunottamatta 2 warrioria jotka taistelivat urheasti kuudenteen vuoroon asti.heavy pääsi poistumaan paikalta.Kostoksi se räjäytti rhino tuusannuuskaksi.Heavy tappo monta jätkää chaosilta mutta ne tuli sen himputin ahrimanin ja hawokkien kanssa joten oli pakko perääntyä
Mun itäinen rintama murtui täysin chaoksen edessä.
Minä lähin perääntymään tauta kohti joka olis pitänyt tehdä heti. scarabit tuhos taun devilfishhin ja sen tankintuhooja ryhmän jonka jälkeen scarabit kuoli khornejen käsittelyssä. Taun yks perusjätkä ryhmä kuoli mun warriori rynnäkössä.Siinä oli niitten joku pomo jonka jälkeen hyökkäsin broadsiden kimppuun sain sille yhen woundin aikaan.Mutta se tappo multa kolme warrioria ja tuli phase out vastaan.Lordilla en saanut oikein mitään aikaan kun se sai alussa jo kaks woundii siltä hiton broadsideltä.tombbi eisaanut mitään aikaan kunse oli niin hidas
tau:
joukot pysyivät melkein kokoajan paikallaan. ne pommittivat koko ajan jotka pystyivät. broadsiden kimppuun hyökksi raptor ryhmä se kuiten kin tuhosi koko ryhmän ja selvisi. khornet tappoivat kaiken eteen tulleen eli 6 firewarrioria ja 2 gun dronea.toinen broadside tappo monta necron warrioria ja heavy destroyerin mutta se kuoli loputa chaoksen rynnäkköön kuten myös toinen.tankki tuhoutui scarabien takia
chaos:
melkein kaikki joukot lähtivät necronien kimppuun hyvillä tuloksilla(12 warrioria) kuoli.Hawokit pommittivat ja onnistuivat tappamaan tomb spyderin. raptorit kuolivat melkein heti.rhino räjähti heavy destroyerin panksesta.Khornet menivät laidasta taun kimppuun.necronit lähtivät pakenemaan tauta kohti. kun necronit tuhoutuivat oli chaoksella helppo työ tuhota taun broadsiden ja voittaa taistelu
Viimeksi muokannut Sopuli, La 17.05.2003 20:13. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-
TranssiApina
Aika huono, kannattaisi aloittaa samoilla määrillä pisteitä pelamaan. Eikä kannatta kayttää lyhenteitä kuin heavy. Kannattaa pistää ylös kaikki ryhmät ja aseistukset eikä kirjoittaa että oli kolme tankin tuhoojaa ja kolme jotain muuta...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Warrior kirjoitti:Epäselvä, kirjaa muistiin tapahtumat kun pelaatte
Olen samaa samaa mieltä molempien kanssaGuardsman kirjoitti:Aika huono, kannattaisi aloittaa samoilla määrillä pisteitä pelamaan. Eikä kannatta kayttää lyhenteitä kuin heavy. Kannattaa pistää ylös kaikki ryhmät ja aseistukset eikä kirjoittaa että oli kolme tankin tuhoojaa ja kolme jotain muuta...
-
freak^z
Re: 40k: necron vs tau vs chaos
Hyvin on homma hanskassasopuli kirjoitti: ...kolme jotain tankintuhoojia ja 3 jotain muuta tyyppiä...
Ei mutta kanttattaa vaan pitää vaikka pieni tauko ja käydä kirjottamassa tapahtumat koneelle, tai sitten vaan ihan "kivikautisesti" kynällä ja paperilla.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Znuff-LinG
-
Herra juusto
No älä nyt vaivu epätoivoon vaikka vähän haukuttaisiin.Harjoitus tekee mestarin.Ota noista "haukuista" neuvoa kun ensi kerralla kirjoitat.Ja minä ainakin kykenin sen lukemaan ilma suurempiä häiriintymisiä.sopuli kirjoitti:joo. toi oli kokeilu. minä vaikenen
modet: tän voi poistaa jos on mahdollist
Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja ja pikkusiskoa.
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
(entinen nimimerkki oli Thanguol)
-
MangaReaper