Kings of War, tuo blokkipelien uusi lipunkantaja, on saanut oman pienen peliporukan tuekseen. Ollaan siis muutaman kaverin kanssa sitä pelailtu aina maanantaisin Sotakoneen Bunkkerilla niin jos tuo peli kiinnostaa, tule ihmeessä paikalle.
Jos joku muu ilta kävisi paremmin, ota puheeksi.
Kings of Waria maanantaisin Bunkkerilla.
Valvoja: Peliporukkavalvojat
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Kings of Waria maanantaisin Bunkkerilla.
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
-
blueraven84
Re: Kings of Waria maanantaisin Bunkkerilla.
Hyvä kuulla että KoW:iin löytyy kiinnostusta Turussa.
Allekirjoittanut on pelannut muutamia kotipelejä hyvin pienen kaveriporukan kanssa. Jos vielä jonain päivänä löytyisi aikaa ja rohkeutta niin voisin hinata itseni paikalle pelaamaan.
Minkä kokoisia pelejä olette yleensä pelannut, 2000p???
Allekirjoittanut on pelannut muutamia kotipelejä hyvin pienen kaveriporukan kanssa. Jos vielä jonain päivänä löytyisi aikaa ja rohkeutta niin voisin hinata itseni paikalle pelaamaan.
Minkä kokoisia pelejä olette yleensä pelannut, 2000p???
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Re: Kings of Waria maanantaisin Bunkkerilla.
Aloitettiin muistaakseni 1200 pisteestä mutta nyt pyöritään siinä 1800-2000 akselilla ja tottakai sen mukaan mitä kullakin on nappeja tuoda. Ollaan nyt tosiaan joka maanantai joku peli pelattu.
Aiemmin Jan Von Carstein.