Malifaux slow grow kesäliiga huhtikuusta heinäkuuhun Helsingissä
Re: Malifaux slow grow kesäliiga huhtikuusta heinäkuuhun Helsingissä
amdor ja halko,.. Never heard of em.
Laita YV:tä. Toivotaan, että ne vastaa.Sipinen kirjoitti:amdor ja halko,.. Never heard of em.
Pitäiskö lyödä lukkoon noi masterit ja laittaa ne näkyviin? Tietää aina sit vähän, millä muut seikkailevat.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Sama tuo mulle sinänsä on. Käsittääkseni valtaosalla ihmisistä on masterit jo lukittuna anyways. Jos ette halua tehdä salapoliisityötä ja selvitellä millä kukakin pelaa, niin voin mä niitä lisäillä tonne ekaan viestiin.Molja kirjoitti:Pitäiskö lyödä lukkoon noi masterit ja laittaa ne näkyviin? Tietää aina sit vähän, millä muut seikkailevat.
Ramos
Ei tarvi Moljan ainakaan mua vastaan alkaa salapoliisiksi.
Vähän teki mieli pelata Ironsidesia, mutta on vielä sen verran kesken, että jää kotiin.
Vähän teki mieli pelata Ironsidesia, mutta on vielä sen verran kesken, että jää kotiin.
-
Sotatonttu
Mä aattelin pelata Leveticuksella.
Alun perin oli suunnitelmissa Tara, mutta kun Leveticuksella ei tuu ehkä muuten niin paljoo pelattua, niin tässä olis hyvä mahdollisuus nyt pakottaa itsensä pelaamaan sillä. :D
Alun perin oli suunnitelmissa Tara, mutta kun Leveticuksella ei tuu ehkä muuten niin paljoo pelattua, niin tässä olis hyvä mahdollisuus nyt pakottaa itsensä pelaamaan sillä. :D
Aight. Ittelllä Hamelin. Kumpi swarmaa eniten! :DAmdor kirjoitti:Ramos
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Huoh, eli pitää varata vähintään neljä tuntia pelille.Molja kirjoitti:Aight. Ittelllä Hamelin. Kumpi swarmaa eniten! :DAmdor kirjoitti:Ramos
Tai riippuu ekasta lisäboksista. 4 rottaa ja 6 hämähäkkiä ei paljoa swarmaile.
- NorjanPaavi
Onko tää nyt niin luettavissa, että vain ottamalla DoP saan ottaa lisä boxin ekalla kierrokselle?Myyra kirjoitti:Dreamerkin saa vain, jos ottaa Dreams of Painin, joka kirjaimellisesti ei tee mitään ilman lisämodeleita, joten molemmat kyl saa lisäboksin.
Et sä saa tehtyä laillista listaa ilman DoP tai lisäboksia. Eli voit tulkita vaikka niin, että jos otat Dreams of Painin retroaktiivisesti harjoituskierrokselle, et saa lisäboksia. (Muuten saat.)NorjanPaavi kirjoitti:Onko tää nyt niin luettavissa, että vain ottamalla DoP saan ottaa lisä boxin ekalla kierrokselle?Myyra kirjoitti:Dreamerkin saa vain, jos ottaa Dreams of Painin, joka kirjaimellisesti ei tee mitään ilman lisämodeleita, joten molemmat kyl saa lisäboksin.
- NorjanPaavi
Ekan kierroksen eka matsi: halko vs Paavi, 5 - 3 halkolle.
Paavin eka lisä boxi Stitched together.
Mikä oli maalaustilanne?NorjanPaavi kirjoitti:Ekan kierroksen eka matsi: halko vs Paavi, 5 - 3 halkolle.
...ja koita hyvä mies nyt lisätä se ilmane boksi kans.
- NorjanPaavi
Mulla kesken. Eli 95% maalattu mutta rehellisyyden nimissä ei kaikki. Daydreamit, alpit ja dreamer ilman basetusta ja maalaukset kesken.Myyra kirjoitti:Mikä oli maalaustilanne?NorjanPaavi kirjoitti:Ekan kierroksen eka matsi: halko vs Paavi, 5 - 3 halkolle.
...ja koita hyvä mies nyt lisätä se ilmane boksi kans.
- NorjanPaavi
Eikös muut pelaa vai olenko ainut joka ilmoittaa tulokset täällä?
Eks kierros pulkassa. Paavi Vs. Fiend 4 - 9 Fiendille ja pelin kohokohta, Seamus tappaa Dreamerin ekalla vuorolla! GG ja eikun nakkikioskille. Ai että fauxin kombot on ihania. Välimatkaa oli just ne tarvittvat 16'. Fiendin alustus aktivaatiolleen: " mä lähen nyt kokeilee tällästä höpö höpöö".
Eks kierros pulkassa. Paavi Vs. Fiend 4 - 9 Fiendille ja pelin kohokohta, Seamus tappaa Dreamerin ekalla vuorolla! GG ja eikun nakkikioskille. Ai että fauxin kombot on ihania. Välimatkaa oli just ne tarvittvat 16'. Fiendin alustus aktivaatiolleen: " mä lähen nyt kokeilee tällästä höpö höpöö".
Täytyy sanoa, että Paavi ei ois ollu mu ykkösveikkaus tyypiks, joka pelaa ekana ykköskierroksen pelit.
Mites se Dreamer sillee kuoli? Punasella jokerilla lieni osuutta asiaan, koska eihän tuon muuten pitäis olla oikein mahollista.
Mites se Dreamer sillee kuoli? Punasella jokerilla lieni osuutta asiaan, koska eihän tuon muuten pitäis olla oikein mahollista.
- Hammerheart
Seamus blokkasi Nightmaret ja läpsytteli aika monta monituista kertaa yhden woundin kerrallaan.Myyra kirjoitti:Täytyy sanoa, että Paavi ei ois ollu mu ykkösveikkaus tyypiks, joka pelaa ekana ykköskierroksen pelit.
Mun ja Tonin peli päättyi Tonille 10-6. Tonilla maalattu jengi, mulla vielä aavistuksen vaiheessa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Miten se läpsäs sitä kuus kertaa ykkösvuorolla?Hammerheart kirjoitti: Seamus blokkasi Nightmaret ja läpsytteli aika monta monituista kertaa yhden woundin kerrallaan.
- NorjanPaavi
Sybelle lätki Seamusta, käytti comply:llä Back Alley:n Short Cut triggerillä ja dreamer sattu olemaan just 16' kantamalla ja muurinpätkän vieressä. Kaikki SSeamuksen kivet meni trigereihin ja läpsyihin sekä siihen yhdistetään Palm-Side ja Decaying Aura. Eli ne saakuli 1 damaget riittää. Toki olihan siellä se yks 3 damage joukossa. Ml7 vastaan on vain niin viun kämänen Df4 yrittää.Myyra kirjoitti:Miten se läpsäs sitä kuus kertaa ykkösvuorolla?Hammerheart kirjoitti: Seamus blokkasi Nightmaret ja läpsytteli aika monta monituista kertaa yhden woundin kerrallaan.
Fiendin alustus oli ilmeisesti aika osuva.NorjanPaavi kirjoitti:Sybelle lätki Seamusta, käytti comply:llä Back Alley:n Short Cut triggerillä ja dreamer sattu olemaan just 16' kantamalla ja muurinpätkän vieressä. Kaikki SSeamuksen kivet meni trigereihin ja läpsyihin sekä siihen yhdistetään Palm-Side ja Decaying Aura. Eli ne saakuli 1 damaget riittää. Toki olihan siellä se yks 3 damage joukossa. Ml7 vastaan on vain niin viun kämänen Df4 yrittää.Myyra kirjoitti:Miten se läpsäs sitä kuus kertaa ykkösvuorolla?Hammerheart kirjoitti: Seamus blokkasi Nightmaret ja läpsytteli aika monta monituista kertaa yhden woundin kerrallaan.
Läpsytiläps. :D
Something something Dangerzone!