jees jees lookin' good baretul
sanotaan se nyt viel kerran, että on toi hieno figu
toi uus kuva on kyl parempi,koska noi edelliset kuvat olivat vähän kellertäviä... en sitte tiä mikä tossa uudessa kuvassa on menny vikaan.
tarttis joku ihminen joka tietää paremmin kuvankäsittelyst
Joo mä itseasiassa tiedän jo , mutta oon lähössä 15 min sisään landella niin ehin vasta ilalla laittaa noi kuvat nettiin. Otin paremmat kuvat ihan valkosella taustalla ja auto levelsiä kättäen äskö. Siinä hävii noi valkoset pisteet mitkä näyttää vihreiltä että pohjaväri ois jätetty siihe, oikesti ne o kiiltoja tosta glossy blackista.
Heh macchiavelli blendaan noita layeroimalla ja ohennan . Aika varmaa tiedän nytte että mikä tossa meni mönkään se tais olla ehkä valkonen pohjamaali ja liikaa aivan turhia layerreita joissain kohdin jotka ei edes näy missään, mutta tuo vaa lisää "paksuutta". No jooh kuiteski pitää varmaa oppia virheistä.
Viimeksi muokannut baretul, Su 29.06.2003 23:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enkö muka ollut tätä vielä kommentoinut... Tarkoitus oli kyllä. :-)
Kuvat hiukka keltäsävyisen oloisia, ehkä paras nosita on tuo vassemasta puolesta otettu kuva.
Metalliefektit nättejä, kiva että jaksaa nysvätä SENMM:ää ja muutenkin kiinnittää huomiota valon taittumiseen. Shadet sen sijaan vaatisivat siistimistä, blendaamalla ne tasisemmin pääväriin, highlighteissa ei ehkä armorin reunoja kannattaisi vaalentaa ihan noin vaalealla ja yksivärisellä maalikerroksella.
Hyvät ja teemaan sopivat värit ja tekniikka. Baseen kiinnitetty myös riittävästi huomiota. Erittäin hyvä display tason ukko. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Jepu jee . Mietin hetken että vedänkö ton kirkaan harmaalla reunat vai valkosella niin päätin lopuks valkosen. Varmaa ois ehkä paras jättää ne kirkkaan keltasiks kullassa ja kirkkaan harmaiks harmaassa.
Jäi vielä askarruttaa, että oiskoha toho kannatanu ottaa vielä 1 väri lisää kuten sininen ja vihree.
Siis ihan figun yksityuiskohtiin ei mielestäni kannata enempää värejä listätä, näyttää tyylikkäältä nyt. Mutta NMM eri asia, näyttäisi enemmön kromilta jos heijastaisi maaston värejä, ehkä fantasiamaailmassa ei niin hyvä. :-)
Noh lähinnä ne korkiammat highlightit olisi kannattanut kanssa blendata, tummemeasta krmaasta valkoiseen. en kyllä tosta päätäni psitä pantksi, vaikea sanoa näkemättä nappia.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Ai jooh ... hemmon armori ja hepan armori o terästä niin että se heijjastaa silloin pelkkää harmaata kromi ois heijjastanu esim vihreen ja sinisen, eli siis tarkasti sen mikä o ympärillä, värillinen teräs heijjasta sillä värillä ne siitä ympäriltä. Mun ois periaateessa pitäny pistää heijjastamaan toi hepan pää ja häntä ... , mutta en jaksanu rupee pähkäilee sellasten kanssa .
Pitää viel hiema treenata tota tummasta iha valkoseen blendausta, sillä saa kylä aidon metalli efektin niinku ninnu sano .
Kyllä se teräskin hiukan heijastaa värejä ympäriltään. Itse olen vetänyt harmaisiin NMM:iin todella ohuella sinisellä ja oranssihkolla ruskealla varoen glazeja kuvastamaan heijastunutta väriä. Efekti on kuitenkin sellainen että sitä ei keskiverto ihminen huomaa ellei katso todella tarkasti tai tiedä että siinä on värejä. Itse metallimaisuutta toi kuitenkin luo hyvin. Mutta varovainen tulee olla.