Malifaux slow grow kesäliiga huhtikuusta heinäkuuhun Helsingissä
-
Sotatonttu
Re: Malifaux slow grow kesäliiga huhtikuusta heinäkuuhun Helsingissä
Minä ja Fiend pelataan huomenna.
Mulla on täysin maalattu crewi jolla pelaan. Ollut alusta lähtien.Myyra kirjoitti: Ja mites sitte figujen maalaus? Tän hetkisen tiedon mukaan Sotatonttu o ainoana pelannu yhen pelin maalatuilla napeilla.
Something something Dangerzone!
Nyt o muuten kakkoskierros virallisesti alkanut, ja lisäsin noi paritukset ja skenaarion tonne ketjun tokaan viestiinkin. Ei ne tosin mihinkään ole muuttunut tässä välillä.
Sipinen huuteli jonnekin whatsappiin tuloksia, mä voitin jotain 10-4/5 (?). Mun figuis on maalia mut en mä niitä vielä maalattuina pidä
I have a mind for simple things but things are not of mine to simplify
Olihan se huudellu joo. Multa oli jääny vaan merkkaamatta.halko kirjoitti:Sipinen huuteli jonnekin whatsappiin tuloksia, mä voitin jotain 10-4/5 (?). Mun figuis on maalia mut en mä niitä vielä maalattuina pidä
Hyvällä mallillahan nää sit on, kun on vaan kaks peliä pelaamatta, ja niilleki o sovittu jo ajat.
Mun ja Sipisen välisessä ottelussa pöydällä oli pelkästään maalattuja ukkoja. Rehellisyyden nimissä mainittakoon tosin, että puolet mun hämiksistä on vielä muovipintasia.Myyra kirjoitti:Ja mites sitte figujen maalaus? Tän hetkisen tiedon mukaan Sotatonttu o ainoana pelannu yhen pelin maalatuilla napeilla.
Vain pöydällä olevat napit lasketaan.Amdor kirjoitti:Mun ja Sipisen välisessä ottelussa pöydällä oli pelkästään maalattuja ukkoja. Rehellisyyden nimissä mainittakoon tosin, että puolet mun hämiksistä on vielä muovipintasia.Myyra kirjoitti:Ja mites sitte figujen maalaus? Tän hetkisen tiedon mukaan Sotatonttu o ainoana pelannu yhen pelin maalatuilla napeilla.
Tänään onkin sit tuhmien setien taisto. Seamus vs Leveticus.
Hah!Fiend_ kirjoitti:Tänään onkin sit tuhmien setien taisto. Seamus vs Leveticus.
Tänään juotetaan pikkulapsia känniin á la Jacks...brewmaster. ;)
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
- Hammerheart
Haha, "voiksä käydä Alkosta hakee meille kossupullon?"Molja kirjoitti:Hah!Fiend_ kirjoitti:Tänään onkin sit tuhmien setien taisto. Seamus vs Leveticus.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Ahahahaha! Ei.. :DHammerheart kirjoitti:Haha, "voiksä käydä Alkosta hakee meille kossupullon?"Molja kirjoitti:Hah!Fiend_ kirjoitti:Tänään onkin sit tuhmien setien taisto. Seamus vs Leveticus.
Sitten kävi niin, että rotat jyräs juopon yli. 8-7 tuli voitto näiden kahden maalatun joukon välillä. Tiukka matsi kyl oli.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
- NorjanPaavi
Paavi vs Hammerheart = 7 - 9 tappio Paaville. Peli olis ollu ihan voitettavissa jos olisin osannu pelata. Brewmaster veti viinaa lähes koko pelin Alpin, metsäpedon ja päiväynien kanssa. WP 1-2 oli kiva nähdä kuinka harvoin Alpien smolther onnistu :) myös muutaman vuoron se joi itsensä pöydän alle ja oli Paralyysissa. Silti en vaan saanu riittävästi pisteitä...
- Hammerheart
Brewmasterilla oli kunnon liskojen yö - siinä ne painajaiset pomppi ympärillä ja kännäs ja Brewski tutisi kauhuissaan.
Löysin Youtubesta videon taistelustamme:
https://www.youtube.com/watch?v=Pl3YXl_m0uk
Löysin Youtubesta videon taistelustamme:
https://www.youtube.com/watch?v=Pl3YXl_m0uk
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
- Hammerheart
10-1 mulle ensimmäisen kierroksen matsi Peteä vastaan (meni vähän aika-warpiksi tämän kanssa, mutta nyt onkin eka ja toka kierros hoidettuna). Mulla maalattu jengi.
Taisitkin olla eka, joka sai kakkoskierroksen pelattua. Hyvä, hyvä.Hammerheart kirjoitti:10-1 mulle ensimmäisen kierroksen matsi Peteä vastaan (meni vähän aika-warpiksi tämän kanssa, mutta nyt onkin eka ja toka kierros hoidettuna). Mulla maalattu jengi.
Pelattiin Seamus vs Kaeris mittelö. 10-0.
Maalaukset?Fiend_ kirjoitti:Pelattiin Seamus vs Kaeris mittelö. 10-0.
-
Sotatonttu
Halko vs. Sotatonttu muistaakseni 6-6 (kutenkin tasuri). Sotatontulla kaikki maalattu.
Fiendillä tais olla maalattu