Eikö suora lento pirkkalasta kelvannut?Sopuli kirjoitti:Ostin itselleni lennot:
Pe 23.9 HEL 8:10-9:45 AMS
Ma 26.9 AMS 18:50-22:10 HEL
Saa liittyä seuraan
WTC 2016 lennot
-
Sir T0inen
Re: WTC 2016 lennot
Oliko muita, jotka ei oo vielä saanu hommattua itselleen lippuja? Tän hetekn paras diili taitais olla KLM:n pe 14:05 - 15:35 meno paluu ma 20:50 - 00:10, jonka saa 200e, kun finskin suorat on noussu jo 250e. Lähteekö joku seuraksi noille KLM:n lennoille?
Joo ja joo :)JArrow kirjoitti:Oliko muita, jotka ei oo vielä saanu hommattua itselleen lippuja? Tän hetekn paras diili taitais olla KLM:n pe 14:05 - 15:35 meno paluu ma 20:50 - 00:10, jonka saa 200e, kun finskin suorat on noussu jo 250e. Lähteekö joku seuraksi noille KLM:n lennoille?
Olishan se siistiä jos tämänki asian olis jaksanu hoitaa ajoissa...
Make love, not peace.
-
Der Dexter
enpä oo jaksanu lentoi hommaa, mut taidan ottaa vähän aiemmat lennot, kun kerta lomalla oon.
Ruottarit puhui että iso osa niistä on jossain bilettääns jo torstaina illalla, kuten varmaan jo muitakin kansalaisuuksia, ja aattelin varmaan ite keskiviikoks tai torstaiks jo lentää paikalle...
Ruottarit puhui että iso osa niistä on jossain bilettääns jo torstaina illalla, kuten varmaan jo muitakin kansalaisuuksia, ja aattelin varmaan ite keskiviikoks tai torstaiks jo lentää paikalle...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Mä voin lähteä kans noille KLM:n lennoille. Aikataulu vaikuttaa hyvältä.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Mä ostin liput mulle ja Jarkolle, mut tuu samoille lennoille. KLM:n sivuilta sai halvemmalla kun yleissivustojen kautta.petskules kirjoitti:Mä voin lähteä kans noille KLM:n lennoille. Aikataulu vaikuttaa hyvältä.