Malifaux slow grow kesäliiga huhtikuusta heinäkuuhun Helsingissä
Re: Malifaux slow grow kesäliiga huhtikuusta heinäkuuhun Helsingissä
Molja vs Halko 8-9 maalatuilla rotilla ja haamuilla.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Edelleen kaikki maalattu. Ei mulla ole maalamattomia tässä liigassa. :DMyyra kirjoitti:Maalaukset?Fiend_ kirjoitti:Pelattiin Seamus vs Kaeris mittelö. 10-0.
Something something Dangerzone!
Ens kierroksen paritukset on:
Hammerheart vastustajat: Myyrä ja Fiend_
GreenOwl2 vastustajat: Molja ja Sotatonttu
Myyrä vastustajat: Amdor ja Hammerheart
Molja vastustajat: Sipinen ja GreenOwl2
Amdor vastustajat: halko ja Myyrä
Sipinen vastustajat: NorjanPaavi ja Molja
halko vastustajat: Fiend_ ja Amdor
NorjanPaavi vastustajat: Sotatonttu ja Sipinen
Fiend_ vastustajat: Hammerheart ja halko
Sotatonttu vastustajat: GreenOwl2 ja NorjanPaavi
Saas näkkee jaksasinko arpoa skenaarionkin kohta.
Hammerheart vastustajat: Myyrä ja Fiend_
GreenOwl2 vastustajat: Molja ja Sotatonttu
Myyrä vastustajat: Amdor ja Hammerheart
Molja vastustajat: Sipinen ja GreenOwl2
Amdor vastustajat: halko ja Myyrä
Sipinen vastustajat: NorjanPaavi ja Molja
halko vastustajat: Fiend_ ja Amdor
NorjanPaavi vastustajat: Sotatonttu ja Sipinen
Fiend_ vastustajat: Hammerheart ja halko
Sotatonttu vastustajat: GreenOwl2 ja NorjanPaavi
Saas näkkee jaksasinko arpoa skenaarionkin kohta.
- Hammerheart
No voi vehje!Myyra kirjoitti:Hammerheart vastustajat: Myyrä ja Fiend_
Ensi liigaan otan kyllä jonkun oikean Masterin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Kaikki arvat ei aina voita. :DHammerheart kirjoitti:No voi vehje!Myyra kirjoitti:Hammerheart vastustajat: Myyrä ja Fiend_
Kaikki päätyy pelaamaan kaikkia vastaan jossain kohtaa (ja toista harjoituskierroksen vastustajaa vastaan kahdesti).Hammerheart kirjoitti:No voi vehje!Myyra kirjoitti:Hammerheart vastustajat: Myyrä ja Fiend_
- NorjanPaavi
Mulla tulee nyt hieman ongelmia. Seuraavat 3 viikkoa, tämä viikko mukaan menee pelien osalta täysin reisille.
Ykkös kierros mulla on pulkassa ja kakkos kierroksen toinen matsi pelaamatta. Seuraavat pelit kerkeää pelaamaan varmaan juhannuksen jälkeen.
Ykkös kierros mulla on pulkassa ja kakkos kierroksen toinen matsi pelaamatta. Seuraavat pelit kerkeää pelaamaan varmaan juhannuksen jälkeen.
Kolmoskierroshan jatkuu vielä viikon juhannuksen jälkeen. Olisi tosin hyvä, jos saisit sovittua tuon kakkoskierroksen puuttuvan pelin pelattavaksi vaikka vassalissa, jos ei muuten onnistu.NorjanPaavi kirjoitti:Mulla tulee nyt hieman ongelmia. Seuraavat 3 viikkoa, tämä viikko mukaan menee pelien osalta täysin reisille.
- NorjanPaavi
Ei mulla ole tietokonetta johon asentaa koko alustaa. ;) En viitisi työkoneelle asennella.Myyra kirjoitti:Kolmoskierroshan jatkuu vielä viikon juhannuksen jälkeen. Olisi tosin hyvä, jos saisit sovittua tuon kakkoskierroksen puuttuvan pelin pelattavaksi vaikka vassalissa, jos ei muuten onnistu.NorjanPaavi kirjoitti:Mulla tulee nyt hieman ongelmia. Seuraavat 3 viikkoa, tämä viikko mukaan menee pelien osalta täysin reisille.
Myyra kirjoitti: Kaikki päätyy pelaamaan kaikkia vastaan jossain kohtaa (ja toista harjoituskierroksen vastustajaa vastaan kahdesti).
Näillä arvoilla ei. :( Ittellä olis vielä pelaamatta Tonttua, Fiendiä ja Paavia vastaan. Nyt kolmoskierros on revanssikierros harjottelukierroksesta. Tämä on onneksi vain henkilökohtainen ongelma, sillä oon jo iso poika ja osaan pyytää kyseisiä herroja tarpeen mukaan pelaamaan random pelejä.
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
- Hammerheart
Sama tilanne kyllä minullakin, eli Sipi, Halko ja Amdor ovat vielä kohtaamatta. Sen sijaan olen kohdannut molemmat harjoituskierrokseni vastustajat (tai no, tulen olemaan kohdannut jahka kolmoskierroksen pelit syntyvät).Molja kirjoitti:Myyra kirjoitti: Kaikki päätyy pelaamaan kaikkia vastaan jossain kohtaa (ja toista harjoituskierroksen vastustajaa vastaan kahdesti).
Näillä arvoilla ei. :( Ittellä olis vielä pelaamatta Tonttua, Fiendiä ja Paavia vastaan. Nyt kolmoskierros on revanssikierros harjottelukierroksesta. Tämä on onneksi vain henkilökohtainen ongelma, sillä oon jo iso poika ja osaan pyytää kyseisiä herroja tarpeen mukaan pelaamaan random pelejä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
No perkules, joku laskuvirhe pankissa tullut tässä. Ei mahda mitään tässä vaiheessa.
Edit: Näyttää olleen joku systemaattinen virhe, koska Pete on ainoa, joka on teoriassa päässyt pelaamaan kaikkia vastaan.
Edit: Näyttää olleen joku systemaattinen virhe, koska Pete on ainoa, joka on teoriassa päässyt pelaamaan kaikkia vastaan.
En oo sipiä vastaa vielä enkä muitakaan esim. Paavi jne.
No et kai nyt kuudessa pelissä ole yhdeksää vastaan pelannut... Olisi pitänyt sanoa, että olisit päässyt pelaamaan.GreenOwl2 kirjoitti:En oo sipiä vastaa vielä enkä muitakaan esim. Paavi jne.
Päivitetään varmuuden vuoksi tännekin.
Ramos v Kaeris päättyi Ramoksen voittoon 7-5.
Kaerikselta oli vaan gaminit maaleissa ja kaksi ukkoa proksutettuna.
Ramokselta oli vielä kaksi hämähäkkiä muovipintasina.
Ramos v Kaeris päättyi Ramoksen voittoon 7-5.
Kaerikselta oli vaan gaminit maaleissa ja kaksi ukkoa proksutettuna.
Ramokselta oli vielä kaksi hämähäkkiä muovipintasina.
- Hammerheart
Kolmannella kierroksella _Fiend peittosi mut 9-7. Molemmilla maalatut jengit.
Lisäätkö Myyrä ekalla sivulle skenun ja parit?
Sielä on. En o ollu omalla koneella viikkoon, niin vähän jäi toi.Fiend_ kirjoitti:Lisäätkö Myyrä ekalla sivulle skenun ja parit?
Kiitos kiitos.Myyra kirjoitti:Sielä on. En o ollu omalla koneella viikkoon, niin vähän jäi toi.Fiend_ kirjoitti:Lisäätkö Myyrä ekalla sivulle skenun ja parit?
Ensi liigaa ajatellen, jos siis järjestät vielä uutta. Niin tämä kahden pelaajan kierros systeemi on tosi raskas. Tarkoitan siis ajallisesti, tässä menee kaikki peliaika ja täällä on jotain hulluja joilla on pelejä joka sormelle mitä pelata. Olisiko mahdollista palata takaisin siihen yksi peli per kierros systeemiin?
HH'n kanssa tästä puhuttiin viimeksi kun oltiin pelaamassa ja siinä mahdollisesti taas vaihdettiin vähän kickstarter kamaa.. Josta tuli mieleen, että se vanha systeemi salli kuitenkin muutkin pelit.
Onhan tämä varmasti kiva jos ei pelaa muita pelejä ohessa, mutta one offeja voi ottaa aina ja saisi vähän vaihtelua.
Mutta näin ehdotuksena.
Periaatteessa vois palata siihe yks peli per kierros hommaan, mut ei tääkään pelkästään paskasti o toiminu. Vielä tähän mennessä ei o jääny juurikaan pelejä pelaamatta.
Muita vaihtoehtoja vois olla pidentää kierrosten aikaa vielä nykyisestäkin, tai kehitellä joku systeemi, jossa vois tosi vapaasti pelata pelit haluamassaan järjestyksessä. Sellaisessa on vain se vaara, että ne jää helposti roikkumaan sitten...
Muita vaihtoehtoja vois olla pidentää kierrosten aikaa vielä nykyisestäkin, tai kehitellä joku systeemi, jossa vois tosi vapaasti pelata pelit haluamassaan järjestyksessä. Sellaisessa on vain se vaara, että ne jää helposti roikkumaan sitten...