Kaks asiaa. Tässäkin edikassa Oskua pitää muistuttaa featista. :)Crescent kirjoitti:Edikat vaihtuu ja meta muuttuu, mut yks asia pysyy.shoddie kirjoitti:Featti ja meleeseen! Nyt harmittaa että on töitä :/
Ropecon 29.-31.7.2016 Warmachine/Hordes Tournaments
Re: Ropecon 29.-31.7.2016 Warmachine/Hordes Tournaments
Aapo Järvelin mukaan kaikkeen.
- Muutoksen tuoja
Dahlman Juho mukaan Main Eventtiin. Katsotaan saisinko jonkun tiiminkin kasaan.
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Arto Lampila maineventtiin ja sunnuntan side-eventtiin.
Aleksi Koskinen kaikkiin turnauksiin mukaan. (Kouvostoliitto tiimiin mukaan)
Jani Kautto pääturnaukseen mukaan.
Juha Pulkkinen Main eventtiin ja sunnuntain side eventtiin.
Viimeksi muokannut Pupp3, Ti 28.06.2016 19:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
Pekka Korpi-Tassi la main eventtiin ja su side eventtiin jos jälempään vielä mahtuu.
Philosophiae Magister
Pääturnaukseen kiitos.
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Side Event sunnuntaina täynnä! Jonotuspaikoille mahtuu vielä, osa virolaisista on toistaiseksi vähän kyssäreitä, eli jonotuspaikalta saattaa kiilata hyvin sisään vielä. Myös paikan päällä kannattaa tulla kyselemään mahtuuko pelaamaan, koska jostain syystä Ropeconin sunnuntaiaamu on osalle porukasta aurinkoisempi kuin osalle ja droppeja saattaa tulla.
EDIT: JA muistutellaan vielä ilmoittautuneita, että tarkistakaa että oma ilmonne on kirjattu oikein. Virheitä sattuu kun kirjaa monen eri turnauksen ilmoittautuneita (nämä ja Masters) samaan aikaan.
EDIT: JA muistutellaan vielä ilmoittautuneita, että tarkistakaa että oma ilmonne on kirjattu oikein. Virheitä sattuu kun kirjaa monen eri turnauksen ilmoittautuneita (nämä ja Masters) samaan aikaan.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
-
Der Dexter
Purhonen pääturnaukseen sekä su-side-eventtiin jonoon
Aliquando Insanire Iucundum Est
Antti Ramstadius pääturnaukseen mukaan
Main Tournament; Sami Suikki.
Lauantaille Niko Ranta. Perjantain tiimiturneeseen on myös kiinnostusta jos jostain tiimistä puuttuu pelaaja.
Kaipa mäkin voisin tulla perjantaina pelaamaan. Hommaa pari vahvistusta ja meillä on tiimi?shoddie kirjoitti:Perjantain tiimiturneeseen on myös kiinnostusta jos jostain tiimistä puuttuu pelaaja.
Toimikoon tämä hakuilmoituksena kahdelle pelaajalle.Celebdae kirjoitti:Kaipa mäkin voisin tulla perjantaina pelaamaan. Hommaa pari vahvistusta ja meillä on tiimi?shoddie kirjoitti:Perjantain tiimiturneeseen on myös kiinnostusta jos jostain tiimistä puuttuu pelaaja.
Laitetaan vielä tiimiturnaukseen Team JarkkoOnTyhmä: Antti Ramstadius, Juho Dahlman ja kaksi äxää.
- Cor Leonis
Terppa vois päivittää Kouvostoliitto X-Men joukkueen jäsenet, kun ne on löydetty jo aikoja sitten. :^)
Pora on miehen sielu.
Varataan nyt tää paikka. Joukkueen nimi voi olla vaikka Suolakaivos.shoddie kirjoitti:Toimikoon tämä hakuilmoituksena kahdelle pelaajalle.Celebdae kirjoitti:Kaipa mäkin voisin tulla perjantaina pelaamaan. Hommaa pari vahvistusta ja meillä on tiimi?shoddie kirjoitti:Perjantain tiimiturneeseen on myös kiinnostusta jos jostain tiimistä puuttuu pelaaja.
Matias Väätäinen pääturneeseen.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat