Malifaux
Re: Malifaux
Tiedoksi niille, jotka ovat suunnitelleet aloittavansa Malifauxin, mutteivät aivan vielä ole saaneet aikaiseksi: Malifauxin säännöt saa nyt ilmaiseksi netistä.
Kappas.. oli jo aikakin.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
En voi väittää vastaan. Saisi oikeastaan tulla myös ukkelien statit johonkin näkyville.Silveri kirjoitti:Kappas.. oli jo aikakin.
Samaa mieltä.Silveri kirjoitti:Kappas.. oli jo aikakin.
Something something Dangerzone!
- Hammerheart
Mitäs jos turistaisiin Malifauxista?
Mä voin aloittaa.
Tämä voi olla vanhoja uutisia, mutta itse hoksasin vasta eilen:
1. Ota Gracie.
2. Ota sille Saddle.
3. Ota Taxidermist.
4. Gracie ottaa Reactivaten.
5. Taxidermist antaa sille Flightin.
Lopputulema on, että Somer (tai Lenny tai kuka ikinä) voi ratsastaa tyylillä lentävällä läskillä jättipossulla 16" pelipöydän halki =D
Jos otit Zoraidan, voit ottaa Nursen ja syöttää Gracielle vähän piristeitä (tosin tällöin Reactivaten pitää tulla Hog Whispereriltä) ja se lentää liihottaa mukavat 24" iloisesti röhkien ja kantaen Lennyä tms. mukanaan.
Ei tässä siis mitään järkeä ole, koska vaatii älyttömästi resursseja ja Wk 4 + 50mm base niin ei se Flight nyt niin juhlava ole, mutta ajatuksen tasolla tuo kutkuttaa hupiluutani =)
Mä voin aloittaa.
Tämä voi olla vanhoja uutisia, mutta itse hoksasin vasta eilen:
1. Ota Gracie.
2. Ota sille Saddle.
3. Ota Taxidermist.
4. Gracie ottaa Reactivaten.
5. Taxidermist antaa sille Flightin.
Lopputulema on, että Somer (tai Lenny tai kuka ikinä) voi ratsastaa tyylillä lentävällä läskillä jättipossulla 16" pelipöydän halki =D
Jos otit Zoraidan, voit ottaa Nursen ja syöttää Gracielle vähän piristeitä (tosin tällöin Reactivaten pitää tulla Hog Whispereriltä) ja se lentää liihottaa mukavat 24" iloisesti röhkien ja kantaen Lennyä tms. mukanaan.
Ei tässä siis mitään järkeä ole, koska vaatii älyttömästi resursseja ja Wk 4 + 50mm base niin ei se Flight nyt niin juhlava ole, mutta ajatuksen tasolla tuo kutkuttaa hupiluutani =)
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Graciesta tuli mieleeni, että sehän on Mercenary. Tämähän tarkoittaa, että sen voi palkata McCaben kanssa, ja antaa sille miekan, elixir of lifen ja badge of speedin. Sitten se Nimble, regen +2 sika voi juosta reactivatellansa tappelemaan miekalla.
- Hammerheart
Regeni sille on kyllä tosi hyvä, mutta miekka on ehkä hieman tårta på tårta kun se ihan buenosti lyö ilmankin. Ei toki huono siis. Ja Badge of Speed ratkoo kyllä myös kummasti ongelmia ja Reactivate tekee siitäkin melkoisen. Ei paha!Myyra kirjoitti:Graciesta tuli mieleeni, että sehän on Mercenary. Tämähän tarkoittaa, että sen voi palkata McCaben kanssa, ja antaa sille miekan, elixir of lifen ja badge of speedin. Sitten se Nimble, regen +2 sika voi juosta reactivatellansa tappelemaan miekalla.
Mites muuten, eilen pohdittiin Fiendin kanssa (ilman kortteja tosin), estääkö jokin Hannahia kopioimasta Malifaux Childilta sitä että kopioi Sonnian tuliseinät? Eli saisi tripla-seinät pöydälle?
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hannah osaa kopioida vain Ca actioneita. Just Like You ei ole Ca action.Hammerheart kirjoitti:Mites muuten, eilen pohdittiin Fiendin kanssa (ilman kortteja tosin), estääkö jokin Hannahia kopioimasta Malifaux Childilta sitä että kopioi Sonnian tuliseinät? Eli saisi tripla-seinät pöydälle?
Brutal Emissaryn kanssa muuten saa kolme seinää pöydälle. Niitä ei vaan saa pidettyä siellä jatkuvasti.
Ai ei? Mikäs hitto se sitten oli?Myyra kirjoitti:Hannah osaa kopioida vain Ca actioneita. Just Like You ei ole Ca action.Hammerheart kirjoitti:Mites muuten, eilen pohdittiin Fiendin kanssa (ilman kortteja tosin), estääkö jokin Hannahia kopioimasta Malifaux Childilta sitä että kopioi Sonnian tuliseinät? Eli saisi tripla-seinät pöydälle?
Something something Dangerzone!
Ei se käytä mitään stattia. Se onnistuu automaagisesti.Fiend_ kirjoitti:Ai ei? Mikäs hitto se sitten oli?Myyra kirjoitti:Hannah osaa kopioida vain Ca actioneita. Just Like You ei ole Ca action.Hammerheart kirjoitti:Mites muuten, eilen pohdittiin Fiendin kanssa (ilman kortteja tosin), estääkö jokin Hannahia kopioimasta Malifaux Childilta sitä että kopioi Sonnian tuliseinät? Eli saisi tripla-seinät pöydälle?
Sehän siinä oli ongelma. Kun saa ottaa suoraan yhen actionin + flipillä. mut kui kivaa ois ollu?
Joka päivä jotain uutta. Oli kyseessä hyvä tai huono asia.
Yhtä kivaa kuin nyt Brutal Emissaryn kanssa?Molja kirjoitti:Sehän siinä oli ongelma. Kun saa ottaa suoraan yhen actionin + flipillä. mut kui kivaa ois ollu?
Sit ois ollu 4 seinät pöydällä parhaimmillaa, jos Hannah olis saanu tehtyä sen kans. Vai mitäs kautta se emissary teki sen? Kirja on toises huoneessa repussa eikä jaksa/pääse hakee sitä.Myyra kirjoitti:Yhtä kivaa kuin nyt Brutal Emissaryn kanssa?Molja kirjoitti:Sehän siinä oli ongelma. Kun saa ottaa suoraan yhen actionin + flipillä. mut kui kivaa ois ollu?
Ja onlis toi lentävä Gracie aika vinkee näky. se kun ei ole mikään kevyen näköinen pikku possu. :)
Emissary voi käyttää haudattujen modelien (1) actioneita, joten jos hautaa Malifaux Childin tai Sonnian, niin se voi käyttää Flame Wallia. Huono puolihan tässä on se, että Flame Wall häviää, jos modeli haudataan, joten niitä ei voi olla kolmea pöydällä koko aikaa.
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Kiitti tyypit Gracie-ideoista. >:)
In other news, Turussa pidetään elokuussa Malifaux-pelipäivä, jos kiinnostaa, käy laittamassa nimi listaan ja/tai äänestämässä: viewtopic.php?f=11&t=114426&p=1368419#p1368419
In other news, Turussa pidetään elokuussa Malifaux-pelipäivä, jos kiinnostaa, käy laittamassa nimi listaan ja/tai äänestämässä: viewtopic.php?f=11&t=114426&p=1368419#p1368419
Aiemmin Jan Von Carstein.
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
"Itse en ole koskaan välittänyt siitä, kuka on taitava pelaaja. Pääasia että liikutellaan nappeja kentällä ja vastustaja ei voita." -amazing slug
Jotkut ovat jo huomanneetkin, mutta laitetaan tänne varmuuden vuoksi vielä näkyviin.
Eli Ropeconissa lauantaina MAlifauxia olis tarjolla turnausmuodossa. Voi tulla polkemaan toisia pelaajia lattian rakoon tai kattomaan, miten toisissa peliseuroissa pelaillaan. Wirallisia palkintojakin jopa luvassa!
viewtopic.php?f=11&t=114408
Eli Ropeconissa lauantaina MAlifauxia olis tarjolla turnausmuodossa. Voi tulla polkemaan toisia pelaajia lattian rakoon tai kattomaan, miten toisissa peliseuroissa pelaillaan. Wirallisia palkintojakin jopa luvassa!
viewtopic.php?f=11&t=114408
Rajoitettu erä sinänsä ihan viihdyttäviä mopoilijoita tarjolle Gen Coniin ja ilmeisesti sen jälkeen verkkokauppaan:
http://www.beastsofwar.com/malifaux/wyr ... -box-wild/
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi
Sen ajaksi, ei sen jälkeen.tnjrp kirjoitti:Rajoitettu erä sinänsä ihan viihdyttäviä mopoilijoita tarjolle Gen Coniin ja ilmeisesti sen jälkeen verkkokauppaan:
-
HtUnliving
- Peliporukkavalvoja
Hiisi et on siistejä mopoilijoita. :P
Muuten, tuolle Turun pelipäivälle saatiin päivämäärä ja sinne mahtuu vielä: viewtopic.php?f=11&t=114426
Muuten, tuolle Turun pelipäivälle saatiin päivämäärä ja sinne mahtuu vielä: viewtopic.php?f=11&t=114426
Aiemmin Jan Von Carstein.