Alkujaan aloitin koseptilla Aliens/kasari-Dune/Matrix-machines konseptilla, mutta lopputulos muistuttaa enemmän....
RESISTANCE IS FUTILE!!!
Senatex Phase Squad

X-launcher

Nhamak light support drone

Musta on ongelmallinen väri kyllä, että miten saada riittävän korostuneet highlightit, siten, että näyttää vielä mustalta. Ehkä muutamiin korotettuihin kulmiin pitää vielä lisätä harhaa highlight.NorjanPaavi kirjoitti:Ihan käteviä Gates of Antares nappeja. Maalaus antaa kyllä hyvän kuvan figuista. Teema on mukavan selkeä ja värit on sopivat. Tuo riittävän kirkas vihreä paistaa mukavasti tuosta muuten synkästä panssarista ja antaa tuollaisen riittävän ski-fi efektin. Ihmeen hyvin tuo harmaa kypärä erottuu tuolta panssarista. Hieman ehkä kaipaisi selkeämpää linjaa panssarin mustan ja harmaide korostusten välillä. Ehkä tuo base on vähän yksi toikkoinen, mutta toisaalta toimiva aavikko teema on toimiva aavikko teema. Kyllähän nämä Warlordin Antares linjan figut on ihan kivoja, nyt kun on nähnyt useamman eri maalaajan kuvia eri armeijoista.
Joo toi on kyllä harvinaisen totta, mustan maalaaminen mustaksi korostaen on kyllä kieltämättä haastavaa. Sitten vaikka ne harmaat sinne saisi niin kuvaus viimeistään häivyttää ne kokonaan. ;)A. Meaney kirjoitti:Noissa on kyllä highlightit, jotka eivät kuvissa näy ihan yhtä hyvin.
Muuten komppaan, mutta GoA on vasta toiseksi paras figupeli. Paras figupeli ikinä on Hero Questjamovoima kirjoitti:Oli kyllä mainio peli kerrassaan ja isorianit oli myös mielenkiintoinen uusi tuttavuus. Phase armour vaikutti erittäin hyvältä, mutta kääntöpuolena kriittisessä kohdassa epäonnistuneet komentoheitot joukkojen takaisin ruotuun saamisessa voittivat minulle pelin.
Itse pelistä olen täysin samaa mieltä. Uskaltaisin itse jopa sanoa peliä parhaaksi figupeliksi kaikista kokeilemistani. Kaikki säännöt tuntuu järkeviltä, mielenkiintoisia erikoisjuttuja löytyy hillitty määrä ja joukot on sen verran hyvin tasapainossa, että conissa peluuttamani skenaario toimi varsin hyvin, vaikka "listat" oli valittu täysin silmämääräisesti laskematta pisteitä (ja toiselta puolelta tiputin vielä lennossa ekan pelin aikana yhden support teamin).
On se hyvä :) Huomaa, että tässäkin pelissä on otettu valmista (BA) ja jatkettu ja kehitetty siitä kokemusten perusteella. Sillai syntyy parhaat pelit, kun sitä pelin rakennetta on vähän ajan kanssa kehitelty. Tykkään kanssa siitä, miten peliä on viety eteenpäin scifisuuntaan, ja noi armeijat vaikuttaa makeilta. Pelejä on vielä niin vähän alla, etten ota kantaa parhaimmuuteen...jamovoima kirjoitti:Itse pelistä olen täysin samaa mieltä. Uskaltaisin itse jopa sanoa peliä parhaaksi figupeliksi kaikista kokeilemistani. Kaikki säännöt tuntuu järkeviltä, mielenkiintoisia erikoisjuttuja löytyy hillitty määrä ja joukot on sen verran hyvin tasapainossa, että conissa peluuttamani skenaario toimi varsin hyvin, vaikka "listat" oli valittu täysin silmämääräisesti laskematta pisteitä (ja toiselta puolelta tiputin vielä lennossa ekan pelin aikana yhden support teamin).
Joo ja siellä taustalla noissa kaikissa kummittelee vielä se nelkkari. Konflikt 47 kieltämättä on vähän kiinnostusta herättänyt minussakin...smaxx kirjoitti:On se hyvä :) Huomaa, että tässäkin pelissä on otettu valmista (BA) ja jatkettu ja kehitetty siitä kokemusten perusteella. Sillai syntyy parhaat pelit, kun sitä pelin rakennetta on vähän ajan kanssa kehitelty. Tykkään kanssa siitä, miten peliä on viety eteenpäin scifisuuntaan, ja noi armeijat vaikuttaa makeilta. Pelejä on vielä niin vähän alla, etten ota kantaa parhaimmuuteen...jamovoima kirjoitti:Itse pelistä olen täysin samaa mieltä. Uskaltaisin itse jopa sanoa peliä parhaaksi figupeliksi kaikista kokeilemistani. Kaikki säännöt tuntuu järkeviltä, mielenkiintoisia erikoisjuttuja löytyy hillitty määrä ja joukot on sen verran hyvin tasapainossa, että conissa peluuttamani skenaario toimi varsin hyvin, vaikka "listat" oli valittu täysin silmämääräisesti laskematta pisteitä (ja toiselta puolelta tiputin vielä lennossa ekan pelin aikana yhden support teamin).
Nyt alko kiinnostamaan Konflikt 47, siinä on taas yksi Bolttivariantti, jossa voi lisäksi käyttää Bolttijoukkoja osana armeijaa :)
Mä skippaan tuon Konflikt 47:n. Pelejä on ihan riittävästi, enkä koskaan lähtenyt mukaan bolttiin. Kyllä se WWII peli on mulle Flames of War.jamovoima kirjoitti:Joo ja siellä taustalla noissa kaikissa kummittelee vielä se nelkkari. Konflikt 47 kieltämättä on vähän kiinnostusta herättänyt minussakin...smaxx kirjoitti:On se hyvä :) Huomaa, että tässäkin pelissä on otettu valmista (BA) ja jatkettu ja kehitetty siitä kokemusten perusteella. Sillai syntyy parhaat pelit, kun sitä pelin rakennetta on vähän ajan kanssa kehitelty. Tykkään kanssa siitä, miten peliä on viety eteenpäin scifisuuntaan, ja noi armeijat vaikuttaa makeilta. Pelejä on vielä niin vähän alla, etten ota kantaa parhaimmuuteen...jamovoima kirjoitti:Itse pelistä olen täysin samaa mieltä. Uskaltaisin itse jopa sanoa peliä parhaaksi figupeliksi kaikista kokeilemistani. Kaikki säännöt tuntuu järkeviltä, mielenkiintoisia erikoisjuttuja löytyy hillitty määrä ja joukot on sen verran hyvin tasapainossa, että conissa peluuttamani skenaario toimi varsin hyvin, vaikka "listat" oli valittu täysin silmämääräisesti laskematta pisteitä (ja toiselta puolelta tiputin vielä lennossa ekan pelin aikana yhden support teamin).
Nyt alko kiinnostamaan Konflikt 47, siinä on taas yksi Bolttivariantti, jossa voi lisäksi käyttää Bolttijoukkoja osana armeijaa :)