"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mun ensimmäiset HE kuvat

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Bansku kirjoitti:Miksi saan muiden kuvat selkeiksi (?), mutta omat eivät vaan onnistu? :cry:
Tuntemattomia ovat herran tiet :)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Icar0s

Andromedus kirjoitti:Siis tuo Moi...siis...kato nyt sen silmiä, ihan kun Khornen Greater Daemon olis heittämässä suuren kourallisen sontaa sen naamaan. Siis se on täysin kauhuissaaan olevan näköinen. Siis tuo on pelottavampi kun jou Evil Dead kun sävähdin aivan sairaasti kun näin ton. Mutta harjoittelemalla oppii kyllä. Saan varmaan omia kuvia nettiin soon niin oon kaikille wycheille maalannu silmät. Paremmin onnistuneita kun Catianeilla.
Ajattelin konvertoida sen rintaan nuolen, koska sillä on sopivasti vähän pöllämystynyt ilme... :D
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Aplas

Viesti Kirjoittaja Aplas »

JOo... Ihna hieno. Ainakin se alin kuva...
rampale

Viesti Kirjoittaja rampale »

Omat silmäni näyttivät alussa samanlaisilta.
Itse maalaan ensin silmän alueen kokonaan mustalla, sitten täytän sen mustan alueen lähes kokonaan valkoisella, ja sitten täytän valkoisen lähes kokonaan mustalla. Jättämällä tiettyyn kulmaan valkoista, katsetta voi suunnata. Eli valkoista jätetään lähinnä silmän yläosaan sekä sinne nenää lähellä olevaan osaan, joilloin hahmo katsoo suunnilleen eteenpäin.

http://www.pbase.com/image/18503603
Tuon sällin vasen silmä on minusta onnistunut ihan hyvin.
Samasta galleriasta löydätte minun ensimmäisen yritykset maalata silmiä.

Itse en kyllä tykkää tuosta väriteemasta. Vihreä haarniska ei ole mikään hirveän hieno, vaikka se ihan hyvin onkin maalattu, ja minusta harmaat viitat eivät uljaalle Phoenix Guardille sovi.
Spears shall be shaken, shields shall be splintered. It is a sword-day; a red day, ere the sun rises.
ChaosBonzai

Viesti Kirjoittaja ChaosBonzai »

Oletko pohjamaalannut figut?
Ja tuo koriste mikä tulee kypärästä näyttää ihan kermavaahdolta ;)

Rampale, koita saada maalit pysymään omilla paikoillaan...

Niin ja sitten vielä yleinen neuvo laimentakaa maalejanne!
Icar0s

Chaos Bonzai kirjoitti:Oletko pohjamaalannut figut?
Tietysti olen...pohjamaalaan aina kaikki figut... :roll:
Neurotic

Viesti Kirjoittaja Neurotic »

Heittomerkki kirjoitti:
Chaos Bonzai kirjoitti:Oletko pohjamaalannut figut?
Tietysti olen...pohjamaalaan aina kaikki figut... :roll:
Kannattaa sitten vielä maalata niihin kohtiin mitkä ei oo spraylla peittyny nii mustaa (siis nuohan on pohjamaalattu mustalla?)
ur ballz r p3ndul0us & w34k
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

hehheee!! toi moi..huhhuh..on se niin ruma :D
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
Drgon

Viesti Kirjoittaja Drgon »

sori...ne silmät on vaan ne rumat siinä =)
"The sinews of war(hammer) are infinite money"
verLoren

Viesti Kirjoittaja verLoren »

Ninnu kirjoitti:Maalien ohentaminen lisää tarkkuutta ja siisteyttä figuissa huomattavasti. On myös helpompi maalata värejä oikeille paikoille kun ohuiden maalien läpikuultavuus ei tuo virheita samalla tavalle heti esille. Kärsivällisyyttä vaatii toki. :-)
Maalaan nykyään tomb kingejä ja oon havainnu tuon tekniikan todella käteväksi... :?
Ajattele ajattelua ajattelemisesta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”