"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

fb/ valten champion of sigmar

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
squigi

fb/ valten champion of sigmar

Viesti Kirjoittaja squigi »

Viimeksi muokannut squigi, Ti 01.07.2003 13:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Swrd

Viesti Kirjoittaja Swrd »

Ei toimi tuo keskimmäinen linkki, kun mukaan on eksynyt ä-kirjain.
squigi

joo testaan saada toimimaan kun se ei suostu mut kokeilen kekata homman
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Hmm jooh aika siisti, pitä photoshopil toi vaaleemmaks viel toi kuva. Hyvin maalattu valteni.
squigi

kiitos mut mul on GIMP voin kyl vaalentaa mut sitä ei sit voi tallentaa =P
Kuuker

Viesti Kirjoittaja Kuuker »

toi kuva vois olla vähän paremmin zoomattu.. niin että näkyisikin jotain..
Myytävänä Necron Armeija... yv jos kiinnostaa..
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Vähän liian pieniä ja tummia että saisi kunnolla selvää yksityiskohdista, mutta näiden perusteella kuitenkiin sanoisin että hyvää työtä. Minua miellyttää erityisesti valtenin selvästi erottuva ilme, tapa jolla olet maalannut ihon, sekä vaatteiden väritys. Näyttäisi olevan kokonaisuudessaan erittäin siistiä maalaustyötä. Vasaroihin voisi siihen vereen pistää hiukka static grassia ja maalata sitä sitten ruskealla. Nämä ruohot esittäisivät sitten beastmanien karvoja, jotka ovat tarttuneet vasaraan veren ohella!!! :D
minisaarnaaja

Viesti Kirjoittaja minisaarnaaja »

templar sotilas kirjoitti:kiitos mut mul on GIMP voin kyl vaalentaa mut sitä ei sit voi tallentaa =P
Nyt on kyllä pakko kysyä että miksi ei? Olen itse käyttänyt GIMPiä jo vuosien ajan enkä ole moista huomannut. Sieltä löytyvät (image-valikon takaa) ne kaikki Photoshopissakin tähän tarkoitukseen käytettävät käsittelyvaihtoehdot eli tasot (levels), erilaiset balanssit ja kirkkauden ja kontrastin säätö. Eikä minulla ainakaan mitään tallentamisenestoa ole, sehän on ilmainen ohjelma...

Mutta mutta. Verisyysaste mietityttää, se voi olla joko hyvä tai ylitsemenevä tyylikeino, yleensä kuitenkin jälkimmäistä. Näistä kuvista on hankala sanoa. Värit näyttävät olevan paikallaan, ja hampaatkin olet saanut osumaan kohdalleen. Hyvää jälkeä näyttäisi olevan, mutta tosiaan näiden kuvien perusteella on vaikea sanoa sen enempää.
squigi

joo löythän se gimpin tallennus kyllä :wink: joten sain sen onneksi vaalennettua toivoin että kukaan ei katsonut sitä ihan tummana
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”