Morze kirjoitti:2:n ryhmä näyttäisi kärsivän komentojen vähyydestä. Ayyar kuitenkin on listan spesialisteista ylivoimaisesti kestävin (jos hakkeroitavuutta ei oteta huomioon), joten se saattaa haluta edetä viimeistään toisella vuorolla, mutta Djabel tahtoo todennäköisesti komennot itselleen ja Muttawiahit saavat pärjätä omillaan. Ehkä Ayyaarin siirtäisi 1. ryhmään?
Raskaista aseita on kanssa vähänlaisesti, spitfiren ja HRL:n kaaduttua saattaa tulla ongelmia, mikäli vastustajalla on MSV:tä (ei savun coveria tai lasiqin mimetismiä auttamassa etenemisessä).
En oikeen näe mitä pointtia Áyyar:in siirtämisessä toiseen combat grouppin, kun heebo voi kuitengin pomppia grouppien välillä miten tarve vaatii. Muttit on taas jaettu kahteen eri combat grouppiin jotta jos joutuu menemään toisena ja vastustaja leikkaa toisen order poolia on toisessa vielä kohtalaisesti ordereita jäljellä. Raskaita aseita tosiaan voisi olla lisää muuttamalla Viral mine Muyib toiseksi HRL mieheksi ja saadaan hieman lisää tulivoimaa pikkasen maksaa board conrollissa. Sitten olis hieman ylimääräsiä pinnoja Tilalle sais Ghulamin Depo repeatterillä ja E/maulerilla siitä sais taas hieman pöydä hallintaa takaisin, toinen vaihtoehto olisi Barid Forward observeri jolla mukana pitcher taas tavallaan board controllia. Ja yhden mutin tiputtamalla saisi Ghulamin HMG:llä. Hieman kallistun baridin puoleen koska olisi spesialisti ja pitcher on kiva olla olemassa, pääsee ehkä hackeri tekemään muutakin kuin firewallia. Sitten jäis pinna muuttaa ghulam hacker barid hackeriksi. tarvii nähtävästi hommata napit
Dr. Icchan kirjoitti:Olen kyllä eri mieltä Morzen kanssa, ykkösryhmä tuossa on köyhä ordereista ja kakkosella niitä on jopa liikaa. Mieluummin kannattaa spämmiä Daylameja kuin Muttia.
Daylamien tarkoitus on olla vain hidasteena vastustajalle. Jos ne epäonnistuu infiltroinnissa niin sillä ei juuri ole väliä, koska panzerfaust kantaa ihan hyvin deployment zoneltakin monelle tärkeälle ampumalinjalle. Jos ne taas onnistuu niin kannattaa yrittää mahdollisimman lähelle vihollista. Muttawiat hoitaa oman depon lähipuolustuksen. Useimmissa tapauksissa ei edes muilla ukoilla tarvitse arotella vaikka alottaisikin tokana. Tokana alottavana kannattaa vain muistaa, ettei laita Fidaytä liian lähelle josta se on liian helppo korjata pois.
En kyllä oikein ymmärrä miksi dylamit olisi hyviä ok panzerfausti on tuju ase mutta bs11 alustalla b1:llä kuulostaa vähän ehh... kun eipä ne oikeastaan hidastakaan juuri mitään. MIelummin otan objectiivien lähelle åyörimään mutteja jotka on halvempia ja omaa kaksi template asetta ja jammerit bi niilläkin tietysti on mutta skilli 15 ilman LOF:ia on ihan erijuttu kuin 11 vaikkakin pansefaustilla on mahdollista saada +3 Mulla ei al-Djabel oo koskaan lähtenyt ennen kuin on ehtinyt koittaa tehdä jotain, tämä tosin voi hyvinkin johtua pelaajien kokemattomuudesta. Vaan on aina kuollut koittaessaan saada jotain aikaan, siinä ei paljoa auta kovat pohja skillit jos rollaa kolme tai alle.
Siitä sitten muokattu versio. Huomenna päästään kokeilemaan.
Hassassin Bahram
──────────────────────────────────────────────────
GROUP 1

8

2

2
MUYIB Lieutenant Rifle + Light Grenade Launcher (Normal and Smoke Ammo.) / Pistol, Knife. (1.5 |
23)
MUYIB (X Visor) Heavy Rocket Launcher, D-Charges / Pistol, Knife. (1 |
22)
MUYIB (X Visor) Heavy Rocket Launcher, D-Charges / Pistol, Knife. (1 |
22)
MUYIB (X Visor) Spitfire, D-Charges / Pistol, Knife. (1 |
28)
MUYIB Doctor Plus (MediKit) Rifle + Light Shotgun, D.E.P. / Pistol, Knife. (0 |
27)
GHULAM Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 |
12)
MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 |
5)
MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 |
5)
BARID (Forward Observer) Rifle + Pitcher / Pistol, Knife. (0 |
14)
BARID Hacker (Hacking Device) Rifle + Pitcher / Pistol, Knife. (0.5 |
21)
GROUP 2

4

2

2
ÁYYĀR (Surprise Shot L2) Shock Marksman Rifle / 2 Viral Pistols, CCW, Knife. (0 |
39)
MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 |
5)
MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 |
5)
LASIQ Viral Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 |
25)
GHULAM Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 |
12)
AL-DJABEL Rifle + Light Shotgun, Smoke Grenades / Pistol, Viral CCW, Knife. (0 |
35)
5 SWC | 300 Points
Open in Infinity Army
Nothing to see here move along noob.