"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Grey Knight Terminator

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Ahrens

Grey Knight Terminator

Viesti Kirjoittaja Ahrens »

Tässä olisi nyt eka versio GK Terminatorista.
Kaipaisin kritiikkiä erityisesti sen Powermiekasta.
Baissaan sen vasta kun muutkin figut on valmiita.

Kiitos

http://www.pbase.com/bleys/daemonhunters
maddog

Viesti Kirjoittaja maddog »

Erittäin siistiä maalaujälkeä. Kaikki reilassa, paitsi tuo miekka. Miekan voisit esim pohjustaa mustalla, ja sitten sinivalkealla maalata siihen sähköpurkauksia, eräänlaisia kiemurtelevia karvamatoja. Nämä onnistuu siten että maalaat ensin purkaukset ohuella valkoisella viivalla, ja sitten pistät tämän viivan päälle sillä sinertävällä pieniä lyhyitä ja ohuita, poikkipäin olevia viivoja. Koko perusviivojen matkalle. Tämä olisi pare selittää jos olisi kuva, mutta kun ei ole :wink:
maddog

Lisäys edelliseen: Näissä codex mallinen metallimaalattu terä on aseissa ihan hyvä. Ei ehkä kannata tavan troopereissa lähteä maalailemaan mitään ihmempiä force teriä. Voi nääs mennä överiksi! :wink:
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Powermiekka, kuten figu kokonaisuudessaan hyötyisi värin tummuuserojen kasvattamisesta (eli suomaeksi(?) kaivattaisiin lisää shadeja ja highlighteja joka väriin). Perusmaalaus oikein siistiä.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Todella upean näköinen. Kun itsekin saisi vielä jotain tuommoista aikaan. Pistähän uus kuva kun oot saanu basen tehtyä.
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

Oikein mukavan näköinen figu. Ehdottomasti parhaita GK termiksiä joita olen nähnyt tähän mennessä.
Miekan ongelma on ninnun mainitseman kontrastipuutteen lisäksi liika pastellisuus. Siis jos lisää valkoista väriin siitä tulee tuommoinen hailakka pastellisävy. Eli jos ton aloittaisi vaikka regal bluesta ja jatkaisi siitä enchanted bluella. Sen jälkeen voisi lisäillä pikkuhiljaa vaikka ice blueta kunnes sitten vasta lopuksi sekoittaa joukkoon ghostly greytä tai valkoista. Värikylläisyys on tolla tavalla parempi.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Icar0s

Viesti Kirjoittaja Icar0s »

Miten maalasit tuon figun? Olen itsekkin alottamassa Grey Knightit ja haluaisin vähän opetusta...jos se vaan sopii? :roll:
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
mr.tp

Viesti Kirjoittaja mr.tp »

(Nenä ruudussa kiinni ja kuolaa). Minusta tuo miekka on mukiin menevä
Jazka

Viesti Kirjoittaja Jazka »

Kauniisti maalattu figu. Metalli on maalattu todella hienosti. En käsitä miten olet saanut noin siistiä jälkeä aikaiseksi *tuijottaa kateellisena*.

Voimamiekka on ihan kauniisti maalattu. Se kaipaisi vain jotain joka saisi sen näyttämään voimamiekalta. Kannattaa kokeilla VJ ja/tai Maddogin neuvoja (kuullostavat ainakin toimivilta).

Terveisin,
Jaska
Myynnissä VC figuja ja Summer of Chaoksen Limited Edition Archaon!
baretul

Viesti Kirjoittaja baretul »

Oho kova hahmo, mjooh ehkä niitä tummuus eroja toho pikkase tarttetaisiin, mutta jos toi menee pelifiguriks niin kyl toi passaa aivan hyvin.
Oikolukuhirvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oikolukuhirvi »

Muuten tosi siisti mutta toi miekka näyttää sellaiselta muoviselta valomiekalta mitä voi ostaa kaupoista.
Griffon on suomeksi griippi tai aarnikotka. "Griffoni" on tarmokas, vankka ja maatiaismaiselta vaikuttava koirarotu.
Ahrens

No toi kuva antaa tosta metallipinnasta
vähän väärän kuvan, se ei ole ihan noin tasapaksu.

Ongelma on se miekka, en halua tehdä metallin väristä
miekkaa kun se figu ja sen kaverit on aika hopeisia
jo muutenkin.

Auttaisiko jos suurentaisin kontrastia regal bluen ja
terän higlightien välillä eli kokonaissävy olisi
huomattavasti tummempi ja blendaus "jyrkempi"?

kiitos kritiikistä, itse ei aina näe metsää puilta.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Jos itse olisin tehnyt miekan en ehkä olisi tehnyt siitä sinistä alkujaankaan, vaan kokeillut leikkimistä keltaisen ja ruskean eri sävyillä (NMM tyylistä), musta kristalli-imitaatiota tai punaisella jotain spiraalikuvioita (a la confrontation minit). Sininen näyttää hiukka hassulta kun ukossa muuten ei ole mitään sinistä.

Mutta jos sen haluaa pitää sinisenä tekisin ehkä hiukka jäämäisempää maalaamalla kristallinomaisia efektejä ja käyttämällä laajempaa väripalettia sinisiä (vihertävät siniset sopivat hyvin). Jos olet nähnyt sen Eldar Falconin joss aon se älyttömän kokoinen pyssy niin tiedät suunnilleen minkätyyppisestä efektistä puhun. tuollaisenaan miekka on aika... tylsä.

Tankki on muuten kiva, toi viivoitus lisää kauehasti elävyyttä pintaan.

Metalliväreissä on se huono puoli että ne harvoin valokuvausuvat hyvin. Pitäisi nähdä livenä noi. :-)
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Pinegulf

Viesti Kirjoittaja Pinegulf »

Figussa ei ole mitään vikaa, mutta mites tuo base? Sille täytyisi keksiä jotain vähintään yhtä säväyttävää, kuin itse figu on.

-Pinegulf
Tyhmäkin voi käydä fiksusta... -kun pitää suunsa kiinni.
Ahrens

Figussa ei ole mitään vikaa, mutta mites tuo base? Sille täytyisi keksiä jotain vähintään yhtä säväyttävää, kuin itse figu on.
Yleisteema on jo mietitty :)

Empirellä on lurkki-teema baseissa
Iron Handeil on necroni-teema baseissa
Daemonhuntereilla on...
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Hehee, mä tiedän miten sä teit ton tankin metallipinnan, oon itsekkinkoettanut soveltaa tuota johonkin Boltereihin ja sen sellasiin.

...Sitä mä en ymmärrä että miten sa jaksoit...
zqmfgb
Hoplite

Viesti Kirjoittaja Hoplite »

Ahrens kirjoitti:Ongelma on se miekka, en halua tehdä metallin väristä
miekkaa kun se figu ja sen kaverit on aika hopeisia
jo muutenkin.
Kokeile pronssin, kuparin tai messingin väristä miekkaa.
Näyttää ainakin erilaiselta.
Allekirjoitus poistettu turvallisuussyistä.
maddog

Kyllä metallia pystyy valokuvaamaan... Pitää vain valita valaistus hyvin!

Off topic!

ITse olen aina metalliterien kannalla. -maalatut terät kun tapaavat näyttää muovisilta leikkimiekoilta. :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”