ETC 2016 Ateenassa, alustava ilmoittautuminen joukkueeseen
Re: ETC 2016 Ateenassa, alustava ilmoittautuminen joukkueeseen
Vois varmaan päivitellä viel et ketkä on reissussa messis ja sitten tarvittaessa alkaa katteleen volksgrenadierei =D. Oon hyvä shanghaijaa porukkaa randomil megeen. Niille vois viel täl kertaa saada pelei allekkin niin saatais ehk enemmä pisteit =P.
Elämä on kovaa,
laku ei,
syö siis lakua.
laku ei,
syö siis lakua.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Taisi mennä koko reissu viemäriin tänä vuonna? En ainakaan nähnyt kotimaatamme etc foorumissa.
Josko Salamanca olisi myytävissä rouvalle, jolla opinnot loppu tuolloin.
Josko Salamanca olisi myytävissä rouvalle, jolla opinnot loppu tuolloin.
Nopat & Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
"Stuff breaks, people die"
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Noni! Ens kesänä Romaniaan vissiin. Vieläkään ketään kiinnostaa?
- Halkomahooli
Veikkaan, että hiljaista tulee olemaan ottaen huomioon tän hetkisen aktiivisuuden pelikentillä.
An Eternity Of War And Carnage
Romaniaan? Onks paikka vaihtunut, kun sen piti kyllä mun ymmärtääkseni olla Salamancassa Espanjassa?
Nopat ja Taktiikka Ry
Gorzag kirjoitti:Romaniaan? Onks paikka vaihtunut, kun sen piti kyllä mun ymmärtääkseni olla Salamancassa Espanjassa?
Näin sen vissiin pitäisikin olla, mutta internetti vissiin syötti minulle väärää tietoa kun "ETC 2017" googeliin laittelin. Pointti nyt ei kuitenkaan ollut se pelipaikka vaan se että raahautuuko sinne ketään paikalle?
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Nyt näyttää siltä, että 4-6.8 2017 Salamanca osuisi. Tuo voisi olla suhteellisen helppo jopa minullekin järjestää.
Eri asia nyt sitten on, että halutaanko lähteä ryyppäämään ja pitämään hauskaa vain, vaan onko tarkoituksena sijoittua ylös?
Oma näkemykseni olisi, ettei tarvitse hampaat irvessä vääntää, ja jotain vapauksia annetaan listan rakenteluun, mutta fokuksen pitää seurata ensin kapteenin, ja sitten muitten näkemyksiä parituksesta. Tuo on niin iso homma tehdä, että olisi kohtuullista, jos se, joka sen tekee, voi hieman vaikuttaa lähtökohtiin.
Puhettahan on ollut skenujen arpomisesta yms. joten ehkä enemmän balanssissa olevat listat toimivat ensi vuonna.
Lähtökohtaisesti treenin ja miettimisen pitäisi alkaa nyt, jos tarkoitus on pärjätä.
Eri asia nyt sitten on, että halutaanko lähteä ryyppäämään ja pitämään hauskaa vain, vaan onko tarkoituksena sijoittua ylös?
Oma näkemykseni olisi, ettei tarvitse hampaat irvessä vääntää, ja jotain vapauksia annetaan listan rakenteluun, mutta fokuksen pitää seurata ensin kapteenin, ja sitten muitten näkemyksiä parituksesta. Tuo on niin iso homma tehdä, että olisi kohtuullista, jos se, joka sen tekee, voi hieman vaikuttaa lähtökohtiin.
Puhettahan on ollut skenujen arpomisesta yms. joten ehkä enemmän balanssissa olevat listat toimivat ensi vuonna.
Lähtökohtaisesti treenin ja miettimisen pitäisi alkaa nyt, jos tarkoitus on pärjätä.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Sulkeeko nuo jotenkin toisensa pois? =DVonrichthofen kirjoitti: Eri asia nyt sitten on, että halutaanko lähteä ryyppäämään ja pitämään hauskaa vain, vaan onko tarkoituksena sijoittua ylös?
Ainakin oma tuntemus olis, että tärkeintä olis ees saada poppoo tänä vuonna kasaan. Itse siis ainakin olisin halukas lähtemään, mutta menestystä en voi luvata.
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Mulla pointtina etten halua osallistua itse, jos ei yritetä edes puoliksi tosissaan. Ymmärrän hyvin molemmat puolet, tämä vain oma näkemykseni.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Ainahan me ollaan yritetty pärjätä. Se mihin rahkeet on riittänyt on sitten eri asia, varsinkin kun joukkueen kasaan saaminen on kuitenkin ollut melkonen haaste.Vonrichthofen kirjoitti:Mulla pointtina etten halua osallistua itse, jos ei yritetä edes puoliksi tosissaan. Ymmärrän hyvin molemmat puolet, tämä vain oma näkemykseni.
Anyway, mä ainakin oon lähdössä.
Nopat ja Taktiikka Ry
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Enemmän haen ehkä valmistautumiseen fokusta, itse pelit nopista kiinni kanssa. Listat minmax yms.Gorzag kirjoitti:Ainahan me ollaan yritetty pärjätä. Se mihin rahkeet on riittänyt on sitten eri asia, varsinkin kun joukkueen kasaan saaminen on kuitenkin ollut melkonen haaste.Vonrichthofen kirjoitti:Mulla pointtina etten halua osallistua itse, jos ei yritetä edes puoliksi tosissaan. Ymmärrän hyvin molemmat puolet, tämä vain oma näkemykseni.
Anyway, mä ainakin oon lähdössä.
Edit. Suomeksi; ei kuutta hyvää listaa, vaan etc paritukseen kustomoidut 6 listaa. Ja niitä kuutta listaa pelataan lailla oravan, kunnes kaikki osaavat metkut. Jos joutuu paikkaamaan jonkun, on ainakin käsitys siitä, miten listaa pelataan.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
Tässä tätä juuri kartoitettaisiin, että onko edes sitä KUUTTA halukasta lähtijää. Sen jälkeen voisi aloittaa sen listojen ja pelien säätämisen, mikä viime talvenakin oli ihan hyvällä mallilla, kunnes keväällä homma levis käsiin pois jääntien takia.
Mutta jos halukkaita ei ole edes tarvittavaa määrää, niin silloin unohtaa tämän ja jatkan Dark Eldareiden maalaamista :) .
Mutta jos halukkaita ei ole edes tarvittavaa määrää, niin silloin unohtaa tämän ja jatkan Dark Eldareiden maalaamista :) .
Voisin yrittää kaupata kotipuolessa tuota. Tai sitten tulla omin nokkineni.
- Sotalammas
Mikäs tämän kohtalo ? Itsellä on nyt kesälomat varmana ensi kesänä. Joten mukana varmasti jos joukkue kasataan.
Lammas
Lammas
Nopat ja Taktiikka Ry
Oliko turnaus varmistunut LW 1625?
Ei hätää, en kuvittele että lähden mukaan ;) Mutta voitte sitten harjoitella mun Jagdtigerien yli ajamista.
Ei hätää, en kuvittele että lähden mukaan ;) Mutta voitte sitten harjoitella mun Jagdtigerien yli ajamista.
- Halkomahooli
Tais olla LW 1515 jos en väärin muista.
An Eternity Of War And Carnage
Mielenkiintoa lähteä tietenkin on. Jos taas elokuun alussa, niin hyvin todennäköisesti lomat sais taas siihen sovittua.
Kai tätä pitäis potkia taas kasaan, vaikka Talvisodan jälkeen. Ja tänä vuonna sukkasaippuat jokaiselle joka feidaa (pl. TODELLA hyvät syyt eli ne hautajaiset, häät tms.)?
Kai tätä pitäis potkia taas kasaan, vaikka Talvisodan jälkeen. Ja tänä vuonna sukkasaippuat jokaiselle joka feidaa (pl. TODELLA hyvät syyt eli ne hautajaiset, häät tms.)?
-
Vonrichthofen
- Viesti:
Etc on 1625 LW punkte.
Nopat & Taktiikka Ry
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
-CP2020-
VonRichthofen's Lounge
- Sotalammas
Elikkä mahdollinen joukkue kasaan helmikuussa ja varataan ja maksetaan liput samantien. Nostaa vähän kynnystä perua ku in raha kiinni.
Nopat ja Taktiikka Ry
Mä pääsisin todennäköisesti osallistumaan ETC 2017 reissulle. Vihreä valo ainakin kotoa ja duunista saa kesälomat helposti siihen.