WTC 2016

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Der Dexter

Re: WTC 2016

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

pistetääns nopea kertomus sit itteki tänne, vaiks rapsat ei ole oma vahvuus...

eli OP Wurmiksella ja Kromacilla siis liikkeellä, listat (niin omat kuin vihunkin) on aina helpointa kattoa WTC:n omilta sivuilta http://wmh-wtc.com/

Ennakkoon ahdisti wurmis ihan sikana, vaikka ihan kohtuu kivat ~10 treeniä alla ja aika hyvällä voittoprosentillakin. Kello on ongelma, mutta onneks oli tosi hyvä 2. lista, joka paikkaa, eiku...

1. kierros, vähän väsyneillä silmillä, ja vastassa Ranskan opelixit. PAritus pyörii, ja päädytään Wurmis-mirroriin, great. vastassa joukkueen kapteeni ja ranskan viime vuoden mestari, mr. Möfertti tai jotain, pelimies kuitenkin, viimeksi törmäsin Tsekeissä.

Molemmat ihan hajalla lauantai-aamun mirrorista, ja Möffis jostain syystä foldaa mirrorin ja menee Graylellä? Wau, miten wurmis voi hävitä enään...
Skenuna inkursio, joka on niin wurmiksen juttu, etenkin kun "joutuu" meneens tokana.

Naapuri menee eka, kaikki juoksee, yhet WoOT per flankki, ja omalla ekalla etenen, stranglaan sen talkkarin metsästä, sen ainoo defensiivinen maastokappaleen sisästä.
2. kiekalla menetän tikku-ukon tai kaks johonkin läppäampumiseen, ketään ei kiinni linjoihin, tai oisko vengeancella tullut 1-3 keihästä johonkin woldwatcheriin, no shits were given...

2b, game is on. skoraan oman vasemman ja keskeltä, ja kaveri ei mahda mitään, etenkin kun sen ghetto joutui pitään jonkun 16+ matkaa ettei joudu tuplamontulla syödyksi. keskellä ei kontestaa ketään, uhkaa talkkari ja ghetto, joista talkkari metsän takan piilossa strangleja, eli voi tulla esiin vain featilla, ja sama ghetolle, kiitos välimatkan, ja tarttee vielä huntersmarkin, että kantaa...
En vieläkään tiedä mita tällä kiekalla tapahtui, mutta jokainen aktivaatio meni yhä enempi enempi mönkään, alkaen ekasta... Watcherin piti kävellä keskilipulle skoraamaan, ja ehkä ottaa pari heavyä kiinni ja kuolla, mutta menikin contestaamaan vasenta lippua (jota myös skorasin!), ja ampui pois vielä ei contestaavan modelin (tästä vielä lisää). Keskilippuun menee kiinni talkkarini, mitä pahaa voi tapahtuu, feattaan kuiteskin...
Tyhjennän vasemmalta ja oikeelta nappeja, mutta se contestaava WoO joudunkin niputtamaan strangleholdilla, enkä heitä tuplamonttuja oikealle flankille, great... ylimäärästä fokusta piisaa, joten säästän sit feattia myöhemmäksi, kun kerta olen turvassa ja saan metsän talkkarin ja sen talkkarin väliin, mitä pahaa voi tapahtuu?

3a, ja katastrofi. Lanyssa heittää toki 7 ja merkkaa keskilipulta talkkarin. toinen HM ei tägää mun purebloodia, kiitos spellwardin, mutta vieressä hilluu joku ahne krokomies, joka halus 1-2 corpsea enempi, ja merkattu. Sitten parista tikku-ukosta Grayle feattaa sen 2 heavyä eteenpäin, ja primalin ja HM turvin räjäyttää mun kaikki heavyt ja goraxin, jotka oli yli 11", mutta alle 13" sen pedoista, feattiliikkeen jälkeen. Just näin.
Noh, menetin vaan koko battlegroupin, no hätä...

3b. sen pedot frenzyy keskellä, ja niille on tarjolla pilaantunutta sushia, joten ne ei sentään uhkaa, eikä kontestaa missään. vasemman lipun clearaan melko helposti (ei, mutta 2-käden heitolla lopulta sain tyhjäksi, kiitos ps9 collateral). oikealla 5 contestaavaa modellia, ja niistä saan poistettua 4, vaikka mitkä kikat käytin (mm. helmmoutthasin omaa cassiusta, että sain poistoja, sehän kuolee vaa 10+ tjs...), joten 4. kiekalle 3-1 skenujohdossa...

Möffö tajuaa että 16 minsaa kellossa voi olla ongelma, ja juoksee kaikki napit sivulipuille minkä kerkeää, keskellä 2 sutta (frenzys ja kattoo tyhmästi), eikä tee kait yhtään hyökkäystä koko kierroksella ajan säästämiseksi...

skoraan 4-1 vasemmalta, mutta goraxia en enää saa poies, joten en voi skorata oikeelta skenuvoittoo, yritän 1/100 CK Grayleen täydessä kampissa, ei onnaa, ja häviän kun 2 heavyä seisoo 4" päässä puusta... Toki oisin kellottanut vielä lisää vihua, mutta onneksi tiesin jo tässä vaiheessa että oltiin hanskattu kierros, niin pystyin relaamaan... vaikka oisin tehnyt mitä, niin ei sen ois tarvinnu kun kävellä Ghetto mun lipulle, ja laittaa spiny päälle, en ois saanu sitä enää poies, ja oisin ite hävinny kelloon.

Miten voi hävitä +matsin wurmiksella?
aivan kauhea 2. vuoro, ja alun suunnitelma vaan jotenkin valui käsistä, ei hyvä alku, ja olo oli kuin yksisarvisella koko loppupäivä, mutta kyl unohtu Darra tehokkaasti ton jälkeen...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Der Dexter

2. kiekalle toisintaa viime vuoden finaaleista, great.

vastaan PoM, ja seve2/rezze2. Madon pelko sanoo että seve ottaa mittaa Bromakista, mato pakottaa, ja ittellä ei oo yhtään uskoa wurmikseen, etenkään tän tasosii joukkueita vastaan... Tein tässä matsissa 3 virhettä, ja ilman yhtäkään niistä oisin varmaan voittanut matsin...

häviin taas alotuksen, mutta onneks skenu on Recon, eli 2. on ihan ok, voin skoraa heti alkuun 3-0 jos se ei tuo paljon preesensiä alueelle, jolloin attritio menee mulle. Jostain syystä Pete juoksee eteenpäin jalkaväen ehdoilla, ja jaskat hävii 1-3" melkeen threattia jo 1. kiekan juoksuissa, profit!

Vaihdan omat upkeepit väärinpäin kuin yleensä, jolloin generoin 1 furyn enempi, ja jätän yhden pukin juoksematta, mutta ei katastrofi vielä...
kaikki juoksee max. määrän, paitsi Kromac, jonka muistan treeneistä että tässä matsissa ei kandee (ens kiekan mittaukset sano et oli 2mm ulkona lähes varmasta casterkillistä, hyvä minä)

2a alkaa, ja derpit nousee pintaan. Muistan vasta pelin jälkeen että olen ihan oikeasti syysta valinnut arcane wonderin objektiiviksi, enkä hyvänä läppänä, sillä arcnode joutus muuten tulee koko battlegroupin threattiin hexblastia varten, mutta koska tämän unohdan (virhe 1.), spiny growth häviää 10" tuuman päästä, eikä 8", ja edessä on jalkaväkiscreeni. sen jälkeen reksut paukuttaa mua päihin, (virhe2) ENKÄ mene lähemmäs hyperaggrolla, oisin 2. damagerollin kohdalla ollu jo meleessä, eli def 18vs rat5, ois ihan kiva... Jään yhteen Boxiin, eli vielä toivoa?
Redeemer ampuu kiekassa molemmat sentryt (12+ poistaa 3noppaa) ja vielä ilman boostiia 6+ Ghetonkin, joten mun vasen flankki hävis kiekassa...
Sentryt voi hävitä redeemerille, ei haittaa, mutta nyt se otti päälle vielä Gheton, ja ihan vaan omaan muistamattomuuteen.

Kostoksi pistän Hunters markin sen objektiveen, primaloitu talkkari takoo guardianin ja melkeen reksun pinoon, ja jättää objen 3 hipaan, että 2. talkkarikin tulee samalla merkillä sisään, ja rikkoo sen toista reksua kivasti ja pari inffiä poies... Pukit juoksee susien eteen uhrautumaan.
sillä on jäljellä 1 1/2 reksua, ja mulla vielä 4 heavyä niitä vastaan...

3. kiekalla rhovenit ja loput TFG:t ajaa iholle, poistaa yhden pukin, ja redeemer luuli KD:ttavansa headbutilla mun pukin, mutta sen sijaan löikin 4-5 damagee meleessä, kun kerroin Aussille sääntöjä... Oma Feat söi just hyvin damagea poies, ja jäljellä mulla on 2 talkkaria, sekä pukki, eli ihan ok attritio.

Pyydän tuomarin siirtämään objektiivin kohdilleen, jotta herra iso herra pääsee chargeemaan redeemerin, mutta kiitos tuplaykkösten, jättää sen henkiin, enkä sprinttaa 2" kauemmas omien hevyjen taakse. Tapan myös kaiken inffin, enkä sen jäljellä olleita heavyjä mun toimivalla talkkarilla, joka oli virhe 3, mutta selkeesti vähäpätöisin kaikista.

jäin lopulta 10" sevestä, ja 20 minsaa myöhemmin creators wrath ja seve2 näyttää miks sillä on loppupeli olemassa. vuorossa oli kikkoja ja kaikkee, se halus maksimoida kaiken lämän, toki, mutta pelkkä seve riitti tappamaan mut, kun heitettiin nopat...

Eli taas kansiin, tällä kertaa vikisin vastaan ihan toden teolla, ja jos oisin osannut omat säännöt, niin oisin melko varmasti voittanut tän pelin.
0-5 kansiin joukkueena, joten laiha ois ollu lohtu, mutta ihan turha häviö...
Der Dexter

3. kiekalla Vir... siis latvialaiset vastaan, ja tuttui naamoja, ja saan vielä Eduardin vastaan, otettiin viimeks matsia finnish mastersissa.

Päiväni yksisarvisena jatkuu, ja etenkin kun naapureiden clean play on aina mitä on, niin pitäs olla hereillä myös sen pelistä. Onneks tiedän et se pelaa kuiteskin Absy2, niin jatkan Kromacilla, minkä luulen olevan ihan kiva matsi. Annan eduardille mun kortit, ja meen vessaan mököttämään, ja haen meille vähän kaljaa.

Okei, eli out-out-out jotain, kaks ympyrää, eri vuosina eri nimet, skenu aina sama, ja molemmat painottaa (niin, arvaa voitinko taaskaan alotusta) toiselle (toki samalle) puolelle battlegroupit, offside-matsi on mun 2 sentryä vastaan sen 2 deathstalkkeria.

Edu juoksee kentälle, ja vie d-stalkkerit skenualueen keskelle rubbleen, ja tajuaa jossain vaiheessa että mun threatihän kantaa sinne, mutta 3 aktivaatiota myöhemmin siirrän sen soolot takas sinne monttuun, ei ihan ilmasia take-backejä tällä tasolla... 1b, ja sille tulee yllätyksenä miten sentryt toimii, ja menihän sprayt läpi kans coverista, wau. Kromac pistää ekasta kivestä yhden pankkiin, joka heti perään syö toisen kiven heebon pankkiin, ja sitten aimaa ja syö toisen d-talkkerin, eli 1b. voitin sen flankin, niec.
Mun om BG juoksee sillain, että threattaan skenualueen reunalla, ja etenen kiilassa, että Proteus voi siepata 1 pukin, tai sit kaikki sen napit joutuu committaamaan täysin, ja Edu joutuu feattaamaan, ja muutenkin positiointi on vaikeeta linjasta kiilaa vastaan, joten pelaa safetyä, mittaa 11" mun kaikista napeista, ja antaa vuoron, kiitos.

2b, Snipe-feat-Go. Opetan edulle, miksi mulla on 2 shadowhornia mukana, toinen syö vahingossa scytheanin, toinen heittää proteuksen susille, ja molemmat seisoo Carniveanin edessä, ja swingaan tradeissa 2-0 johtoon, ja varmistan että Kromac on 2 transferissa, arm22 ja aidan takana, ja sisään pääsee 1 Angelus, sekä seraphi ilman aimia coveriin, niin homma saletisti natsaa.

Tapan Absyn seuraavalla kiekalla.

Kromac teki juutunsa, just niinkuin pitikin, mutta ekat 2 matsia painoi silti fiiliksen maihin, vaiks voittohanat nyt avasinkin...
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Tupla
Viimeksi muokannut Barricade, Pe 30.09.2016 00:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Make love, not peace.
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

parista tikku-ukosta Grayle feattaa sen 2 heavyä eteenpäin, ja primalin ja HM turvin räjäyttää mun kaikki heavyt ja goraxin
Mä ihmettelinki että mitä siellä tapahtui :p Hyvää eeposta, kiitos ja lisää odotellaan!

Edit: gj Absyn kanssa ;)
Make love, not peace.
Der Dexter

Lauantai-iltana lisää viisaiden juomaa, ja aamuksi kunnon fiilis...

Hollannin rembrandttit, ja sielä otan sellasen 0-matsin retristä. Jatkan Kromacilla, ja alan sit ihmettelemään miks Anjo kaivaa 2 hyperionia laukustaan... 10 minsaa myöhemmin ihmettelen, miks sen vyroksella ei oo hevosta. Okei, olin ihan kujalla mitä se pelas, mutta matsi meni autopilootilla niinkuin pitikin.

Kerrankin voitan alotuksen, ja pääsen rennosti vauhtiin.

2. kiekalla aloin jo miettimään ihan taktiikoita, ja totesin että laitan napit ihan vaan sillain, että threattaan (skenu siis extraktio) siihen asti, syön contesterit pois, ja sit skoraan, ei yhtään sen pidemmällä, Hyrskat pääsee pukkeihin, just.

Mobilityllä Anjo kattoo, että imperatus pääsis merkatun pukin ympäri susiin kiinni, joten lähtee tällä liikkeelle, toinen Hyrska syö pukin, ja toinen himmailee vähän, ettei Kromac pääse siihen kiinni (ei varaa IR, koska mobility ja kaikki raskaat chargee), ja ampuu pohjadamagee pukkiin, että imperatus syö 2 heavyä. Nyt osaan sanoa että hyperaggressive, kävelen lippuun kiinni, ja poistan option sidestepata susiin kiinni.
Imperatus menisi Pukin heitoilla kuitenkin susien eteen, joten rikkoo sen, ja yrittää seisoa susien ja hyperionin välissä, ja toivoo peenis-protokolla toimivan.

3a. ja lätty lätisee. EN muista grievousta Kromacin melassa, niin rikon sit imperatusta 1 1/2 kertaa, menee silti rikki. Primaloitu talkkari hunters markilla jättää toisen Hyrskan 1 boxiin, chargaavat tikku-ukot viimeistelee, ja kivasti pääsee imperatuksen poistuttua ghetto ja talkkari toiseen Hyrskaan, ja poistaa sen kivoilla rolleilla, niin ei tuu mitään ongelmia furystakaan.

Anjolla jäljellä 2 arcanistia, lanyssa ja Vyros. Läpällä chargee ghettoon, ei tee mitään, ja kuolee vahingossa talkkariin, joka berserkkas sooloi pois pinnojen takia, mutta tiukat 7 toimi, vahingossa. 5-0 skenulla ja CK, paketissa.

Peli meni just kuin pitikin, vaikka pre-game jutuissa ois voinu tullu sanottua ihan kauheita juttui, kun ei lukenut esmes mitään sen listoi tjs...
Mut tän takia pelaan Kromaccii, se vaan toimii
Der Dexter

4. Kiekalle Englannin ruusut, ja tällä kertaa niiden Retri noudattaa käsikirjotusta, ja pelaan vyros2 vastaan, ja sillä on sen 6 griffonii.
Tiedän miten TÄMÄ peli menee, kiitos.

Matsi menee näin, kun puhun kässäristä: Molemmat laittaa battlegroupit linjaan, ja retrit joutuu committamaan ekaks, tai häviää. ne valitsee kuin monta griffonia menee sisää, yleensä 4-5, ja featataan päälle. ne häviää, mutta sit on disco, imperatus ja 2-3 lightia, jotka mun featin läpi toivoo tekevänsä tarpeeks lämää. että mulla jää 1 heavy sen 2 vastaan, ja sen jälkeen Focus>fury, sekä vyros outthreattaa kromacin.
Tästä poiketaan, jos annan sidestepit kiinn kromacciin (pelaan molempia listoja, osaan), tai jos vyros antaa overtake-assasinaation ghetolle, muuten attritio.

molemmat noudattaa Kässäri kivasti, ja oisin ottanut sen oman outin, mut lanyssa laittaa 5+ merkin ohitte sen aspiksesta, muuten se olis joutunut valitsemaan että jääkö threattiin disco vai vyros, ja Jun ei muistanut overtakea, eli olis pelastanut discon. Oishan se ollut aidan takana, mutta Mat 11 ja initialit käytetty, niin oishan tossa ollut aika hyvä Outti voittaa. mut siis ei, HM ohitte.

Mut sit grindataan loppuun asti, mun nopat on kylmemmät, ei paljoa, mut sopivasti, ja tässä matsissa se ratkasee. Häviän.

Jun pelas tän ihan oikein, ja ei tää matsi mee oikeen kun yhdellä tavalla, mutta nyt multa puuttu se pieni palanen, ja ei päässy lukitsemaan voittoa, mut sen takia tää on ihan ehta 0-matsi, vaikka pieni edge oli kun tätä oli testannu etukäteen.
Der Dexter

toki Englanti oli 5. kiekka, ja turnaus lopetellaan... Hollannin 3. joukkueeseen.

Meen ekana parituksiin, ja saan vastaan amonin ja vyros2. sen vyros2 pelaa jotain tyhmii sentineleitä, eikä noudata mun kässäriä siihen matsiin, niin otan amonin, onhan tätäkin treenattu.

Skenuna entrenched, ja se on just mitä lääkäri mulle määräs, että pääsee siitä yhdestä sarvesta eroon.
Vastustajakin naureskelee, että kiva lopetella MM-mestareihin, ja että kyl se voitto yrittää kaivaa sieltä esiin...

Molempien taktiikka on mennä toisen alueelle ja dominoida voittoon. meen ekana, ja kohti voittoa, sentryt stallaa oman alueen, kun BG voittaa pelin, eiks jeh...

Kaveri laskee 4 minsaa, että preyatty Pukki lähtee 10 idrianilla, kun ampuu yksittäisii, sanon että käy mulle. se ampuu ekan, otan pari damagee, en aggroo. Toisella shotilla meen eteenpäin ~4-5", niin ettei metsän takaa nää kukaan uus tyyppi kuitenkaan. Kaveri tilttaa melkeen 5 minuutiksi, kun vastaan että HG on joka damagesta, ei vaan ekasta. Jättää loppuyksikön ampumatta, ja repoo maailman pisimpään linjaan (officer keskellä, unit leader aivan laidimmaisin model) sit se juoksee nappeja eteenpäin, melko vasrovasti...

2a. alkaa, johdan kellolla, jolla boardstatella, ja mulla on suunnitelma. Pukeista pysyttiin 11" päässä, eihän ne vaarallisia ole 12" päähän, vaan ps13...
Toinen pukki primalilla, toinen ilman, ja vaikken saakkaan vielä rikkoa objektiivia, niin tällä kiekalla hanskaan tilanteen niin, että johdan alueellista tilannetta 5-1 hevyillä, ja loput napit siellä on out-of-formation, kiitos sentryjen snaippien, officerit vaihtoon TM.
Molempien pukkien heitot on tuplayyköset, mat 10vsdef 10... VOI ELÄMÄ

noh, onneks sen amon on jostain syystä hidas, eikä etene vielä dominoimaan (aluelle jäi toki 2 tikku-ukkoa vielä), vaan ihan kiltisi kentän keskelle.
Jotenkin (parit tuplaykköset naapurillakin jne.) +3 synergialla ja battleilla sen 2 heavyä ei tapa mun kumpaakaan Pukkia, ja kiitos nopan swingaankin takas peliin mukaa, sillä sen jaskat menettää enlivenit, ja spellisuojat, koska joutu battleamaan.
No joo, tyhjään alueen, ja vedän sentryjä taaemmas, että on helppoi contesteja vielä.

Vihu ottaa vigillä 2käden heiton ja viskasee amonin alueelle, ja ollaankin 3-3 tilanteessa, vaikka amon oli yli 10" alueesta aluksi, ja kaikki napit sillä juoksee kontestaamaan mua.

Ghetto frenzyää ja poistaa pukin, jolloin mulle jää 2 talkkaria ja kromac alueen tyhjäämiseen, sekä i tikku-ukko, toisen pitää mennä contestaamaan.

Heitän noppaa aluksi kehnosti, mutta lopulta tyhjennän alueen jalkaväesta, ja merkattu crusader ei kestä primaloitua kettua onneksi, vaikka vikaan hyökkiin asti joutu rollaamaan...

5-3, vaikka nopat yritti viedä tän pahasti multa, onneks anto takasin myös. Loppujoukkue tekee juttui, ja voitetaan tää kiekka 3-2. eli ne tuplaykköset ois voinut maksaa koko kiekan.
Der Dexter

Loppujen lopuksi siis 18. sija joukkueelle, ja oma turnaus 3-3.

Hirveä alotus turnaukselle, mutta sen jälkeen vaihdoin puhtaasti Kromacciin, eikä missään vaiheessa tuntunut siltä, ettei peli olisi ollut voitettavissa.
Omat derpit ja muistamattomuus maksoi mulle enempi kuin 1 pelin kylmät nopat, ja loppujen lopuksi olen kyl ihan tyytyväinen omiin suorituksiin, joskaan tulos ei sitä täysin heijasta. Onneks loppujoukkekin derppasi ihan urakalla, niin en jäänyt ainoaksi idiootiksi, vaikka kaikilla olisi oikeesti avaimet parempaan.

Kisat on aina kivat, tänä vuonna Hollannin taso haittas enempi kun kisojen, mutta ei tällasta eventtiä helpolla rikota, ja hauskahan se oli WTC-jatkoja parkkipaikalla viettää...

ensi kertaan
nice2beatU

Viesti Kirjoittaja nice2beatU »

Jos sitä jotaa tarinaa laittais kun muutki:

eli skorne wtc:ssä 3mos tiimissä.

listat:
Rasheth gun lane ykkös listana ideana pyssytellä toista kaukaa ja sitten vasta palloon nekkuun, parhaat matsit legioona skorne yms.

Xerxis brikki feroxeilla kakkosena paikkaamassa damagen puutetta, anti gun techejä ja pahimpia gun laneja varten.

kierros 0/6 grudge matsi voitto skenu 5/4
Niklas Bergmark Sweden Bofors, incursio, Rasheth-Borga1:
Peli menee aika suunitelmien mukaan, tarkoituksena edetä dedikoimatta liikaa ja oman featin alla tehdä puolitainen pyssy alffa ja tankata vastustajalta juttuja, voitan 5/4 skenun kun vastustaja (omaan virheeseen, mutta silti ei onnistu tappamaan featattua cannoneeria.) Tiukka peli olisin voitut voittaa itsekkin jo vuoroa aikaisemmin huonommilla tougheilla.

kierros 1/6 häviö assasinaatio.
Loránd Sövényházi team Unkari, incursio, Rasheth-Grissel2:
Hidas peikko lista vastassa, sama suunitelma kuin edellisessä pelissä pyssytellään pinnoja sisään ja jonkunlainen alffa featin alla ja tankkaamaan. Pieleen menee kun ajattelan ampuvani bomberin boostatuilla 17 pow pyssyillä. Budjetoin noin 4 laakia eli 1 alle vuoron keski arvo määrä tapan vasta 11 toista ja tilttaan. Blokkaan oman mammutin pakoreitin, koska clearaukseen tarkoitetut kudit menevät bomberiin. Menetän gargantuanin ja häviän atrition ja kuolen assasinaatioon, kun ei ole mammuttio pitämässä mk:ta aisoissa/ tappamassa.

kierros 2/6 voitto skenu 5/0
Maarten Koopmans, Team Hollanti Vermeer Recon, Mordikaar 1
Löytyi hyvä matsi omille listoille, heikommin ampuva skorne. Suunitelmana pyssytellä vastutajaa melee treathien ulkopuolella kunnos joku dedikeittaa ja tarjoaa alffaa minulle. Toimi täydellisesti. Vastustaja päättää mennä tokana ja treathaa zonea soldierejen reach treathilla joten mammutin voi pull immuunina laittaa zonen kulmaan huoletta. Vastustaja ei tiedä mitä mammutti tekee ja antaa seuraavalla vuorolla bulldozella alffan. Peli on käytännössä ohi, kun tankkaan assasinaation seuraavalla vuorolla. (3 pow 13 spraytä ja 2 pow 8 chargea 4 kämppiin. Tapan tiebreakkereiden toivossa jokaisen vastustajan napin ja otan 5-0 taskuun.

Kierros 3/6 häviö skenu 2-6
Tyyppi-x Team Russian bears outlast xerxis1-cayne2:
Tiukka peli suunitelma tankata omalla featilla ensimmäinen volley ja sitten painostaa skenua. Jouduin menemään tokana 1b featillä tankkaan vain yksi kissa kuolee ja turhat brmt:rit. Saan vaihdossa yhden rangerin ja 6 lancea ja 2 skenu pinnaa hyvältä näyttää. Kunnes vastustaja ampuu tiben 4 laakilla joista 2 shield guardasin kevyt 18 yli spike. En clearaa kahdella kissalla ja stir the bloodilla yhtä huntteria. Vastustaja tulee tasoihin kun tappaa contesti molon ja en saa vieläkään huntteria alas. Napit loppuu ja häviän 2-6. Nihkeä häviö vastustajalla ri ollut mitään hajua skornesta, mutta nopat pelasti. Kierros 0-5 "lohduttaa" vähän ei edes ollut väliä.

Kierros 4/6 voitto (atritioon)assasinaatio.
Andreaz Rizopoulos Greece Epic extraction Rasheth-Xerxis1
Hyvä matsi oli tiedossa ja suunitelmana ampua treath 11" hevejä 12" päästä x-vuoroa hitaassa skenussa. Noppa on puolellani ja 2 vuoron ampuminen tappaa tiben ja sentryn feat blood markilla. Molempien featissa karaxit yrittää spikeä mammuttia -12 4 nopalla ei onnistu. Seuraavaksi xerxis yrittää lopettaa mammutin itse jostain 40 boxista ei onnistu ja kuolee.

Kierros 5/6 häviö (atritioon) assasinaatio
Tyyppi -x Ireland Ceol take and hold Xerxis1-Haley2
Kuulemma joku SR voittaja vastas. Kova matsi oli tiedossa. Suunitelmana tankata cygge naamaa x2 koska hale mahdollista, mutta helpompi jos voittas alotuksen. Pelasin virheetöntä peliä ja annoin mitä halusin halelle yks stormclad tappo tiben :/ peli oli käytännössä ohi tokan alffan jälkeen kun oli enää 3 kissaa ja xerxis. Attackien jaolla olisi voinut olla myös tibe ja rhadeim. Tiimi vei 3-2 ei haittaa, oli kuitenkin hyvä peli.

Kierros 6/6 häviö skenuun 0-5
Stefan joku Ruottin dynamiiteilt entrenched Rasheth-Denny1
Sain omasta mielestäni parhaan mahdollisen matsin ruottarreista vähän turhan nopee skenu mulle molempien mielestä pelin jälkeen juteltuna. Suunitelmana assasinoida denny pow 8-12 boostatuilla lätyillä ja laasereilla. Joudun menemään tokana ja saan 1b:llä lämää dennyyn ja nodeen. Kakkoselle otin sepulserin featilla ja markilla boostatuilla 19 laakeilla. Saan siis Dennyyn 2 pow 12 boostattua ja 6 pow 8 lättyä scattereilla osun 3 boostattua. Denny kuolee rerollaa yhden selvän kirkon 2+ tappaa dennyn -> 1 denny elää yhdellä. Vastustaja etenee joka vuoro ja ottaa 3b skenu voiton. Harmittaa hävitä vika roundi 2-3 tähän matsiin. Tiimin lopputulokseen ei olisi pahemmin vaikuttanut kuitenkaan huonohkon SoSin takia.

Lopputulos 2-4 +grudge voitto
Tiimi 3-3 sija 32/64 ihan jees.
Melko tyytyväinen omaan suoritukseen kovin paljoa paremmin en olisi mielestäni voinut pelata paitsi molemmat peikko matsit.
Cyget pelasin virheetöntä peliä (lähes tarjosin vänäläiselle skenu pinnoja huonolla Frenzy losilla, mutta vastustaja ei edes niitä ottanut), mutta se ei tällä kertaa riittänyt.
Skorne is love, Skorne is life.
Der Dexter

WTC sivuilla nyt infoa ensi vuoden venuesta, sekä 3. joukkueen saaneista maista.

Suomella on ensi vuonna myös kaiketi 3. joukkue
Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Der Dexter kirjoitti:WTC sivuilla nyt infoa ensi vuoden venuesta, sekä 3. joukkueen saaneista maista.

Suomella on ensi vuonna myös kaiketi 3. joukkue
Ei kaiketi ole, noi on taas lista maista joilla on mahdollisuus. Eli kaikki saa ensin 2 joukkuetta, jäljelle jääneet spotit jaetaan sitten tosta järjestyksessä. Eli jos tuplajoukkueiden jälkeen on vielä se 13 slottia vapaana, niin Suomi saa kolmannen tiimin. Tuskin tapahtuu.
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
JArrow

Viesti Kirjoittaja JArrow »

Jos sitä itsekin kirjaisi, kun se nyt näyttää olevan yleinen trendi ja MK3 on kuitenkin muuttanut aika paljon kaikkea. Listaparina Amon-Thyra, eli casterit joita vuosi sitten metattiin ahkerasti Sipooseen. Molemmat oli ihan hyviä listoja (jopa WTC:n jälkeen mietittynä), mutta listojen julkistuksen jälkeen selvisi aika nopeesti, että ne ei oo listaparina kovin hyvä maailman nykymetaa vastaan, vaan parituksiin jäi aika suuria aukkoja ja aukot osuivat vielä aika pahasti samoihin muun tiimin kanssa. Osa oli kyllä myös siitä, ettei vaan tiennyt mitä vastustajan lista oikeesti tekee.

Kierros 0/6 Grudge matsi, voitto.
Ruotsin varapelaajaa vastaan, joka pelaa oikeesti leegoja, mutta lainaa Heben khadorit. Pelataan siis Karsu-Amon. Ekalla vuorolla ammun kaiken beheen, josta hajoo subi ja noin ½ boxeista. Seuraavalla vuorolla saan aika ilmaiseksi Ruinin, yhen juggerin ja viimeisteltyä behen, joten peli alkaa olla aika taputeltu. Karsu yrittää assasinoida, mutta ei onnistu. Lopputilanteessa Amon käy trippaamassa karsun, HoJ viimeistelee ja Reckoner kattoo vielä vierestä jos noppa ois viffannu.

Kierros 1/6, Unkari, tappio
Aamun eka peli ja vastaan khador ja Vlad2. Pelaan Thyraa, koska rifleille on A&H mukana. Lähden pelaamaan skenua yhdet tytöt+nicia vs a&h toisella flänkillä, thyra toisella ja armeija keskellä. Skoraan kerran (2-0) ennen kuin atritio alkaa kääntyä ja lähden hakemaan assasinaatiota. Thyra tappaa loput riflet, inkkareiden prey kääntyy vladiin ja osun vielä 13+ strangleholdin. 8 inkkaria ampuu 2 CRA:ta, toinen ohi ja vlad jää 3 pinnaan. Tuli sammuu vlad ei kuole. Vastapalloon Thyra saadaan haettua, mutta skoraan vielä 5 skenupinnan. Jälkiviisautena 1 iso CRA ois voittanut mulle pelin, mutta en osannut vaihtaa taktiikkaa enää kesken assasinaation, kun stranglehold osuikin.

Kierros 2/6,Hollanti Vermeer, voitto
Toinen Khador, toinen Thyra, tällä kertaa eIrusk. Skoraan Thyralla lippua, mutta jään atritiossa jälkeen. Haen BoM:n objektiven kautta Iruskiin. 2 hyökkäystä fokusten läpi +2:lla, mutta toinen ohi. Vastustajalta loppuu kuitenkin kello niin, ettei ehdi kontestoida mun lippua ja voitan skenulla.

Kierros 3/6, Venäjä, tappio
Toka peli ja vastaan Issyria. Toinen peli Thyralla. Pitkä päivä alkaa näkyä ja molemmat derppailevat ekalla vuorolla aika pahasti. Itse unohdan julistaa Preyn ja vastustaja unohtaa castata ekalla vuorolla spellit. Saan molemmat jaskat Hypeen, jolle jää 4 boxia (Koska BoM ei saanu Hand of Vengeancea, hypen tappaminen on aika 50-50). (Prey ois auttanu aika paljon inkkareita hilpareita vastan). Hype ja Sentinelit tappaa jaskat. Kaadan kaiken lopun hypeen jolle jää 1 boxi. Sentinelit tappaa inkkarit. Jos hype ois kuollut, ois peli ollut aika erilainen.

Kierros 4/6, Kreikka, tappio
Amon vs Lyly3. En ollu pelannu peliä koskaan, mutta mulla oli teoriassa käsitys miten pelin pitäis mennä. Lyly3 aloittaa, joten valitsen puolen jolla on mäki. Pari vuoroa Amon himmailee jaskamuurin takana ja loput leikkii kissaa ja hiirtä leegojen kanssa, kunnes derppaan mäen kanssa ja annan losin Amoniin. Amon on mäellä coverissa yhden shieldguardin kanssa, joten lyly osuu 14+:lla. Kaks ekaa osuu tietysti.

Kierros 5/6, Irlanti, voitto
Toinen Issyria-matsi, mutta tällä kertaa vähän ampuvampi versio (Nyssit). Vastustaja ihmettelee miks otan Thyran enkä Amonia, mutta mielestäni sentinelit vaan jyrää Amonin. Juoksen tytöt positioihin ja pakotan vastustajan feattaamaan 1B:llä jotta saa niitä ammuttua pois. Tokalla vuorolla haen strangelholdin Hypeen ja jaskat asemiin, jotta pakotan hypen perääntymään tai se ottaa jaskat naamaan. Kaks magehuntteria tappaa kuitenkin scourgen, joten pitää vaihtaa suunnitelmaa: BoM, nicia ja Thyra tyhjentää vastustajan lipun ja aletoitetaan scoraus. Hype tulee tappamaan BoM ja contestoimaan, joten seuraavalla vuorolla Thyra vaihtaa omalle lipulle ja skenujohto 3-0. Samalla pari inkkari käy kokeilemassa chargea Issyriaan, mutta eivät osu. Vastustaja viffaa kaikki atakit inkkareihin, joten issy jää nurkkaan jumiin. Thyra heittää taas kerran strangleholdin hypeen ja chargaa/teleporttaa Issyn lähelle. (Todennäköisesti kill-boxasis itseni vastustajan pöydänreunasta, mutta kumpikaan ei huomannut asiaa) Tässä kohtaa vastustaja kysyy multa ignoraako Thyra chargatessa Losin, mutta ymmärrän kysymyksen niin, että voinko chargata LOS:n ulkopuolelle, joten vastaan ei. Issy kävelee Hypen viereen, ancillaa sunburstin pois ja yrittää liikkua velocityllä pois mutta unohtaa kirjan. Thyra chargaa Issyn (mutta olisin ollut todenäköisesti kävelykantamalla).

Kierros 6/6, Ruotsi, tappio
Riksu vastaan ja Rask vs Amon. Tää peli muuttu nollasta miinukseksi jo pöydän valinnassa, koska keskellä kenttää oli iso metsä, johon rask sai rakennettua bunkkerin. Häviän skenulla, kun en osaa mennä riittävän agressiivisesti vastustajan zonelle.

Meniitit muuttuu edikan vaihdoksessa sen verran paljon (tai ainakin ne mitä itse olin sielä pelannut), joten lopputuntumana jäi, että ei vaan ollu saanu riittävästi pelejä alle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”