Etsitään syysfanaan joukkuetta/pelaajaa-ketju

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
shoddie

Etsitään syysfanaan joukkuetta/pelaajaa-ketju

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Hei! Tiimittömät tai puolitäydet joukkueet voivat etsiä tässä ketjussa peliseuraa.
Sir T0inen

Re: Etsitään syysfanaan joukkuetta/pelaajaa-ketju

Viesti Kirjoittaja Sir T0inen »

Voisin saman tien ilmoittautua. Cryxin nyt saan suht helposti maalauskompista läpi, mutta voin mää yrittää maalata mercitkin, jos tiimin etu sitä vaatii.
Pupp3

Viesti Kirjoittaja Pupp3 »

Mä kans etin tiimiä, Meniiteil tai Cygnaril pelaisin (ei kaikki maaleis mut onha täs aikaa vielä maalailla). Ja majoituspaikka olis kans jees, tai jos jotain hotellihommia, nii jos sais jaettua huonetta jonkun/joidenkin kans.
Death and destruction are not our purpose. We require only submission to the Creator. However, those who refuse to bow will burn.
50:50

Viesti Kirjoittaja 50:50 »

En oo koskaan ollu turnauksissa mut voisin circleä käydä kokeilemas siel. :333 krueger2 olis mun locki. Jos siis semmonen tiimi on kasautumas joka ottais beginnerin mukaan.
MaSSacRe

Viesti Kirjoittaja MaSSacRe »

! Mäkin tuun!
Mä pelaan retrei!
Mä oon tosi kiva ja sillee.

(eli siis, jos joku laittaa tiimiä kasaan, ni mä tuun mukaan)
Always argue with Idiots. Bring them down to my level, and beat them with my experience
50:50

Viesti Kirjoittaja 50:50 »

Nånnii! Oisko tiimikasassa? Uskaltaisko joku olla kapteeni. Ja lupaan treenaa paljon ennen turnauksii. :DDDD En tiiä mitä kaikkee järjestelyit täs pitää sumplii mut jos/kun tiimi tulee kasaan ni varmaa jonnekki whatsuppiin juonii koiruuksii? :333
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”