N&T 15.10 X-Wing -turnaus 15/16
Re: N&T 15.10 X-Wing -turnaus 16/16
Listaa päivitetty
Toivo on vain ensimmäinen askel tiellä keittiöön
- Lt_dot_com
Lasse Toivosen ja Jani Holkerin voi ottaa pois listoilta. Kun ei saa sopimaan niin ei saa sopimaan...
Aleksi Koskinen mukaan!
Eikun mähän olinkin täällä jo
Ville Ahonen peruu osallistumisen.
Antero Latikka pois listoilta, tulikin kuskaushommia.
Re: N&T 15.10 X-Wing -turnaus 14/16
Listaa päivitetty.
Kirjoittamisen hetkellä kaksi paikkaa auki! Joku N&T kerholainenkin sinne nyt edustamaan veljeskunnan kunniaa.
Kirjoittamisen hetkellä kaksi paikkaa auki! Joku N&T kerholainenkin sinne nyt edustamaan veljeskunnan kunniaa.
Mä tuun mukaan! Eli siis Niko Nevala.Northen kirjoitti:Listaa päivitetty.
Re: N&T 15.10 X-Wing -turnaus 15/16
Janne Niinivaara mukaan.
Toni Korhonen peruu. Yks paikka lisää nopille!
Skipataan tää kun ei oo oikeen varaa. Saatte samalla tasamäärän pelaajia. Pitää kyl tulla kattelemaa.
-
Der Dexter
En ole turnausmuotoista pelaamista vielä kokeill, ja vois olla kiinnostavaa, mutta huomenna pitää ilta olla töissä, joten voisin olla paikalla vaan ekat 2 kierrosta. Sotkeeko tämä sit potentiaaliset tiebreakerit pistelaskussa, jos tässä formaatissa tulee droppeja pelaajista?
Pääsisi järkkärikin pelaamaan, eikä tartttis vaan vierestä seurata hupia...
Olen kerhon jäsen, niin ei mene finanssitkaan sekaisin.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Der Dexter kirjoitti:En ole turnausmuotoista pelaamista vielä kokeill, ja vois olla kiinnostavaa, mutta huomenna pitää ilta olla töissä, joten voisin olla paikalla vaan ekat 2 kierrosta. Sotkeeko tämä sit potentiaaliset tiebreakerit pistelaskussa, jos tässä formaatissa tulee droppeja pelaajista?
Messiin vaan, hyvä saada kerholaisia lissää mukaan
-
Der Dexter
onko pelimattoja tarpeeksi, kannanko omani mukaan (hiirimattoa), voin jättää paikalle loppupäiväksi kyl
Aliquando Insanire Iucundum Est
Pitäisi olla tarpeeksi mattoja tulossa, joten ei välttämätöntä.Der Dexter kirjoitti:onko pelimattoja tarpeeksi, kannanko omani mukaan (hiirimattoa), voin jättää paikalle loppupäiväksi kyl
Huomenna (tänään) siis mähistään. Tervetuloa, ja jos tulee askaa niin voi soittaa 0407047821
Kalkkiviivoilla vielä Janne Niinivaara pois, lentäkäään ilman minua.
-
Hwarangdaem
Top 4:
1. Marko Tammelin
2. Sami Hannula
3. Toni Virtanen
4. Lauri Ebeling
Omat pelit turnauksessa ja vastustaja:
100-26 Marko Korjus (tupla arc + biggs)
71-0 Jussi Koskimäki (tupla defender + omega leader)
100-26 Lauri Ebeling (inquisitor + defender + palp shuttle)
36-26 Sami Hannula (inquisitor + vader (homing missile) + rudor (homing missile) ässät)
Top4 Cut
100-74 Lauri Ebeling
31-26 Sami Hannula
Voittolista:
27p, Arc-170, Braylen Stramm + title, r3a2
28p, Arc-170, Thane Kyrell + title, barrel roll mod
26p, X-wing, Biggs Darklighter + r4d6, integrated astromech
19p, Z-95 HH, Airen Cracken, adaptability
100p
Kolme viimestä peliä oli kyllä aika tiukkoja, varsinkin Hannulaa vastaan molemmat. Toinen peli Ebelingiä vastaan oli tosi tiukka loppuun asti, mutta iso virhe kostautui ja maksoi pelin viimeisillä minuuteilla. Jos en olisi saanut tuhottua defenderiä siinä, olisin todnäk hävinnyt.
Hannulaa vastaan molemmat pelit meni aikalailla samalla tavalla. Rudor ampuu homingit Brayleniin, kun ovat pelkästään rangella. Seuraavat vuorot joutuu ampumaan Biggsiä, joka kestää 1-2 vuoroa ja sillä välin saan joko Vaderin / Inquisitorin tuhottua, mikä riittää voittoon. Ei damage output riittänyt enään Hannulan listassa tuhoomaan loppulistaa. Molemmissa peleissä Sami meni mun "ansaan" ja pääsin focus fireemään kaikella yhtä alusta Range 1-2, ilman että sillä on evade/focus tai ainakin toinen puuttuu.
Swiss peleissä Korjuksella ei pyöriny meidän pelissä nopat mihinkään suuntaan, niin ei voi pelistä oikeen muuta sanoa.
Jussia vastaan Jussi tuli hieman ahneesti PTL Ryadilla Braylenia ampumaan stressin kanssa. Toinen stressi niin Ryad oli aika surullinen tapaus ja kuoli 1-2 vuoron päästä. Peli olisi ollut kyllä toisenlainen, jos ei olisi sitä stressiä ottanut.
Ebelingiä vastaan eka peli oli aika omituinen mun osalta kun otin vaparia ihan vapaasti 2 vuoroa ja biggs joutui käyttämään droidinsa ekaan hyökkäykseen. Pelin puolivälissä Ebelingin nopat kuoli ja mun heräsi.
En kyllä tolla listalla voittoa odottanut, eikä mun kyllä olisi pitänyt voittaa Top4 peliä Ebelingiä vastaan. 1 virhe ja olin finaalissa. Niin vain kävi ja voitin turnauksen :)
Sami Hannula kyllä parantanut roimasti, kun oli toinen finaali putkeen. Ei vielä ole voittoa tullut, mutta eiköhän se joskus tule!
1. Marko Tammelin
2. Sami Hannula
3. Toni Virtanen
4. Lauri Ebeling
Omat pelit turnauksessa ja vastustaja:
100-26 Marko Korjus (tupla arc + biggs)
71-0 Jussi Koskimäki (tupla defender + omega leader)
100-26 Lauri Ebeling (inquisitor + defender + palp shuttle)
36-26 Sami Hannula (inquisitor + vader (homing missile) + rudor (homing missile) ässät)
Top4 Cut
100-74 Lauri Ebeling
31-26 Sami Hannula
Voittolista:
27p, Arc-170, Braylen Stramm + title, r3a2
28p, Arc-170, Thane Kyrell + title, barrel roll mod
26p, X-wing, Biggs Darklighter + r4d6, integrated astromech
19p, Z-95 HH, Airen Cracken, adaptability
100p
Kolme viimestä peliä oli kyllä aika tiukkoja, varsinkin Hannulaa vastaan molemmat. Toinen peli Ebelingiä vastaan oli tosi tiukka loppuun asti, mutta iso virhe kostautui ja maksoi pelin viimeisillä minuuteilla. Jos en olisi saanut tuhottua defenderiä siinä, olisin todnäk hävinnyt.
Hannulaa vastaan molemmat pelit meni aikalailla samalla tavalla. Rudor ampuu homingit Brayleniin, kun ovat pelkästään rangella. Seuraavat vuorot joutuu ampumaan Biggsiä, joka kestää 1-2 vuoroa ja sillä välin saan joko Vaderin / Inquisitorin tuhottua, mikä riittää voittoon. Ei damage output riittänyt enään Hannulan listassa tuhoomaan loppulistaa. Molemmissa peleissä Sami meni mun "ansaan" ja pääsin focus fireemään kaikella yhtä alusta Range 1-2, ilman että sillä on evade/focus tai ainakin toinen puuttuu.
Swiss peleissä Korjuksella ei pyöriny meidän pelissä nopat mihinkään suuntaan, niin ei voi pelistä oikeen muuta sanoa.
Jussia vastaan Jussi tuli hieman ahneesti PTL Ryadilla Braylenia ampumaan stressin kanssa. Toinen stressi niin Ryad oli aika surullinen tapaus ja kuoli 1-2 vuoron päästä. Peli olisi ollut kyllä toisenlainen, jos ei olisi sitä stressiä ottanut.
Ebelingiä vastaan eka peli oli aika omituinen mun osalta kun otin vaparia ihan vapaasti 2 vuoroa ja biggs joutui käyttämään droidinsa ekaan hyökkäykseen. Pelin puolivälissä Ebelingin nopat kuoli ja mun heräsi.
En kyllä tolla listalla voittoa odottanut, eikä mun kyllä olisi pitänyt voittaa Top4 peliä Ebelingiä vastaan. 1 virhe ja olin finaalissa. Niin vain kävi ja voitin turnauksen :)
Sami Hannula kyllä parantanut roimasti, kun oli toinen finaali putkeen. Ei vielä ole voittoa tullut, mutta eiköhän se joskus tule!
Kiitos kaikille pelaajille, ja onnea Markolle voitosta!
Nyt on N&T kerhohuone korkattu myös X-wingillä. Joulukuussa lenellään Regionalssit Niittykummussa, mutta koitellaan ensi vuoden puolella taas kehitellä jotain Malminkartanossakin.
Top cut pelit olivat eritoten jänniä eilen, ja monessa muussakin mähinäässä mentiin viimeisille nopanheitoille. Nähtiin jopa kaksi Final Salvo ratkaisuakin.
Palautteena mainittakoon ikävän monta no-show tapausta ilman ennakkotiedotusta tai muuta kommunikaatiota, ei näin jatkossa!
Muuten oli hauskaa, otetaan uudestaankin.
Swiss tulokset:
1 Marko Tammelin 4 629 0.56
2 Toni Virtanen 3 610 0.38
3 Sami Hannula 3 581 0.44
4 Lauri Ebeling 3 418 0.69
5 Jussi Koskimäki 2 524 0.5
6 Tapani Kuusela 2 418 0.44
7 Erno Tammelin 2 390 0.56
8 Petri Tynninen 2 354 0.25
9 Niko Nevala 2 327 0.44
10 Jami Pulkkinen 1 334 0.63
11 Marko Korjus 1 299 0.56
12 Erkki Ebeling 1 216 0.44
0 (D#2)Aleksi Koskinen 1 100 0.0
0 (D#2)Tommi Sirén 0 100 1.0
0 (D#2)Janne Niinivaara 0 50 0.75
0 (D#3)Der Dexter 0 0 0.63
Nyt on N&T kerhohuone korkattu myös X-wingillä. Joulukuussa lenellään Regionalssit Niittykummussa, mutta koitellaan ensi vuoden puolella taas kehitellä jotain Malminkartanossakin.
Top cut pelit olivat eritoten jänniä eilen, ja monessa muussakin mähinäässä mentiin viimeisille nopanheitoille. Nähtiin jopa kaksi Final Salvo ratkaisuakin.
Palautteena mainittakoon ikävän monta no-show tapausta ilman ennakkotiedotusta tai muuta kommunikaatiota, ei näin jatkossa!
Muuten oli hauskaa, otetaan uudestaankin.
Swiss tulokset:
1 Marko Tammelin 4 629 0.56
2 Toni Virtanen 3 610 0.38
3 Sami Hannula 3 581 0.44
4 Lauri Ebeling 3 418 0.69
5 Jussi Koskimäki 2 524 0.5
6 Tapani Kuusela 2 418 0.44
7 Erno Tammelin 2 390 0.56
8 Petri Tynninen 2 354 0.25
9 Niko Nevala 2 327 0.44
10 Jami Pulkkinen 1 334 0.63
11 Marko Korjus 1 299 0.56