On ne joskus vielä valmiita!
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Joo, mulla on aina kaikennäköisiä suunnitelmia mitkä muuttuu jatkuvasti. :D Joten nyt sitten tuli tälläinen ihonväri. Onko ehdotuksia karvoituksen väriin? Entäpä silmien väriin? Itse olin ajatellut punaisia silmiä.Hammerheart kirjoitti:No tsissus! Mulle tulee kiire! Hyvä ihonväri kyllä (vaikka luulin sun menevän vihreällä tällä kertaa vaihtelun vuoksi?). Mutta toimii tosi hyvin niin suurilla kuin pienilläkin ja on kuitenkin sen verta neutraali, ettei taistele vaatetuksen kanssa teet siitä nyt sitten millaista vaan. Mites ajattelin noi parrat ja tukat ja karvat vetää? Ja entä silmät? Mutta nämä on kyllä ihan hemmetin lupaavia!

Kiitos! Nuo on tässä pelissä Bayourk nimellä ja pienet on Boglin nimellä. :DLateksimajava kirjoitti:Noi on aika veikeitä figuja! Selkeä ero örkin ja goblinin (vai millä nimellä noi kulkeekaan) välillä. Kiva myös ettet ole goblin greenillä vetänyt ihoa, tuollainen maanläheisempi on paljon kivempi.
Onko toi pelinä muuten hyvä? Oon joskus näitä sun figuja katsellessa kelannu että tuohonhan voisi maalata jotain vanhoja sekalaisia fabafiguja käytettäväksi pelissä eri warbandeina.
On tosi veikeitä ja todella kivoja maalata kun ovat käsin veistettyjä alunperin niin aika selkeät detailit ja pinnat jne. :)Ilgoth kirjoitti:Nää ArcWolde figuthan näyttää kivoille!