Kiitti kommenteista!
JuhoL kirjoitti:Jos haluat lisää väriä, niin mites tuohon suunpieleen valumaan jonkin räikeän väristä nestettä? Aivan muun väristä kuin muuten figussa. Tällä tavoin sais helposti lisää kontrastia figuun ja myös huomion kiintymään ensin figun naamapärstään :)
Olen ollut huono kokeilemaan tällaisia... mutantin käsivarren kääreessä on "veritahroja", mutta ne eivät taida erottua kuvassa. Vähän camp ja pulp -henkistä tuollainen lima, mutta se ei ehkä ole huono asia. Pannaan harkintaan!
Fiend_ kirjoitti:Tykkään tosi paljon tästä sun maalaustyylistä. Jotenkin todella kivasti sopii postapoc settingiin tämä sun hieman seepiamainen maalaus. Livenä oli vielä hienommat napit, josta tulikin mieleen, että voisi joku päivä ottaa uudestaan sitä TNT peliä, jos saataisiin aikataulut yksi yhteen.
Kiitti kommentista ja tarkkanäköisyydestä, seepialitkuahan näissä on käytetty melkein joka värin kanssa :P Periaatteessa olen maalannut näitä aika yksinkertaisella konseptilla: tosi vaaleat pohjasävyt ja sitten maun mukaan syvennystä ohuilla litkuilla. Välillä korostuksia tietty jälkikäteen... lopuksi olen sitten varjostanut kaikki sävyt muutamaan kertaan Army Painterin Dark Tone:lla (ei kirkkaimpiin kohtiin, ohennettua yleensä) ja/tai Soft/Strong Tonella. Jotain pikkukokeiluja silloin tällöin ja kyllä näissä aikaa menee silti.
Peliä voisi taas kokeilla, sovitaan vaikka yv:llä. Marraskuu voi olla realistinen... Demotus Ropeconissa oli ihan hauskaa. Ajatuksenani oli viritellä jotain isompaa ensi keväänä/kesällä/syksyllä vaikka Noppakerhon puitteissa, mutta tavoitteena olisi sitä ennen maalata vielä TNT:n peruspeliin kuuluvat kolme ryhmää (Reclaimers, Peacekeepers, Raiders) ja skenaarioihin tarvittavat karavaani (neljä kuormaeläintä/pikkuajoneuvoa) sekä zombit (40 kpl). Lisäksi on kaikenlaista mutanttia, hirviötä ja härpäkettä, joita teen välipaloina. Jos intoa riittää, niin varmaan kesän korvalla ovat kaikki maaleissa, sanoo nimimerkki teen kaiken itse. Kickstarter-kirjan pitäisi tulla ennen Joulua.