23.10. Kings of War 2nd Ed turnaus, PKP Lahti
Re: 23.10. Kings of War 2nd Ed turnaus, PKP Lahti
Niinkuin Blackcat sanoikin, niin turnausajat liukuu tarvittaessa jonnin verran, rakensin muutenkin aikataulun suhteellisen väljäksi. Todellisuudessa nykyaikataulullakin 9:30 riittää paikalle, jos armeijansa saa puolessa tunnissa kasaan. Ja aikataulu itsessään liukuu ainakin sen 30 minuuttia ilman muutoksia, muutosten kanssa tunnin. Pistän Antonin vielä takaisin listaan, katsotaan jos saataisiin aikataulut kuitenkin natsaamaan.
Mr. Shine, Him Diamond
Sunnuntaille mahtuu vielä mukaan!
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Henrikillä on ilmeisesti ollut kiireinen viikonloppu kun ei ole vastannut viestiini. Tampereelle olen kykeneväinen saapumaan aikaisin aamusta. Kunhan numerot vain vaihdetaan ja kyytipaikka sovitaan, niin paikalle päästään pelailemaan. Liikenteestä riippuen ajoissa.Isperia kirjoitti: Pistän Antonin vielä takaisin listaan, katsotaan jos saataisiin aikataulut kuitenkin natsaamaan.
Minun armeijani kuntoon laittaminen ei ole iso juttu. Eikä muistaakseni Henrikilläkään ole kovinkaan suuria ongelmia saada yksiköt ränkkäämään vierustoverin kanssa.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
-
Arctopithecus
Jes, sori hiljaiselosta. Kaksi lasta, joista yhden ristiäiset yms. tekosyitä. Homma skulaa.
Mahtavaa, että saadaan Anton vielä messiin. Kyytitarjous Tampere-Lahti-välille toki koskee ketä vain muutakin, joka vielä mielii mukaan, mutta empii logistiikan kanssa. Autoon kyllä mahtuu :)
t. Henkka
Mahtavaa, että saadaan Anton vielä messiin. Kyytitarjous Tampere-Lahti-välille toki koskee ketä vain muutakin, joka vielä mielii mukaan, mutta empii logistiikan kanssa. Autoon kyllä mahtuu :)
t. Henkka
Mahtavaa! Kyllä me sen verran saadaan liukumaan, että vaikka jäisitte aamuruuhkaan (sunnuntain aamuruuhka, kai sellainenkin jossain on?) ehditte hyvin pelaamaan. Katsotaan jos vielä viime hetken kahdeksas saataisiin jos joku innostuu, jos ei löydy niin pääsee varamieskin kentälle. Pidetään aikataulu vielä alkuperäisenä, katsotaan sunnuntaina paikan päällä onko tarpeen liu'uttaa.
Mr. Shine, Him Diamond
En nyt lopulta onnistunut keksimään mitään vakuuttavaa syytä jättää tätä väliin.
Lähdetään katsomaan kuinka huono olen pelaamaan Empire of Dustilla.
Lähdetään katsomaan kuinka huono olen pelaamaan Empire of Dustilla.
NO NIIN! Eli kahdeksas remmiin, tästähän saadaan ihan kunnon mäiskeet! Pitää printata yksi kunniakirja lisää.
Mr. Shine, Him Diamond
Sunnuntaiaamuna voitte parkkeerata suoraan firman oven eteen!
- Darksteel1
Tzau, Tässä Kim Hyttinen kirjoittaa Jaakko Tantun puolesta. Jaakko sairastunut yön aikana, joten turnaus jää hänellä välistä. Toivottavasti saatte varapelaajan paikalle näin lyhyellä varoitusajalla. Itse lähden tästä nyt tulemaan sinnepäin.
"Tulee juttua suoraan kuin tulilinjalta"
Voihan pihkura, paranemisia! Varapelaaja löytyy onneksi PKP:stä, kun sattuu olemaan mies jolla on avaimet puljuun. Harmi, ettet pääse.
Mr. Shine, Him Diamond
Oli tosi kivaa pelailla, vaikka voitto jäikin etäiseksi. Hyvän näköisiä armeijoitakin ja mukavia pelaajia.
Toivottavasti pääsen paikalle seuraavaankin turneeseen.
Toivottavasti pääsen paikalle seuraavaankin turneeseen.
Kiitos kaikille pelaajille olitte oikein mukavaa sunnuntaiseuraa!
Lost & Found:
-harmaa kaulahuivi
-puhelimen laturi
Lost & Found:
-harmaa kaulahuivi
-puhelimen laturi
-
Arctopithecus
Kiitokset myös mun puolesta! Mainiot pelit, tunnelmalliset tilat, hyviä armeijoita ja mahtava henki. Enkä mä näemmä tälläkään kertaa onnistunut dodgeamaan Tepon rottia :D
Lisää näitä!
Harmaa kaulahuivi lienee minun, jos sisältää jotain punaisia ja ruskeita tms tummia raitoja. Taidan olla tulossa vanhaksi, kun tavaraa tuppaa jäämään joka pelireissulle... Kätevintä lienee lykätä Tepon mukaan, kun hänet seuraavan kerran näät. Kulkeutunee sieltä sitten jossain vaiheessa takaisin.
Lisää näitä!
Harmaa kaulahuivi lienee minun, jos sisältää jotain punaisia ja ruskeita tms tummia raitoja. Taidan olla tulossa vanhaksi, kun tavaraa tuppaa jäämään joka pelireissulle... Kätevintä lienee lykätä Tepon mukaan, kun hänet seuraavan kerran näät. Kulkeutunee sieltä sitten jossain vaiheessa takaisin.
Kiitokset edellisestä!
Hauskaa oli, pelit oli hyviä ja paikka oli varsin mainio.
Seuraavaa vaan järkkäilemään, otan selvää josko Jyväskylässä olisi mahdollisuuksia järjestää vastaavanlaista.
Ippe
Hauskaa oli, pelit oli hyviä ja paikka oli varsin mainio.
Seuraavaa vaan järkkäilemään, otan selvää josko Jyväskylässä olisi mahdollisuuksia järjestää vastaavanlaista.
Ippe
- Darksteel1
Myös Keravan Kolli kiittää kanssapelaajia, sekä järjestävää tahoa erityisen hauskasta ja viihdyttävästä turnauksesta. Ilmapiiri, porukka ja puitteet mitä mahtavimmat jälleen kerran. Näihin peleihin on aina ilo tulla. Innolla odotan jo seuraavaa, toivottavasti kevätkaudella pääsemme jälleen näkemään kunnian kentillä ennen Ropeconia.
"Tulee juttua suoraan kuin tulilinjalta"
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
Laturi jäi minulta sinne. Tuli mieleen ajomatkalla Tampereelle. Onneksi Iikalle ei kelvannut minun partakoneeni lainaan.
Kiitoksia pelipäivästä ja varsinkin Henrikille kyydistä Lahteen. Olisi jäänyt pelit pelaamatta, jos en olisi kyytiin saanut nousta. Kunniakirja oli myös yllättävä piristys. En ollut tietoinen moisesta. Nyt pitää mennä kehyskauppoihin. Kaikki pelasivat hyvin, Teppo ja Iikka vähän liiankin hyvin minun makuuni. Mukavaa sakkia kaiken kaikkiaan.
Mie itse täällä Porissa en pysty tämän vuoden puolella järjestämään mitään, mutta yritän tammikuuksi saada tilat varattua. Tanttu sitten ensi kerralla ehdottomasti mukaan karkeiloihin.
Kiitoksia pelipäivästä ja varsinkin Henrikille kyydistä Lahteen. Olisi jäänyt pelit pelaamatta, jos en olisi kyytiin saanut nousta. Kunniakirja oli myös yllättävä piristys. En ollut tietoinen moisesta. Nyt pitää mennä kehyskauppoihin. Kaikki pelasivat hyvin, Teppo ja Iikka vähän liiankin hyvin minun makuuni. Mukavaa sakkia kaiken kaikkiaan.
Mie itse täällä Porissa en pysty tämän vuoden puolella järjestämään mitään, mutta yritän tammikuuksi saada tilat varattua. Tanttu sitten ensi kerralla ehdottomasti mukaan karkeiloihin.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti