Huikeaa meininkiä ja loistavasti järjestetty turnaus!
Kiitokset myös täältä!
T. Joonas
War Head 40K WARKAMORKA-örkkiturnaus 23.10. [Turnausraporttia ja kuvia!]
Re: War Head 40K WARKAMORKA-örkkiturnaus 23.10.
Kiitokset myös Porin poppoolta. Oli taas huikea tapahtuma ja mielikuvitusta käytetty kunnolla.
Peli on peli. Voi mennä hyvinki
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Silti kaikki on paskaa paitsi kusi.
Jees, oikein hyvät sodat oli. Mäkin nyt sain raahattua itseni fight clubille, pari kertaa kertaa pitänyt tulla, mutta osallistumisen on täytynyt perua.
Mul oli blizamobissa maksimilauma poikia, grotit, 2 kopteria ja trukki missä flash gitit ja bik mek kustom force fieldillä. Isommassa listassa warboss (blitz)bikellä, meganobit wagonilla, grotit, pärtkäjengi, 5 kopteria, trukkipojat ja lootat. En muista matsien lopputuloksia. En voittanut yhtään, mutten myskään hävinnyt isosti.
Ekassa matsissa mun sienikeittoa vetänyt poikalauma juoksi lähinnä ympyrää ja kun ne lopulta sai ryhmän koptereita kiinni, niin viimeinen kopteri hit and runnasi yhdellä woundilla karkuun. Flash gitit osu huonosti eikä KFF passannut yhtään savea.
Tokaan matsiin vaihdoin kasan hampaita tellyportaan. Deeppaava battlewagon täynnä meganobeja on hyvin jees, vaikka tulikin vasta neljännellä vuorolla. Ei edes misshapannut. Mua vastaan ammuttiin pulsa rokkit, mutta koska mun kopterit passas niin hyvin testejä, siitä oli enemmän haittaa sen ampujalle kuin mulle. Sen ainoa vaikutus peliin oli yhden chargen epäonnistuminen.
Kolmanteen matsiin sain ei niin hyvin toimivan trukin ja pöllittyjä grotteja. Vastapuolelta tuli hirvee määrä trukkeja ja prätkiä. Ja pulsa rokkit. Flash gitit osu huonosti ja KFF ei passannu yhtään savea.
Vikassa pelissä mul oli radiotorni, vastassa kolmas pulsa rokkit. Vastaan tuli turnauksen toiset flash gitit. Nekin osui huonosti. Täs matsissa huomas viimeistään että väsytti jonkun verran, esim. kopterit meni käytännössä ilmaiseksi vastustajalle koska toin ne tyhmästi outflankista.
tl;dr Hyvät sodat, flash gitit osuu huonosti
Mul oli blizamobissa maksimilauma poikia, grotit, 2 kopteria ja trukki missä flash gitit ja bik mek kustom force fieldillä. Isommassa listassa warboss (blitz)bikellä, meganobit wagonilla, grotit, pärtkäjengi, 5 kopteria, trukkipojat ja lootat. En muista matsien lopputuloksia. En voittanut yhtään, mutten myskään hävinnyt isosti.
Ekassa matsissa mun sienikeittoa vetänyt poikalauma juoksi lähinnä ympyrää ja kun ne lopulta sai ryhmän koptereita kiinni, niin viimeinen kopteri hit and runnasi yhdellä woundilla karkuun. Flash gitit osu huonosti eikä KFF passannut yhtään savea.
Tokaan matsiin vaihdoin kasan hampaita tellyportaan. Deeppaava battlewagon täynnä meganobeja on hyvin jees, vaikka tulikin vasta neljännellä vuorolla. Ei edes misshapannut. Mua vastaan ammuttiin pulsa rokkit, mutta koska mun kopterit passas niin hyvin testejä, siitä oli enemmän haittaa sen ampujalle kuin mulle. Sen ainoa vaikutus peliin oli yhden chargen epäonnistuminen.
Kolmanteen matsiin sain ei niin hyvin toimivan trukin ja pöllittyjä grotteja. Vastapuolelta tuli hirvee määrä trukkeja ja prätkiä. Ja pulsa rokkit. Flash gitit osu huonosti ja KFF ei passannu yhtään savea.
Vikassa pelissä mul oli radiotorni, vastassa kolmas pulsa rokkit. Vastaan tuli turnauksen toiset flash gitit. Nekin osui huonosti. Täs matsissa huomas viimeistään että väsytti jonkun verran, esim. kopterit meni käytännössä ilmaiseksi vastustajalle koska toin ne tyhmästi outflankista.
tl;dr Hyvät sodat, flash gitit osuu huonosti
Kiitoksia huippuhauskasta mätöstä! Hieno ilmapiiri, siistit maastot ja mageita armeijoita. Mutta mistä niitä kuvia löytää? Pääsis fiilisteleen niillä vielä ku taistot on lähimuistissa.
T. Jere
T. Jere
Sorry, raportti on vielä tekeillä mutta valmistunee keskiviikoksi! Tässä vähän fiilistelyteaseria ensi hätään, Evil Sunz roadstereita Antti Halosen kokoelmasta.

Re: War Head 40K WARKAMORKA-örkkiturnaus 23.10. [Turnausraporttia ja kuvia!]
Turnausraportti ja siihen vähän myöhemmin liitetty kuvagalleria ovat nyt linjoilla! Kiitokset vielä kaikille tosi hauskasta päivästä.
Kuvagalleria armeijapotretteineen
War Headin turnausraportti fiilistelyineen ja lopputuloksineen

Kuvagalleria armeijapotretteineen
War Headin turnausraportti fiilistelyineen ja lopputuloksineen
- Kardinaali
- Viesti:
Re: War Head 40K WARKAMORKA-örkkiturnaus 23.10. [Turnausraporttia ja kuvia!]
Figulaukun pohjalta löytyi 1 kpl harmaita GW:n näitä uusia noppia jossa on kallo ykkösen tilalla. Onko jonkun osallistuneen? En tällaisia mielestäni omista.