WTC 2017 valitsijakomitean muodostus

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
Prkl

WTC 2017 valitsijakomitean muodostus

Viesti Kirjoittaja Prkl »

Moi!

Valintakomitea muodostetaan kolmessa vaiheessa:

1. Äänestetään kuinka monta henkilöä valintakomiteaan kuuluu. Vaihtoehtoja on 1, 2 tai 3. Äänestys tapahtuu täällä:

http://www.easypolls.net/poll.html?p=58 ... cc6c257892

Kuka vaan saa äänestää. Äänestä niin montaa eri vaihtoehtoa kuin haluat, aka kaikki hyvät määrät ylläolevista.

2. Valintakomiteaan halukkaat asettuvat ehdolle.

3. Tehdään äänestys ehdokkaista. Ykköskohdan mukainen määrä ehdokkaita muodostaa komitean.
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
shoddie

Re: WTC 2017 valitsijakomitean muodostus

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Koska ei erikseen mainittu niin varmistan. Ovatko valitsijamiehet suoraan tiimissä?
Prkl

Valitsijamiehet saavat valita itsensä tiimiin, jos se komitealle sopii, aka kolmen miehen komiteassa kaksi ei vastusta sitä.

Mun mielestä on vaan ihan reilua, että osa tiimiläisistä tulee näin ollen ikään kuin suorilla vaaleilla valituksi.

Tietyssä mielessä vois joskus kyllä kokeilla valita kaikki tiimiläisetkin vaan suorilla vaaleilla (mut oiskohan se sit enemmän popularity contest kuin nykyinen valitsijamiessysteemi?).
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”

Prkl

Ensimmäinen vaihe on päättynyt.

Valitsijamiehiä on kolme.

Valitsijamiehiksi haluavat voivat ilmoittaa halukkuudestaan tähän ketjuun. Samalla voi tehdä itsestään lyhyen esittelyn jos kokee sen tarpeelliseksi. Haittaa siitä tuskin on, vaikka aika hyvin porukka jo tuntee toisensa. Ehdokkuudestaan voi ilmoittaa ennen äänestystä, sen aikana ja sen jälkeen. Mitä pikemmin ilmoittautuu, sen enemmän siitä lienee hyötyä.

Aloitamme valitsijamiesten äänestyksen ensi viikolla.

Sopuli

Viesti Kirjoittaja Sopuli »

Ensimmäinen ehdokas ilmottautuu.

Hei, olen Samu Järvinen. Pelannut masiinaa nyt noin 10 vuotta, plaa plaa plaa....

Jotain faktoja:
- 3 kertaa WTC:ssä ('14, '15 '16), kapteeni '15
- Joskus ja satunnaisesti turnausmenestystä
- Aktiivista turnauspelaamista
- Ehdottomasti halu olla mukana Belgiassa '17
- Muuten vaan hyvä jätkä ;)
Väitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-HP
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Pauli Lehtoranta. Otan tän pelin vakavammin kun useimmat.
Pora on miehen sielu.
Inexis

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Moikkulimoikkuulii.

Minä olen Joonas Heinonen, masiinaa pelailtu semmoiset noin 3-4 vuotta, ei ihan tarkkaa tietoa.

Höpöwikia:
-Kerran WTC:ssä tiimeissä, kapteenina 2016, kerran soolomastersissa
-Suht aktiivinen turnaustenkävijä, vaikka nyt taas pieni tauko päällä
-Höpö tykkää nauraa mulle
-Cocci tanassa

Olis ihan mageeta päästä lähtemään tuohonkin WTC:hen tiimipelaajana, syöttiä vaan kuhalampeen.
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
shoddie

Viesti Kirjoittaja shoddie »

Niko Ranta.

Oon varmaan myyny enemmän faktioita elämäni aikana ku pelanu pelejä kevään jälkeen. Tästä huolimatta olen kuitenkin aktiivisesti seurannut turnaustuloksia Suomessa ja maailmalla, metaillut listoja ym. Masiinaa pyöritellyt nyt viitisen vuotta. Alustava fiilis tällä hetkellä on että itse en tiimiin osallistuisi, vaan olisin puhtaasti valitsijamies ja valmentaja. Katsotaan muuttuuko mieli nyt kun vuoden vaihteessa työkuviot helpottaa ja pääsen taas aktiivisesti itse pelaamaan. Pidän systemaattisuudesta ja struktuurista sekä Lordi Varyksen tavoin omaan laajan pikkulintujen verkoston jotka laulavat eri paikkakuntien pelaajista tietoa. Olen valmis (näennäiseen) kuunteluun pelaajien mielipiteistä tulevista pelaajavalinnoista (vaikka kaikki kyl tietää et diktatuuri vallitsee).
Dicktaattero

Viesti Kirjoittaja Dicktaattero »

I'm back bitches!

... ei vaan, aika äänestää!

Ehdokkaita on nyt neljä:

Niko Ranta
Joonas Heinonen
Samu Järvinen
Pauli Lehtoranta

Äänestys tapahtuu yksityisviestein Dicktaatteron accountiin. (Paina käyttäjänimeni alta puhekuplaa!) Äänestäkää kaikkia ehdokkaita jotka teidän mielestänne on hyviä valitsijamiehiä. Äänet lasketaan ensi viikon loppupuolella.

Jos ehdokkaita ilmestyy lisää, saa antaa uudet äänet tai äänestää edellisten ääniensä lisäksi jotain uusista.

Tähän ketjuun saa edelleen ilmoittaa halukkuudestaan valitsijamieheksi.
Yksi johtaja. Kolme joukkuetta. Viisitoista pokaalia.
Prkl

Laitetaan äänestyksen takarajaksi tämän viikon perjantai 25.11. klo 23:59. Sen jälkeen julkaisen valitut valitsijamiehet.

Jos kolmannen valitsijamiehen kohdalla on tasapeli äänissä, järjestetään tasatilanteessa olijoiden kesken uusintaäänestys.

Prkl

Valintakomiteaan on äänestetty Niko, Samu ja Joonas.

Onnea valituille!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”