Mestarien turnaus 2016
Re: Mestarien turnaus 2016
Onneksi puhetta ei ollut minkä viikon sunnuntaina.
Mutta direktoraatti on kokoontunut ja seuraavat henkilöt on valittu Mestarien turnaukseen:
Juho "Pikkuturnausten mestari" "Kangasalan Kauhu" Dahlman
Robin "Ei se faktio vaan se pelaaja" "Joka listaan Kaelyssa" Karenko
Joonas "WTC:n kovin coc" "Isot puheet, pienet näytöt*" Heinonen
Hermanni "Kakkonen on ykkönen" "Miten tässä näin kävi" Raatevaara
Ensimmäinen varamies olkoon:
Tero "Ootko monta vuotta pelannu" "En mä muutakaan keksi" Särkijärvi
Pyytäisin kaikkia nyt sekä aiemmin valittuja vahvistamaan pääsynsä. Tarkoitus pelata siis jälleen ensimmäinen kierros perjantai-iltana 9.12. ja loput sitten seuraavana viikonloppuna. Formaatiksi ehdotan samaa kuin kahtena edellisenä vuotena. Jos tähän on muutosehdotuksia/valituksia, niin saa esittää.
* Kyse luonnollisesti LoL:sta
Mutta direktoraatti on kokoontunut ja seuraavat henkilöt on valittu Mestarien turnaukseen:
Juho "Pikkuturnausten mestari" "Kangasalan Kauhu" Dahlman
Robin "Ei se faktio vaan se pelaaja" "Joka listaan Kaelyssa" Karenko
Joonas "WTC:n kovin coc" "Isot puheet, pienet näytöt*" Heinonen
Hermanni "Kakkonen on ykkönen" "Miten tässä näin kävi" Raatevaara
Ensimmäinen varamies olkoon:
Tero "Ootko monta vuotta pelannu" "En mä muutakaan keksi" Särkijärvi
Pyytäisin kaikkia nyt sekä aiemmin valittuja vahvistamaan pääsynsä. Tarkoitus pelata siis jälleen ensimmäinen kierros perjantai-iltana 9.12. ja loput sitten seuraavana viikonloppuna. Formaatiksi ehdotan samaa kuin kahtena edellisenä vuotena. Jos tähän on muutosehdotuksia/valituksia, niin saa esittää.
* Kyse luonnollisesti LoL:sta
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mukana
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Mukana, kuha voidaan ottaa Heben kanssa "perjantaikierroksen" öljypainit jo aiemmin sillä viikolla.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Cor Leonis
- Ihme_apina
Kyyyl se ny si kai pitää lähtee häviin kaikki
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Juu eiköhän tuo onnistu perinteiseen tapaan. Torstaina voitte pelata?TheEmu kirjoitti:Mukana, kuha voidaan ottaa Heben kanssa "perjantaikierroksen" öljypainit jo aiemmin sillä viikolla.
Olisko ihan dorka idea julkistaa tänne faktio jolla aikoo osallistua?
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Saa julkaista tai pitää salaisuutena. Toki tuskin ihan hirveesti ylläreitä on tulossa...Inexis kirjoitti:Olisko ihan dorka idea julkistaa tänne faktio jolla aikoo osallistua?
Tässä nyt vielä säännöt lyhyesti:
Onko vähintään neljän kokonaan maalatun listan tuominen ongelma jollekulle?Peliformaatti on tosiaan kahdeksan pelaajan round robin, eli kaikki pelaavat kerran kaikkia vastaan. Jokaisella pelaajalla on seitsemän 75 pisteen listaa (joka listassa eri warcaster/warlock) samasta faktiosta, joista jokaista pelataan kerran (CoC-pelaajilla 5, listaa, joista merkattu etukäteen mitä pelataan kahdesti). Ennen kutakin peliä valitaan ensin salassa kaksi listaa omista pelaamattomista listoista (vikalla kierroksella enää yksi) ja nämä esitetään vastustajalle. Lopullinen matsi määräytyy tavalliseen tapaan niin, että molemmat valitsevat listansa peliin kahdesta vaihtoehdostaan.
Vielä sääntöjä:
*SR2016 skenaariot, arvotaan ennen kutakin peliä (kaikki skenaariot mahdollisia, mutta samaa skenaariota ei pelata kahdesti)
*Nordic Deathclock 60min (deployment kellotetaan)
Seitsemän kierroksen jälkeen eniten voittoja kerännyt on Suomen mestari. Mikäli tasavoitoissa on useampi pelaaja, pelataan yksi finaaliottelu, jossa käytössä ovat jälleen kaikki listat. Jos tasavoitoissa on enemmän kuin kaksi pelaajaa, sijoitus ja finaaliin pääsijät ratkaistaan:
1. keskinäinen peli/keskinäiset pelit
2. control pointit
3. army pointit
4. arpa
Tarkoitus on pelata ensimmäinen kierros perjantai-iltana, neljä kierrosta lauantaina ja kaksi (+mahdollisesti finaali) sunnuntaina. Jos jo perjantaina saapuminen on ongelma, yritetään keksiä jotain (esim. peli jo torstaina).
Toiveissa olisi kaikilta kokonaan maalatut armeijat, mutta se ei ehkä tässä formaatissa ole hirveän helppoa. Otetaan lähtökohdaksi se, että vähintään neljä listaa olisi kokonaan maalattuja.
Kiitti Jaakko ku järkkäät. Jos vain mahdollista niin olisi kiva saada taas striimiä kisoista.
Uiuiui! Täs vaiheessa kelepaa kaikki tekosyyt häipyä Jossusta etelään joten mukana. Kiitos kutsusta, en tahtonut uskoa ekakun kaveri sqanoi et täällä lukee tämmöistä.
Mulla on vain kuus kaelyssaa ni viittiiks joku lainaa yhen et saan joka listaan? :) nii ja saanko palkata Heben metaamaan mun puolesta?
Mulla on vain kuus kaelyssaa ni viittiiks joku lainaa yhen et saan joka listaan? :) nii ja saanko palkata Heben metaamaan mun puolesta?
Hän on puhunut.
- Ihme_apina
Ei kai se ongelma oo mut miks tarttis olla neljä maalattuu jos ei kaikki?
Tuleeko jollekkin parempi mieli kun osa figuista on maalattu?
En ite nää tämmöselle mitään syytä.
Toi maalausvaatimus on ollut mm. sen takia, että striimiin saisi parempaa näytettävää. Jos jokaisella on vähintään neljä listaa kokonaan maaleissa, niin todennäköisyys nähdä kokonaan (tai edes pääosin) maalattuja listoja pöydällä on ainakin vähän suurempi kuin jos vaatimusta ei ole. Samoja nappejahan listoissa on. Nyt uuden edikan aikana tämä voi olla suurempi haaste, vaikka lainata yhä voi. Mieluusti siis pitäisin tuon, ellei jollekulle ihan kohtuutonta ongelmaa tästä tule.Ihme_apina kirjoitti:Ei kai se ongelma oo mut miks tarttis olla neljä maalattuu jos ei kaikki?
Ja striimiä koitan järkätä. Se onnistunee jopa suht kivuttomasti, jos satun saamaan esim. Antin webbikameran taas lainaan (wink wink =)
Jätetääks me Skenu-Joka-Jääköön-Nimeämättä suosiolla pelaamatta kerta pelataan seittemän skenua kaheksasta vai pitääks täs ny ruveta metaamaan miten Tiedät-Kyllä-Mikä toimii?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
- Ihme_apina
Kai täs ehtii maalaa viel
Unohdetaan se Line Breaker ja pelataan muut seitsemän satunnaisessa järjestyksessä.TheEmu kirjoitti:Jätetääks me Skenu-Joka-Jääköön-Nimeämättä suosiolla pelaamatta kerta pelataan seittemän skenua kaheksasta vai pitääks täs ny ruveta metaamaan miten Tiedät-Kyllä-Mikä toimii?
Tamperekkin pelaa ennakkomatsinsa jo torstaina, eli Dahlman vs Järvinen torstai-iltana.
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Hieno homma, että saatiin kaikki kutsutut mukaan! Tero joutuu näköjään toden teolla hommiin, että paikka vielä avautuu...
Mutta huh... tämähän tarkoittaa sitä, että Suomen masiinaskeneä suvereenisti since kivikausi dominoineelta pk-seudulta mukana on vain kaksi edustajaa. Pitääkö mun oikeesti yrittää pelata vai hoitaako kivikova coc? Onko valtikka vähitellen siirtymässä maakuntiin; kaikki selviää joulukuussa!
Mutta huh... tämähän tarkoittaa sitä, että Suomen masiinaskeneä suvereenisti since kivikausi dominoineelta pk-seudulta mukana on vain kaksi edustajaa. Pitääkö mun oikeesti yrittää pelata vai hoitaako kivikova coc? Onko valtikka vähitellen siirtymässä maakuntiin; kaikki selviää joulukuussa!