Lateksimajava kirjoitti:On se komea kokonaisuus! Onnittelut valmiista projektista!
Kiitoksia oikein paljon!
It-tykit menee kärkeen mun suosikkiyksikkönä tästä komppaniasta. Camo on simppeli mutta toimii. Hyvin toteutettu myös. Teitkö ruiskulla? Käytitkö jotain teippiä?
Tein ihan drybrushaamalla ja käytin ihan maalarinteippiä, samoin kuin molemmilla vetoautoissa it-tykeille.
Tykkään kyllä erityisen paljon myös pioneereista ja kk-joukkueesta. Ja noi pienet sekalaiset ajoneuvot tuo tunnelmaa. Tankit on kans kivoja, niissäkin onnistunut tunnelma. Tosin toi väri mietityttää, oliko niitä tollasiakin?
Väri voi olla vähän epäaidohko, mutta sillon ku noi tein niin en ollu vielä ajatellu/keksiny et miten saisin useamman värin maalattua varjostuvasti. Ihan tavallaan tyytyväinen oon niihin mut nyt jos tekisin, niin tekisin toisin.
Olisko perhepotretin paikka?
Kyllä on kun saan aikaiseksi repiä kaikki esille, mahdollisesti huomenna tai tiistaina.
Myönnän myös että ehkä sä olet oikeassa ton maaston suhteen. Harmaa toimii vaikka ehdotankin ruohottamista. Nää on siis Alpeilla seikkailemassa ja missä vaiheessa sotaa? Onko jotain valokuvia muuten ko yksiköstä ja maastosta sodan ajalta?
Joo tää on loppusodan aikaa, 1944-45, Ruhr-Etelä-Saksa-Itävallan alpit. Yksiköstä en oo suoraan mitään referenssejä ottanu, mut maastoissa oon samoillu alpeilla, joten tiiän oikein hyvin millasta on noin 1500-2500m korkeudessa, se alkaa olemaan melko karua, varsinkin tuolla 2000-2500m korkeudessa.