Horus Heresy mökkikampanja, Legions vs. Xenos; 11.-13.11.

Ilmoitukset tulevista turnauksista.
Henkinen Johtaja

Re: Horus Heresy mökkikampanja, Legions vs. Xenos; 11.-13.11.

Viesti Kirjoittaja Henkinen Johtaja »

Kai se Scythas on mun ja veljen kyydit Kuopiosta on mahdollisesti muistanut järjestää? Eli onko tämä asia kunnossa?
Tuosta...
Scythas

Viesti Kirjoittaja Scythas »

Henkinen Johtaja kirjoitti:Kai se Scythas on mun ja veljen kyydit Kuopiosta on mahdollisesti muistanut järjestää? Eli onko tämä asia kunnossa?
Asia on täysin kunnossa. :)
Jussi Nurro
Kuopion Figupelaajat KuoFi ry
KuoFi.net
Henkinen Johtaja

Kiitos paljon ja kumarrus :D
Tuosta...
miP

Viesti Kirjoittaja miP »

Mä saavun ja poistun samoilla junilla kuin Henkinen Johtaja broideineen - toivon mukaan kuljetukseen vielä mahtuu
Scythas

miP kirjoitti:Mä saavun ja poistun samoilla junilla kuin Henkinen Johtaja broideineen - toivon mukaan kuljetukseen vielä mahtuu
Homma kunnossa!
Jussi Nurro
KuoFi.net
miP

Viesti Kirjoittaja miP »

... ja nyt sit suditaan ukkoja maaleihin kuin pieni eläin kun duunikiireet hellitti ja tällä viikolla ei enää olla joka päivä iltakymppiin jumissa!

... tai no, enää eilisen jälkeen ei olla :P Kai.
Scythas

Viikonloppu jo hyvän aikaa takana, joten kiitokset kaikille osallistujille! Ohessa lopulliset pisteytykset. Voittajat:

Most Deserving Player: Jaakko Vartiainen (Betrayal at Calth -boksi)
Most Enjoyable Opponent: Tomi Happonen (Character series: Garro)
Visually Best Army: Juhana Rytkönen & (Orky) Knights (Anvillus Pattern Dreadclaw Drop Pod)
The Random Factor: Mikko Pyhäjärvi (Deimos Pattern Vindicator)

Minulla oli hauskaa ja toivottavasti myös teillä muillakin! Palautteesta olen erittäin kiitollinen ja alla se palaute, jonka muistan. Mieluusti voisi kommentoida tähän ne mitä sanottiin, mutta auttamattomasti jo unohdin! Mikäli otit kuvia, voi niitä myös laittaa tähän näytille, itse hieman hintsusti taisin ottaa, mutta koitan saada kuvareportaasia pystyyn lähiaikoina.

Kampanjan mekaniikasta:
Lisää hyötyjä peleihin pienemmän campaign pointin alueista, kuten reservibonuksia, vastustajalle reservimiinuksia, tuhoutunutta yksikköä ongoing reserveihin, orbital strikea yms.

Pelipaikasta:
Lämmityksen optimointi, ei 30 astetta lämpöä.

Ruokailusta:
Ei yksittäin kokattavaa sapuskaa vaan nopeammin kerralla valmistuvaa. (Omaa pohdintaani)

Muuta?
Jussi Nurro
KuoFi.net
Scythas

Jussi Nurro
KuoFi.net
Henkinen Johtaja

Juu, eiköhän sulla tullut kaikki olennainen palaute kirjattua tuossa.
Kiitoksia kovasti tästä viikonlopusta :D
Keväällä sitten uudestaan?
Tuosta...
Scythas

Henkinen Johtaja kirjoitti:Keväällä sitten uudestaan?
Jossain vaiheessa ensi vuonna kyllä. Ajankohta tosin vielä täysin avoin. Toivottavasti Q1-Q2 kuitenkin.
Jussi Nurro
KuoFi.net
ihmisraunio

Viesti Kirjoittaja ihmisraunio »

Hienoja kuvia kyl. Pähkäilin tässä että miten esimerkiksi Tau toimi HH armeijoita vastaan? Lähinnä kuvista näin ainakin 2x riptiden joka äkkiseltään vaikuttaisi aika OP. Oliko jotain house ruleseit "nerffaamaan" niitä vai onnistuko good manners listojen ja pelityylin kanssa (eli fluff&fun > win).

Niin ja olikos noita listoja nähtävillä jossain vai onko ne top secret ja haudattu imperiumin arkistoihin? :D
Ens kerralla starttaa auto täältä etelästä mukaan mikäli päiväys osuu kohilleen. :)
Henkinen Johtaja

ihmisraunio kirjoitti:Hienoja kuvia kyl. Pähkäilin tässä että miten esimerkiksi Tau toimi HH armeijoita vastaan? Lähinnä kuvista näin ainakin 2x riptiden joka äkkiseltään vaikuttaisi aika OP. Oliko jotain house ruleseit "nerffaamaan" niitä vai onnistuko good manners listojen ja pelityylin kanssa (eli fluff&fun > win).

Niin ja olikos noita listoja nähtävillä jossain vai onko ne top secret ja haudattu imperiumin arkistoihin? :D
Ens kerralla starttaa auto täältä etelästä mukaan mikäli päiväys osuu kohilleen. :)
Mun listat on näkyvissä tuolla 40k armeijalistat osiossa.
Ja ei, Tau ei ollu OP, hävis kaikki pelinsä eli ei mitään nerffiä taidettu tarvita. Omassa pelissa ainoastaan toinen riptide pääsi koskaan ampumaan mitään ja sekin vaan kaksi vuoroa. Tais yhden rhinon tuhota, mutta siihen se sitten jäikin.
Tuosta...
JáyVee

Viesti Kirjoittaja JáyVee »

Minä en ole vielläkään onnistunut ymmärtämään mistä tuo Riptide=OP juttu on tullut. Tässä kahden kodexin verran olen kahta rippiä pelannu ja melkein koskaan eivät suorita pisteidensä edestä ja usein menettävät puolet haavoistaan pelkällä moottorilla.

Mutta juu mukava oli tapahtuma vaikkakin kaikki pelini hävisin. (Milloinkahan olisin viimeksi yhtään peliä voittanut jos kysessä ei ole FaBa xD)
Jaakko Vartiainen
http://www.facebook.com/figupelaajat

´By the Greater Good, these gue'la have a lot of tanks...´
-Shas'gra, the Siege of Rala'tas
ihmisraunio

Viesti Kirjoittaja ihmisraunio »

JáyVee kirjoitti:Minä en ole vielläkään onnistunut ymmärtämään mistä tuo Riptide=OP juttu on tullut. Tässä kahden kodexin verran olen kahta rippiä pelannu ja melkein koskaan eivät suorita pisteidensä edestä ja usein menettävät puolet haavoistaan pelkällä moottorilla.

Mutta juu mukava oli tapahtuma vaikkakin kaikki pelini hävisin. (Milloinkahan olisin viimeksi yhtään peliä voittanut jos kysessä ei ole FaBa xD)
Se vissiin riippuu vähän miten omistaja pelaa sitä ja miten nuffle suosii. Ainakin omalla kohdalla ollut sillain että se on enemmänkin ylisuorittanut pisteisiinsä nähden :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turnaukset”