WTC-Hakijat 2017

Palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin.
WTC-Valitsija

WTC-Hakijat 2017

Viesti Kirjoittaja WTC-Valitsija »

Demokraattisilla vaaleilla on valittu 3 henkilöä päättämään kenestä tulee Suomen seuraava Norppa, eikun WTC-tiimiläiset. Eli valitsijakomiteana toimii: Samu (Sopuli) (toimii yhden joukkueen kapteenina), Niko (Shoddie) ja Joonas (Inexis).

Tähän topicciin jokainen voi ilmoittautua halukkaaksi lähtijäksi, sekä esitellä itsensä miksi on hyvä lisä tiimiin. Lisäksi hakemuksessaan on hyvä mainita mitä faktioita pelaa, millä todennäköisyydellä pääsee lähtemään ja minkä verran on valmis panostamaan aikaa ja energiaa projektiin.

Viime vuodesta poiketen, Suomi tulee suurella todennäköisyydellä saamaan 2 tiimiä 3 sijaan, joten avoimia paikkoja on vähän vähemmän kuin viime vuonna.

Huom! Jokainen kirjoittaa tähän topicciin max yhden viestin, jota voi sitten editoita jos keksii lisää hyvää sanottavaa itsestään. Keskustelu hakijoista, hakumenetelmistä, WTCstä yleensä ja possuista muihin topicceihin. Ja tarkoittaa myös, että jos kirjoitat viestin tähän topicciin, niin haet ensi vuoden tiimiin. Kiitos!

Jo aiemmin annettujen näyttöjen perusteella seuraavat henkilöt ovat joukkueissa, jos ovat halukkaita WTC:en lähtemään: Teemu Aro, Pauli Lehtoranta, Tero Särkijärvi.

Valintaprosessista infoa: https://docs.google.com/document/d/1Svk ... sp=sharing

Kapteenit:
Samu Järvinen - Menoth, Circle
Joonas Heinonen - CoC

Valitut:
1. Samu Järvinen Circle, Menoth
2. Joonas Heinonen - CoC, Cryx, Legion
3. Teemu Aro - Khador, Trollbloods
4. Juho Dahlman - Retribution
5. Jarkko Vähämaa - Circle
6. Pauli Lehtoranta - Minions, Cryx
7. Tero Särkijärvi - Circle, Cryx, Mercenary

Hakijat - Faktiot:

1. Antti Jussila - Mercenary
2. Jonne Laine - Cygnar
3. Tuomas Toimela - Skorne, Cryx
4. Hermanni Raatevaara - Retribution, Khador, Legion
5. Juho Auer, Mercenary
6. H-P Henttonen - Legion, Minions
7. Tatu Purhonen - Circle, Khador
8. Robin Karenko - Retribution
9. Ville Jaatinen - Cygnar, Skorne, Circle
10. Iiro Järvenpää - Skorne

Hakemuksen voi jättää esimerkiksi muodossa:

Hakija: Ylijumala Norppa

Meriitit: WTC-rekordit 0-5, 0-6 ja 0-6, tasaisesti turnausten häntäpäässä. En ikinä tee mitään hyödyllistä, dissaan TO:ta

Faktiot: Omistan vähän kaikee, en pelaa millään

Muut: Ei pitäis olla syytä miksen pääsisi lähtemään. Metailu- ja järkkäilyroolia pystyn koppaamaan ainakin jonkin verran.
Viimeksi muokannut WTC-Valitsija, La 25.03.2017 14:10. Yhteensä muokattu 17 kertaa.
Dicktaattero kirjoitti: Ma 21.10.2019 10:19 Wow. Just.. wow.
Inexis

Re: WTC-Hakijat 2017

Viesti Kirjoittaja Inexis »

Hakija: Joonas Heinonen
Meriitit: kerran osallistunut wtc:hen tiimin kapteenina, ihan kelpo henkilökohtainen tulos ja tiimilläkin sujui ensikertalaisiksi mukavasti.

Faktiot: coc mainfaktiona, cryxiä löytyy kattavahko kokoelma ja legioona rakennuksen alla

Muuta: valitsijamiehenä mukana wtc2017 hommissa, metailen mielelläni ja mun mielestä mikään ei ollu siistimpää housut jalassa ku pelata masiinaa wtc:ssä
Warmachine & Hordes ranking: http://ordoaboensis.fi/wmh-ranking
Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade »

Hakija: Jarkki

Meriitit: WTC-rekordit 4-2, en dissaa ikinä TO:ta. Olen voittanut useita turnauspelejä. WTC2016 ja Suomen kovin Kromac2 pelaaja ;p Oon voittanu Sopulin Krueger2-mirrorissa finaalipöydässä! Treenaan laiskasti, mutta silti enemmän ku monet ja oon hyvä nostelemaan raskaita asioita.

Faktiot: Circlellä osaan pelata, Cygnarin (eli Hale2n) voin opetella.

Muut: En feidaa ja tulen käskystä. Kysykää vaikka Samilta.
Viimeksi muokannut Barricade, Su 27.11.2016 23:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Make love, not peace.
TheEmu

Viesti Kirjoittaja TheEmu »

Hakija: Teemu Aro

Meriitit: OETC 2012 3-2, WTCt 0-5, 5-1, 7-0, 5-2 (kapteeni). Ranskan tiimiturnaus 2016 5-0. Finnish Masters 2016 voitto, Ropecon 2014 Iron Gauntlet voitto, Turku Fanatic 2013 voitto, Turku Fanatic 2011 voitto (Darius!). Valitsemassa tiimejä 2013-2015, WTC-komiteassa vielä ensi kisoihin asti.

Faktiot: Todennäköisesti Khador tai Peikot, mutta mukaudun mielelläni tiimin mukaan (tykkään vaihdella faktioita).

Muuta: Lähdössä reissuun tod näk jok tap.
Viimeksi muokannut TheEmu, Su 27.11.2016 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "
Muutoksen tuoja

Viesti Kirjoittaja Muutoksen tuoja »

Hakija: Dahlman Juho

Meriitit: WTC:hen en oo viel kelvannu, mutta Suomessa melko aktiivinen turnausten kiertelijä, enkä häviä enää ees joka peliä. Pelejä tulee tasaisesti ja itsekseen tulee treenattua + töissä pääsee metaamaan paljon. Oon myös kiltti TO:lle ja isommilleni. Jos ei muuta niin osaan heittää noppaa

Factiot: RetriOP pääasiassa, mutta hyllystä löytyy myös Legioona ja Menoth.

Muuta: Innolla hommissa mukana ja helposti käskytettävä.
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Lukkimus

Viesti Kirjoittaja Lukkimus »

Hakija: Antti Jussila

Meriitit: isoimpana varmaan wtc 2016 2-4 + grudge voitto, ropeconin tiimiturneen voittajajoukkueessa, muuten pikkuturneissa päässyt joskus 2 sijalle asti ja isoissakin turnajaisissa pääosin yli puolenvälin tullut sijoituttua.

Faktiot: Mercit on mun juttu. Löytyy aika iso rosteri kastereita. Mahdollisesti circlen pystyis reenaan kans jos tarvis.

Muuta: multa kuulee parhaat lista techit, vaikkei haluiskaan.
Viimeksi muokannut Lukkimus, Ma 05.12.2016 10:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Cor Leonis

Viesti Kirjoittaja Cor Leonis »

Hakija : Pauli Lehtoranta

Meriitit : WTC 2015 3-4, WTC2016 5-2, rankingin #1 Mk2 loppupuolella. Kiertelen paljon turnauksia ja sijoitun yleensä kärjen tuntumaan, joskus muutaman voittanutkin. Vahvuuteni on tasainen suoritus ja metan sekä perusteiden vankka tuntemus.

Faktiot : Minionit ja cryx, uskon minioneilla olevan tietty etu tässä formaatissa edelleen yleisen populaation heikon tietämyksen takia, mutta pelaan ihan mielelläni kumpaa vain.

Muut : En ole parhain tai fiksuin tai komein, mut korvaan innokkuudella ja jaksan yrittää vaikka aina ei onnistuisi.
Pora on miehen sielu.
jonez2

Viesti Kirjoittaja jonez2 »

Hakija: Jonne Laine

Meriitit: WTC 2015 Soolo 4-2, WTC 2016 5-1 ja aina tähtäämässä top-10 joukkoon. Vuoden vaihteen jälkeen pystyy treenata ja turnauksia ottamaan vyölle enemmän.

Faktio: Pitkä aikainen cygnar pelaaja ja ny löytyy vähän legionaakin.

Muut: 100% varmuudella lähdössä Belgiaan
nice2beatU

Viesti Kirjoittaja nice2beatU »

Hakija: Tuomas Toimela

Meriitit: mk3 puolelta meriitit ovat melko vähäisiä, mutta mainittakoot vaikka wtc 2016 2-4 (+grudge voitto :D) kolmos tiimissä. Ja tiimi fanan 2 sija 3-2 henk koht

Factiot: Skorne ja Cryx melko hyvä valikoima molempia ja sopivalla varoitus ajalla voin hommata minkä tahansa listan.

Muut:
Skorne is love, Skorne is life.
Ihme_apina

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina »

Hakija: Hermanni "Joko saa juoda kaljaa" Raatevaara, AKA "the Finnish sauna-guy" AKA "miks tol ei oo taas housui"

Meriitit: WTC+muut vastaavat -rekordit vissiin 1-5 ja 4-2 välillä.

Faktiot: Retri, Khador, Legion. Leksut tuskin on ees harkinnassa ilman errataihmettä.

Muut: Ei pitäis olla syytä miksen pääsisi lähtemään.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Cacophonic

Viesti Kirjoittaja Cacophonic »

*edit:*
Viimeksi muokannut Cacophonic, Su 19.02.2017 12:35. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie »

Hakija: HöPö

Meriitit: Suomen top10 TO, Norbert vihaa mua (täst on useempia todisteita), oon kirjottanu mk3 valitusta enemmän rivei ku ehkä kukaan Suomes. Ihan hyvin pelaan mut en aina. Oon voittanu joitain turnauksia mutta yleensä oon juovuksissa tai työnnän värikyniä nenääni muuten vaan.

Faktiot: Legioona, Possut, varmaan joku muuki. Ilmeisesti errata tulee Lock&Loadin aikoihin (loppuu 14. heinäkuuta) ja listat varmaan lukitaan elokuun loppuun niin kerkeen 6 viikossa dippaamaan 3-4 faktiota.

Muut: En tiä miks kiusaan itteäni vapaaehtosesti masiinan pelaamisella mut mikäli skillzit riittää tiimiin ni voin sit lopettaa wtc:n jälkee huipulla. Koska voin lopettaa millon haluun.

PS. Nerf Una2, Ossrum, WW, Hale2/3, HR plox.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.
Der Dexter

Viesti Kirjoittaja Der Dexter »

Hakija: Purhonen Tatu

Meriitit: oon joskus jotain voittanu, jotain EM- ja MM-tasosta pokaalia, suomen turnauksissa yleensä alemmilla sijoilla, muutama voitto sieltä täältä.
On ollut tapana matkustella jonkun verran, eli KV-pelaaminen on kovin tuttua kauraa.

Faktiot: Päällimmäisinä varmaan Circle ja Khador, ja muita on sit melkeen kaikki paitsi Cryx ja skorne. Katotaan nyt teemojen jälkeen, että mistä löytyy uutta namia, josta vois innostua enempi kuin punasesta ja vihreestä...
Aliquando Insanire Iucundum Est
Veripallo

Viesti Kirjoittaja Veripallo »

Oikeesti tykkään vaan kirjoittaa näit tarinoita ku saan itse olla päähahmo. Oon kai vähän narsisti sillai

Ansökare: Robin Karenko

Meriter: Sählään koko ajan, unohdan figut himaan, kadotan nopat ja mitat, unohdan pelin sekä omien nappien säännöt (voitin tosin sääntökirjan Suomen Turust joten lupaan lukea sen jos mut valitaan), pääni ei kestä alkoholia, puhun jotain muumiruotsin ja pohjois-karjalan murteen sekasotkua, deployaan 6 griffinii vaik listassa on vaan 5, mut silti mua ei bännätty ja selvisin jonku chämppäriturnauksen kolmoseksi. Kansanvälisillä areenoilla on kokemusta ruotsin Lundista, olin siellä niin huono etten ansainnu kuhaa vaikka olin huonoin suomalainen. Mut Weddinging ryyppäsin pöydän alle!

Faktioner: Retri. Tykkään Kaelyssasta. Mulla on niitä sex (stycken). Oon kans voittanu sillä pari matsia. Heben Khador oli kans ihan ok. Mut se ei pärjänny Kaelyssalle <3

Muut: en näe estettä lähtemiselle, mutta täältä pseudo-venäjältä en ihan kauhiasti jouda reenaamaan etelän lämpöön
Hän on puhunut.
PoppaMies

Viesti Kirjoittaja PoppaMies »

Hakija: Ville Jaatinen

Meriitit: Peliä pelailtu jotakuinkin 3-4 vuotta. Turnaushommat aloitin tossa viime keväänä ja lämmittelyjen jälkeen on alettu pärjäämään jotakuinkin kelvollisesti. Pääasiassa ollaan keikuttu tulosten yläpäässä ja pari turnausta on tullut jo voitettuakin. Sessiot on tosin olleet kaikki tampesterissa, mutta onneksi osallistujia on aina ollut valtakunnan kaukaisemmistakin kolkista.

Faktiot: Peli aloitettu Cygnarilla, laajennettu Skorneen ja nyt jyyritään Circlellä. Cygge ja Skorne molemmat yhtä vahvoja laajalla caster/lock-valikoimalla ja syksyyn mennessä sirkkelikin pitäisi olla jo hanskassa.

Muut: Työn puolesta ei huvita pitää meteliä täällä netissä ja siksi lennän jotakuinkin "tutkan alla" Suomen metaan liittyen. Pelaan kuitenkin aktiivisesti Tampereella ja sen kolkan pelaajat voivat halutessaan antaa meikäläisestä lisätietoa. Takalan Markus on paiskannut meikäläistä lisänimellä "Lasinsyöjä", sillä kartan perinteisiä "Power buildeja" ja nettilistoja ja uskon "Dark horse-" ja yllätysfaktoriin. Tästä syystä Haleyt, Cainet ja spämmit ei naposta. Turnausvoitotkin on napsahtanut pareilla Makeda3 & Xerxis1 (pre errata) sekä Nemo3 & Kraye1. Näihinkin aivovammoihin ainakin Juho ja Samu pystyy ottamaan kantaa.

Reissuun pääsen lähtemään 99% todennäköisyydellä. Työaikani (ja lomat) suunnittelen itse. Lisäksi tärkein vihollinen on jo voitettu, sillä vaimo antoi luvan reissulle. Ainoa kaatopykälä on perheeseen huhtikuussa syntyvä toinen lapsi. Mikäli sieltä tulee joku koliikista kärsivä paskalinko voi reissu olla vaarassa. Muussa tapauksessa vaimo lupasi pyörittää perhettä yksin ukon töniessä euroopassa pikku-ukkoja...

"Alea jacta est"
"Why, o why I didn´t take the BLUE pill?"
Tanan

Viesti Kirjoittaja Tanan »

Hakija: Juho Auer

Meriitit: Olen pelannut masiinaa nyt noin 9 vuotta. Turnausvoittoja ei ole vielä liiemmälti, mutta jos joku WTC joukkueeseen kuuluva katkaisee jalkansa tai muuten saa figuilusta tarpeekseen, niin olen käytettävissä.

Factiot: Vakavasti otettavista factioista löytyy Searforge commission, Talion Charter, Highborn covenant ja Four star syndicate. Näiden lisäksi löytyy kunnioitettava kokoelma figuja hipsterfactioihin kuten Retribuutio, Khador ja Cryx. Cryxiläisiä olisi tarkoitus maalata muutamassa kuukaudessa sellaiset 100p nappulaa, joilla voitan ropeconin.

Muut: Perheellisenä miehenä ja kunnallisvaaliehdokkaana minun voi olla vaikea tulla treenaamaan Helsinkiin. Teen kuitenkin parhaani.
Oulun Höyryliiga Ropeconissa (taas). Katso raportti ja kuvat!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “PP: Yleiset keskustelut”