Mestarien turnaus 2016
Re: Mestarien turnaus 2016
Haluaisko joku majoittaa yhden Pohjois-Karjala pakolaisen ton turnaus vkl ajan? Kiitollisuudenosoituksen muodosta voidaan neuvotella.
Hän on puhunut.
Kaikille kyllä löytyy katto pään päälle viimeistään mun luota. Toki nyt on sen verta paljon ulkopaikkakuntalaisia, että hyvä, jos jonnekin muuallekin mahtuisi osa yöpymään. Tai no pelkkää lattiatilaa toki on...
Striimaus muuten mahdollisesti onnistuu tänäkin vuonna, kiitos jälleen Antti I:n lainakameran. Katsotaan edeltävänä torstaina saanko tuon toimimaan...
Striimaus muuten mahdollisesti onnistuu tänäkin vuonna, kiitos jälleen Antti I:n lainakameran. Katsotaan edeltävänä torstaina saanko tuon toimimaan...
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Mites listojen palautus?
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
Tässä peliohjelma:

pe klo 20.00: 1. kierros (pl. Teemu vs Hermanni ja Samu vs Juho, jotka pelataan torstaina) Entrenched
la klo 10.00: 2. kierros
la klo 13.30: 3. kierros
la klo 16.00: 4. kierros
la klo 19.00: 5. kierros
su klo 10.00 6. kierros
su klo 13.30 7. kierros
su klo 16.00: mahdollinen finaali

pe klo 20.00: 1. kierros (pl. Teemu vs Hermanni ja Samu vs Juho, jotka pelataan torstaina) Entrenched
la klo 10.00: 2. kierros
la klo 13.30: 3. kierros
la klo 16.00: 4. kierros
la klo 19.00: 5. kierros
su klo 10.00 6. kierros
su klo 13.30 7. kierros
su klo 16.00: mahdollinen finaali
Viimeksi muokannut Celebdae, Ke 07.12.2016 19:14. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Tähän tosiaan tarvittaisiin joku vapaaehtoinen, kun vakiomieheni HP on jossain huitsin nevadassa. Eli kuka suostuisi ottamaan listat vastaan ja postaamaan ne perjantain aikana tänne?Sopuli kirjoitti:Mites listojen palautus?
- Ihme_apina
Äänestän Teroa
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.
Skenui ei ilmoteta etukäteen vaan ennen pelii? Mikä on eka skenu ett osataan heben kaa pelaa?
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Selviää, kun saan jonkun arpomaan skenun.TheEmu kirjoitti:Skenui ei ilmoteta etukäteen vaan ennen pelii? Mikä on eka skenu ett osataan heben kaa pelaa?
- nice2beatU
Pelaatte vaa line breakerin ja ilmotatte et arpa osu sille ekalle kierrokselle.TheEmu kirjoitti:Skenui ei ilmoteta etukäteen vaan ennen pelii? Mikä on eka skenu ett osataan heben kaa pelaa?
Skorne is love, Skorne is life.
skenut pelataan numerojärjestyksessä, paitsi skipataan line breaker. Arvonta valmis.
Olemme saaneet vapaaehtoisen listanpalautusvastaajan! All hail Juha!
Listat tulee palauttaa perjantaihin klo 12.00 mennessä osoitteeseen jupaa83 ät gmail.com. Ekan kierroksen pelinsä ennen perjantaita pelaavien tulee palauttaa listansa samaan osoitteeseen ennen pelinsä alkua. Käyttäkää jotain mukavasti lukukelpoista formaattia ja muistakaa objektiivit. Juha julkaisee listat tässä topicissa perjantain aikana.
Listat tulee palauttaa perjantaihin klo 12.00 mennessä osoitteeseen jupaa83 ät gmail.com. Ekan kierroksen pelinsä ennen perjantaita pelaavien tulee palauttaa listansa samaan osoitteeseen ennen pelinsä alkua. Käyttäkää jotain mukavasti lukukelpoista formaattia ja muistakaa objektiivit. Juha julkaisee listat tässä topicissa perjantain aikana.
Ja virallinen listanpalautusvastaava on arponut ensimmäisen kierroksen skenaarioksi numeron 1 Entrenched.
Myöhemmät skenut arvotaan aina ennen kierrosta.
Myöhemmät skenut arvotaan aina ennen kierrosta.
-
Sir T0inen
Vielä kerran, muistakaa obot. Kaksi palauttanut listat, mutta toiselta puuttuu obot. Ropeconin tiimiturnausta mukaillen saa yhtä tiettyä oboa listat täyteen.
Turnaus lähestyy ja lähes kaikki on valmista. Enää yksi ongelma; kukas tekee mulle listat?
Tossa sulle jaakko listat. Puhdasta Cygnar-foorum laatua, meni ainakin kolme minuuttia kaivaa:Celebdae kirjoitti:Turnaus lähestyy ja lähes kaikki on valmista. Enää yksi ongelma; kukas tekee mulle listat?
Koodi: Valitse kaikki
Fuel Cache - Steamroller Objective
Captain Allister Caine - WJ: +27
- Reinholdt, Gobber Speculator - PC: 4
- Gallant - PC: 17 (Battlegroup Points Used: 17)
- Ol’ Rowdy - PC: 18 (Battlegroup Points Used: 10)
Gun Mage Captain Adept - PC: 5
Journeyman Warcaster - PC: 4
- Firefly - PC: 8
Harlan Versh, Illuminated One - PC: 4
Eiryss, Mage Hunter of Ios - PC: 7
Rhupert Carvolo, Piper of Ord - PC: 4
Storm Lances - Leader & 2 Grunts: 12
Rangers - Leader & 5 Grunts: 9
Trencher Infantry - Leader & 5 Grunts: 10
Artificer General Nemo (25 Jack Points)
-Storm Chaser Finch
-Sylys Wyshnalyrr, The Seeker (4 Points)
-Dynamo (18 Jack Points)
-Stormclad (7 Jack Points, 11 Regular)
-Thunderhead (20 Points)
Captain Arlan Strangewayes (4 Points)
Gun Mage Captain Adept (5 points)
Journeyman Warcaster (4 Points)
-Firefly (8 Points)
Rhupert Carvolo, Piper of Ord (4 Points)
Stormblade Infantry (10 Points)
-Officer and Standard Barer (5 Points)
Haley1
-Squire
-Centurion
-Dynamo
Gun Mages w/ UA
-Avenger
Storm Lances
Arcane Rifleman
Arcane Rifleman
Lanyssa
Markus Siege
- squire
- Defender
- Centurion
- Ol' Rowdy
Trenchers (10 men)
Rangers
Gun mage Captain Adept
Strangeways
Journeyman
- Charger
Sloan
Reinholdt
Thunderhead
Hunter
Hunter
Hunter
Hunter
Firefly
Firefly
Strangeways
Gobber Tinker
Harlan Versh
Rangers
Stryker 1
-Sylys
-Centurion
-Gallant
-Stormclad
-Thorn
Journeyman Warcaster
-Firefly
Strangewayes
Rhupert
Harlan Versh
Storm Lances: Min.
Haley3 (Major Prime Victoria Haley) -25
* Thorn 13
* Grenadier 9
* Ironclad 12
Storm Lances (Leader and 4) 20
Trencher Infantry (Leader and 9) 16
Lady Aiyana & Master Holt 8
* Jonas Murdoch(Captain Jonas Murdoch) 4
Rhupert Carvolo, Piper of Ord 4
Ragman 4
Alexia Ciannor & the Risen 10
Pidetään mielessä. Tosin kolmeen noista mulla ei oo nappeja ja vaikeuksia tulis viimeistään maalausrajoituksen kanssa. Ilmeisesti mun kokoelma ei sisällä ihan riittävästi kovimpia mk3-techejä.
Eli mille käyttäjänimelle/sähköpostille?Celebdae kirjoitti:Olemme saaneet vapaaehtoisen listanpalautusvastaajan! All hail Juha!
Hän on puhunut.
Siinähän se alla lukee?Veripallo kirjoitti:Eli mille käyttäjänimelle/sähköpostille?Celebdae kirjoitti:Olemme saaneet vapaaehtoisen listanpalautusvastaajan! All hail Juha!
Mä voitin. CK. 3-2. Calandra v B1.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "