Mestarien turnaus 2016
Re: Mestarien turnaus 2016
Mites Tampereen pelissä kävi?
Nothing is forgotten. Nothing is forgiven.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja älkää pliis lähettäkö mulle yksityisviestejä, jos tiedätte jonkun muun yhteystiedon. Me hates 'em.
Ja kerrottakoon, että tänään ei ole tulossa striimiä ainakaan klo 20. Mahdollisesti kylläkin yölähetys =)
Juho voitti 6-5. Elara-eBaldurCelebdae kirjoitti:Mites Tampereen pelissä kävi?
-HPVäitän et Samu voitti vaan siks et se osaa pelaa, on ollu WTC:s ja on mukava tyyppi
-
Sir T0inen
Kokeillaas sitten, osasinko käyttää google docsia. https://docs.google.com/document/d/1jDD ... sp=sharing
Sanottakoon näin jälkikäteen, että kyllähän tässä yllättävän paljon hommaa on ja pitää olla tarkkana. Nyt sitten striimin seurantaan, jos linkki toimii. Listat ovat huonossa muodossa nopeaan selailuun, mutta kyllä niistä selvän saa
Sanottakoon näin jälkikäteen, että kyllähän tässä yllättävän paljon hommaa on ja pitää olla tarkkana. Nyt sitten striimin seurantaan, jos linkki toimii. Listat ovat huonossa muodossa nopeaan selailuun, mutta kyllä niistä selvän saa
Striimi näkyy pelien aikana osoitteessa
http://www.youtube.com/user/kymppi/live
http://www.youtube.com/user/kymppi/live
Onnea Juho ansaitusta mestarien turnauksen voitosta!
Masiina on siitä hyvä peli, että paras voittaa. Työn ja osaamisen eteen pitää tehdä myös töitä. Pitää hioa listoja, harjoitella niitä ajatella laatikon ulkopuolella ja tuoda kaikki osaaminen pelipöydälle ja suorittaa paremmin kuin vastapelaaja.
Juho on tehnyt jo pidempään hyvää duunia ja sijoituksetkin ovat sen viime vuosina heijastaneet. Vanha kaarti on väistymässä ja masiinaskeneen syntyy koko ajan uusia huippupelaajia jotka käyttävät aikansa harjoitteluun ja nousevat skenen huipulle!
Turnauksessa oli myös paljon pelaajia, jotka ovat jo pidempään olleet kovia ja pelättyjä nimiä, mutta ovat viime aikoina pystyneet sijoittamaan vähemmän aikaa masiinaan ja se myös näkyy.
#ootsäpitkäänpelannu
Masiina on siitä hyvä peli, että paras voittaa. Työn ja osaamisen eteen pitää tehdä myös töitä. Pitää hioa listoja, harjoitella niitä ajatella laatikon ulkopuolella ja tuoda kaikki osaaminen pelipöydälle ja suorittaa paremmin kuin vastapelaaja.
Juho on tehnyt jo pidempään hyvää duunia ja sijoituksetkin ovat sen viime vuosina heijastaneet. Vanha kaarti on väistymässä ja masiinaskeneen syntyy koko ajan uusia huippupelaajia jotka käyttävät aikansa harjoitteluun ja nousevat skenen huipulle!
Turnauksessa oli myös paljon pelaajia, jotka ovat jo pidempään olleet kovia ja pelättyjä nimiä, mutta ovat viime aikoina pystyneet sijoittamaan vähemmän aikaa masiinaan ja se myös näkyy.
#ootsäpitkäänpelannu
“The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid.”
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
― Terry Pratchett, Monstrous Regiment
Tässäpä nämä lopputulokset:
1. Juho Dahlman (6-1)
2. Pauli Lehtoranta (5-2)
3. Robin Karenko (4-3)
4. Jaakko Uusitupa (4-3)
5. Joonas Heinonen (4-3)
6. Samu Järvinen (2-5)
7. Teemu Aro (2-5)
8. Hermanni Raatevaara (1-6)
Onnea uudelle mestarille! Ehkä ensi vuonne sitten turnaus Tampereen suunnalla!
Kuusi striimattua peliä vielä nähtävissä jälkikäteen:
https://www.youtube.com/user/kymppi
1. Juho Dahlman (6-1)
2. Pauli Lehtoranta (5-2)
3. Robin Karenko (4-3)
4. Jaakko Uusitupa (4-3)
5. Joonas Heinonen (4-3)
6. Samu Järvinen (2-5)
7. Teemu Aro (2-5)
8. Hermanni Raatevaara (1-6)
Onnea uudelle mestarille! Ehkä ensi vuonne sitten turnaus Tampereen suunnalla!
Kuusi striimattua peliä vielä nähtävissä jälkikäteen:
https://www.youtube.com/user/kymppi
Onnea Juholla ja kiitos kaikille peleistä ja seurasta. Oli kivaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.
Regards, Scissors. "
Regards, Scissors. "
Kiitos vaan minunkin puolesta kaikille tapahtumassa olleille! Oli kivaa päästä hetkeksi arjesta irti ja nähä tuttuja ja kavereita. Onnittelu Juhalle hyvin ansaitusta voitosta! Kirjottelin junassa tiivistetyt rapsat omista seikkailuista tuonne Päätä seinään ketjuun armeijalistapuolella :)
Hän on puhunut.
- The Captain
- Valvoja
Hyvä Suomi! Torille!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Muutoksen tuoja
Joo kiitos tosiaan omastakin puolesta kaikille, oli hieno turnaus ja oli kivaa. Olin kyllä niin väsynyt ja hukassa koko viikonlopun, että Jontte joutui useampaan kertaan tsekkaamaan, että mikä kuosi. Noppa pyöri kivasti ja sentinelit oli op, suurempia viisauksia on vaikea tässä vaiheessa oikein laukoa
Voittajan on helppo hymyillä :)
ps. Miks aina pitsaa?
Voittajan on helppo hymyillä :)
ps. Miks aina pitsaa?
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it