"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

GSC: Hybrid Metamorphs

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Draike

GSC: Hybrid Metamorphs

Viesti Kirjoittaja Draike »

Kuva
Direct, isompi.

Aloittelin Genestealer kulttia. Army Painter lähetti mulle testiin uuden Limited Edition Complete Warpaints -setin ja ideana olisi maalailla armeija kyseisiä puteleita hyödyntäen. NWG saitilla artikkeli hommasta, kevyttä wippiä, taustaa ja lätinää. Myöhemmin artikkeli ilmestyy myös AP:n virallisille FB -sivuille. Mukana myös aiemmin kirjoittamani artikkeli dippaukseen liittyen. Tässä armeijassa jannuja on 130~ joten tää metodi on kultaa. Unitin maalaamiseen kului yksi ilta. Piiput pitää porailla tässä joskus kun jaksaa mennä ostamaan teriä.

http://www.nemesis-wargaming.com/2016/1 ... cult-pt-i/

e: vaihdettu kuvalinkki kun edellinen lataili pitkään.
Viimeksi muokannut Draike, To 29.12.2016 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Wynn

Re: GSC: Hybrid Metamorphs

Viesti Kirjoittaja Wynn »

Komeelta näyttää. Pöllin kyl sun idean noista bloodreavereistä härskisti ku itelläki ne pyörii tuolla ja oon miettiny et jos niitä Geneculttiin hyödyntäis mut sun WIP-kuvat toimii hyvänä proof of conceptina.
L:XVI/C:VIII
Draike

Ty. Kannattaa, tosiaan nuo kädet on tosi helppo lyödä suoraan kehiin, taittaa vaan vähän keskeltä ja vetää viilalla revenneen kohdan sileäksi. Pari pakettia virallisia figuja ja noita niin helposti saa tehtyä nelisenkymmentä jäbää.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Kiva värimaailma! Noi figut ei hirveesti innosta mutta oot saanu niistä kiinnostavia ja varsin hienoja. Myös baset on mun makuuni.
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Miten olet saanut dippauksen toimimaan pinkille, vaalealle harmaalle ja siniselle? Itse olen dippijutuissa vältellyt noita värejä viimeiseen saakka, mutta sun lopputulos on tosi hienoa jälkeä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Draike

Kiitos. Figut on kieltämättä jänniä, mutta tietty vaikeahan sitä on muuta kuvitella kun on haluttu olla uskollisia vanhalle artille. Noissa on omasta mielestä tosin semmoinen kiva kasari/ysäri scifi-pahis meininki.

Harmaan kanssa dippi toimii useimmiten ihan suoriltaan. Sinisen on oltava sävyltään "keskitasoa" niin siinäkin toimii - tummassa ei näy ja vaaleassa näyttää hirveelle. Purppuran kanssa tein niin että basecoatin jälkeen heitin päälle Purple Tone -washin tuomaan varsinaisen varjostuksen. Dippiä levitin pään tasaisille alueille todella ohuen kerroksen jottei näy paljoakaan, teksturoiduille alueille sitten vähän enemmän. Tuo sääntely siveltimellä on loppujenlopuksi aika simppeliä. Tummemman purppuran kohtiin heitin 1 layerin highlightit koska dipillä ei ole niissä paljoakaan virkaa.

Blogi Army Painterin feedissä: https://www.facebook.com/TheArmyPainter ... 0425769991
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”