"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

ccw daemon princelle

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
KyberAntti
Viesti:

ccw daemon princelle

Viesti Kirjoittaja KyberAntti »

Mistä saisi konvattua kaaoksen daemon princelle ccw:n siihen figun vasempaan käteen, olisiko jollain muulla figulla sopiva käsi, jossa olisi miekka valmiina, vai täytyykö vain koettaa itse leikellä ja taivutella niitä sormia, tehdä itse green stuffista miekka ja toivoa parasta?

(argh, kaksi peräkkäistä topikkia :x )
Thereafter, the world came to know an age of darkness...
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Kyllä mun mielestä se sen käsi on kyllä aivan käypä closis aseesta. Olis se ny kumma jos ei marine jos toinenki menis poikki ku vähän isän kädestä antaa..

Asia on taas aivan toinen jos sille HALUAA jonkun muun käteen.

Jos taivuttais ihan tyylillä kaikki muut sormet kouraan, mutta jättäis sen keskimmäisen suoraks... ;)
KyberAntti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja KyberAntti »

Weekender kirjoitti:Kyllä mun mielestä se sen käsi on kyllä aivan käypä closis aseesta. Olis se ny kumma jos ei marine jos toinenki menis poikki ku vähän isän kädestä antaa..

Asia on taas aivan toinen jos sille HALUAA jonkun muun käteen.
muttakun on niin miehekäs (n. 15cm) miekka sille jo greenstuffista ja bitzeistä tehty ;)

Jos taivuttais ihan tyylillä kaikki muut sormet kouraan, mutta jättäis sen keskimmäisen suoraks... ;)
huraa, näinhän minä sen teen :D
Thereafter, the world came to know an age of darkness...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”