Sinitarra avuksi maalatessa?
-
Vieterihiiri
Sinitarra avuksi maalatessa?
Olen kohta puoliin spray maalaamassa gobbojen wolfridereja, ja aijjon liimata figut kasaan vasta maalauksen jälkeen jotta maalaus sujuisi helpommin. Ongelma on itse wolfriderit jotka tuiskahtelevat toistamiseen alas hukkiensa päältä, olen ajatellut laittaa ne kiinni sinitarralla, onko joku kokeillut mitä musta spray tekee sinitarralle? en halua ikäviä yllätyksiä....(tarra sulaa lätäköksi joka valuu suden päälle tms.)
jos jollakin on vaihto-ehtoisia ajatuksia wolf riderien kiinnittämisestä satulaan ni kertokaa plz.
jos jollakin on vaihto-ehtoisia ajatuksia wolf riderien kiinnittämisestä satulaan ni kertokaa plz.
-
|Agarwaen|
- Viesti:
Minä pohjamaalaisinkin ratsut ja ratsastajat erillään. Kun maalasin chaos knightejä, liimasin knightit toisesta jalasta 25mm baselle spraytä ja maalausta varten. Vasta kun sekä hepat että knightit oli maalattu, liimasin ne toisiinsa. Liimana käytin citadelin superglueta, koska se on helppo tarpeen tullen irroittaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Teonanacatl
-
Vieterihiiri
-
Skaven Lord
-
Vieterihiiri
Herättää mielenkiintoni. Miksi haluat spreijata figut niiden ollessa ratsun selässä? Eikös olisi fiksumpi spreijata ne kuitenkin erillään, sais pohjamaalin paremmin joka paikkaan? Ratsastajat vaikka sillä sinitarralla "maahan" seisomaan tai jotain...?Vieterihiiri kirjoitti:Eetsa, pointti onkin siinä että kuinka saan ratsastajan pysymään selässä spray maalauksen aikana, totta H:ssa nyt minäkin aijjon ne kiinni liimata, mutta vasta maalauksen jälkeen...
-
Vieterihiiri
Wolfriderin kiinnittämiseksi hukkaan tarvitsen pienen nokareen tarraa, wolfriderin kiinnittämiseksi maahan tarvitsen vuoren sinitarraa.... :?
lisäksi se häviävän vähä määrä joka ei tule spray-maalatuksi on helppo sutia pensselillä mustaksi, koska ratsastaja on sillä kohdalla ei hieman epätasainen maalipinta haittaa
lisäksi se häviävän vähä määrä joka ei tule spray-maalatuksi on helppo sutia pensselillä mustaksi, koska ratsastaja on sillä kohdalla ei hieman epätasainen maalipinta haittaa
-
baretul
-
Vieterihiiri