DELETE
Re: Bannen (sota) Tanner
Komea ja yhtenäinen pöytä. Kyllä tuolla kelpaa pelata ja yksityiskohtiinkin on nähty keskimääräistä enemmän huomioita.
"Concrete is heavy ; iron is hard - but the grass will prevail."
-Edward Abbey
-Edward Abbey
-
Ninjapiraatti
Re: Bannen-Tanner / Simppeli kiviseinä kokeilu!
On muute! Todella hyvän näköstä pienellä vaivalla!
Ihan passeli, käyttäisin silti finfoamia koska noi styroksin palluran paistaa kauas. :D
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Spoonyone
Kyllä mä tolla pelaisin. Saisiko pallukkamaisuuden peitettyä helposti/halvalla jos levittää jotain karkeaa tasotetta/yms päälle ens alkuun?
Malifaux Suomi FB ryhmä
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
Maanlaajuiseen WhatsAppiin pääsee YV:llä mukaan.
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
Maanlaajuiseen WhatsAppiin pääsee YV:llä mukaan.
Juu, oikeastaan vain sen lisäisin, että kannattaa päällystää jollain massalla (aavistuksen vesiohennettu erikeepperi se helpoin) ennen maalaamista. Muuten styroksi käytössä lohkeilee niin helposti, että hyvä maalaustyö menee äkkiä hukkaan, etenkin jos noita pikkupurkkeja käyttää maastojen maalailuun. Itse päällystän finnfoaminkin.
Finnfoam-kaupoille mars! Muutaman euron panostuksella saat samalla vaivalla huomattavasti siistimpää jälkeä. Tai itse asiassa jopa helpommalla, koska finnfoamiin tulee kuviot pelkällä kuulakärkikynällä painamalla.