Vampire countseja: "vikat" figut
Re: Vampire countseja: lisää spawneja
Kiitos kiitos :). Hauskaa oli pelata ja ykköstavoite täyttyi, eli matsit loppui määräajan puitteissa. Vähän tässä tietty alkaa herätä ajatuksia että mitä kaikkia unitteja armeijaan vielä tarttee saada... Ehkä silti koitan käyttää nyt enemmän aikaa pelaamiseen ja vähemmän askarteluun.
Re: Vampire countseja: lisää haamuja
Kummasti tulikin turnauksesta lisää inspiraatiota askarteluun. Huvitti päästä koittamaan jalkamieshaamuja, ja sopivat napitkin sai kätevästi haalittua bits boxista. En tiedä mitä figuja nämä keskimmäiset on, mutta kiitokset sille joka oli ne Oh my gameen kantanut :)
Ajatuksena seurueessa on, että aatelisrouva harmistui perheensä murhasta sen verran pahasti, ettei oikein meinaa saada rauhaa ennen kuin vääryys on käyty kostamassa. Ei muuta kuin edesmenneet henkivartijat mukaan ja etsimään syyllistä.

Ajatuksena seurueessa on, että aatelisrouva harmistui perheensä murhasta sen verran pahasti, ettei oikein meinaa saada rauhaa ennen kuin vääryys on käyty kostamassa. Ei muuta kuin edesmenneet henkivartijat mukaan ja etsimään syyllistä.

Viimeksi muokannut Hank, Ti 07.03.2017 08:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yksinkertaisella tavalla tyylikäs ryhmä! Pahoin pelkään, että kohtaan nämä kentällä ensi viikolla :S
Pelko on niiden tehokkain ase! :)
-
Ninjapiraatti
Jumankavita ku on tyylikkään näkösiä. Millä tuollasen "aave-efektin" saa aikaseksi? Drybruhausta ja washia vaa?
Kiitos :). Joo maalasin ensin incubi darknessia pohjaksi ja sitten drybrushasin aika monta kerrosta lisäten sekoituksiin aluksi baharroth blueta ja lopulta valkoista. Lopuksi laitoin useimpiin kohtiin kevyen shaden waywatcher greenillä.Ninjapiraatti kirjoitti:Jumankavita ku on tyylikkään näkösiä. Millä tuollasen "aave-efektin" saa aikaseksi? Drybruhausta ja washia vaa?
Re: Vampire countseja: vampyyriritarit
Tää unitti on pitkään ollut ajatuksissa, mutta en ollut keksinyt toteutustapaa. Ostin aikaa sitten bretonnialaisia ritareita, joita ajattelin käyttää pohjana, mutta ne kaipasivat reilusti lisäbitsejä näyttääkseen riittävän ilkeiltä. Toisaalta dragon princet ovat klassinen korvike blood knighteille, ja vaikutti että ne toimisivat jo sellaisenaan houkuttelevan hyvin. Olin kuitenkin jo fiksaantunut ajatukseen bretonnialaisten hevosista kaapuineen ja heraldiikkoineen, joten päätin tehdä yhdistelmän, vaikka harmitti haaskata niin paljon muovia.
Värimaailmassa oli myös hakemista. Punaista piti olla, mutta toisaalta myös synkkyyttä. Oon ihan tyytyväinen panssarin true metallic/non-metallic sekoitukseen. Tuli sopivan pahaenteinen lookki ja oli nopea maalata.
Champion

Loput commandista. Lipunkantaja taitaa olla eka figu minkä oon ikinä ostanut. Ihan kiva että pääsee taas pitkähkön tauon jälkeen sotimaan :)

Ryhmä valmiina hirmutekoihin

Värimaailmassa oli myös hakemista. Punaista piti olla, mutta toisaalta myös synkkyyttä. Oon ihan tyytyväinen panssarin true metallic/non-metallic sekoitukseen. Tuli sopivan pahaenteinen lookki ja oli nopea maalata.
Champion

Loput commandista. Lipunkantaja taitaa olla eka figu minkä oon ikinä ostanut. Ihan kiva että pääsee taas pitkähkön tauon jälkeen sotimaan :)

Ryhmä valmiina hirmutekoihin

Vau! Muovia meni hukkaan, mutta tulos on kyllä melkoista katseltavaa. Tuo look sopii erinomaisesti veriritareille. Itse tein aikoinaan konversiot kaaosritareista (myös ghoulien päillä), mutta lopputulos oli ehkä turhan harteikas vampyyriksi. Tuossa on juuri oikea määrä eleganssia ja ilkeyttä. Hienoa jälkeä!
Ensin harmittelin liian vähäisiä figuja.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Sitten harmittelin liikoja maalaamattomia figuja.
Sitten harmittelin liikoja kokoamattomia figuja.
Nyt harmittelen liikoja muoveissa olevia laatikoita.
Tyylikäs idea ja upea toteutus! Menee eeppisten yksiköiden listalle. :)
Ymmärränkö ton metallic + NMM oikein: metalliosissa on musta-harmaa pohja, ja olet korostanut metallivärillä? Näyttää aivan odottamattoman hyvältä moinen.
-ile
Ymmärränkö ton metallic + NMM oikein: metalliosissa on musta-harmaa pohja, ja olet korostanut metallivärillä? Näyttää aivan odottamattoman hyvältä moinen.
-ile
Kiitos! Joo muovin tuhlaamisesta on päästy jo yli :). Tais tulla tuloksesta aika lailla sitä mitä hain, vaikken tiennyt ihan tarkkaan mitä haen. Valokuvista sen sijaan tuntuu tulevan aina vaan huonompia, naamoissa puuroutuu värit aika pahasti. Koitin ottaa uuden kuvaussession, mutta ei auttanut.
Laitoin pohjalle metalliväriä, jonka päälle sitten washia ja korostuksia normiväreillä. Oon käyttänyt vastaavaa useimpiin figuihin tässä armeijassa, mutta nyt viilasin vähän reseptiä ja lisäsin pari kerrosta.ile kirjoitti:Ymmärränkö ton metallic + NMM oikein: metalliosissa on musta-harmaa pohja, ja olet korostanut metallivärillä?
Julman näköinen yksikkö! Ei noita vastaan uskalla sotia..
Re: Vampire countseja: midnight aristocracy
Vielä yks vampyyricharacteri, jos vaikka peluuttais brotherhood of the dragonia joskus. Rauhallisena kotiviikonloppuna oli aikaa nysvätä vähän monimutkasempia tekniikoita kuin rivimiehille.
iphonella näköjään sai selvästi parempia kuvia. Tosin niiden siirtäminen koneelle oli työläämpää kuin figun maalaaminen...

iphonella näköjään sai selvästi parempia kuvia. Tosin niiden siirtäminen koneelle oli työläämpää kuin figun maalaaminen...

Jälleen on oikeat osaset löytäneet toisensa ja maalaus on mahtavaa.
-ile
-ile
Tarkalleen mitä värejä tuli käytettyä korostamaan metalleja? Hyvältä näyttää.
Malifaux Suomi FB ryhmä
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
Maanlaajuiseen WhatsAppiin pääsee YV:llä mukaan.
Suomalaisilla on oma WhatsApp ryhmä jossa sovitaan pelejä, YV:llä pääsee mukaan.
Batmania turun seudulla
Maanlaajuiseen WhatsAppiin pääsee YV:llä mukaan.
Kiitos :)
Characteri on tehty perinteisellä non-metallic metal tekniikalla, eli siihen käytin vain harmaata (dawnstone), ruskeaa (XV-88), mustaa ja valkoista (ja näiden sekotuksia). Lopuksi laitoin varjoisiin kohtiin ohuen kerroksen carroburg crimsonia ja valoisiin kohtiin ohuen glazen baharroth bluesta.
Tossa yksikössä on ensin drybrushattu mustan pohjan päälle leadbelcheria. Osaan laitoin sen päälle mustan washin (ja olis kannattanut laittaa kaikkiin), jonka jälkeen drybrushasin kevyesti celestra greylla. Sen päälle ohut glaze guilliman blueta ja lopuksi highlightit ulthuan greylla.Nikodemus kirjoitti:Tarkalleen mitä värejä tuli käytettyä korostamaan metalleja?
Characteri on tehty perinteisellä non-metallic metal tekniikalla, eli siihen käytin vain harmaata (dawnstone), ruskeaa (XV-88), mustaa ja valkoista (ja näiden sekotuksia). Lopuksi laitoin varjoisiin kohtiin ohuen kerroksen carroburg crimsonia ja valoisiin kohtiin ohuen glazen baharroth bluesta.
Tämä on yks parhaimmista Vampire Counts armeijoista jonka oon netissä nähnyt :) Ja se on paljon sanottu, Carpe Noctem -nimisellä foorumilla on mahtavia luomuksia ja kannattaa varmaan jakaa omia töitäsi myös siellä, ei viitsi pitää piilossa näin makeeta armeijaa.
Tosi hyvä idea konffata brettihepat ja prinssihepat yhteen, näyttää hienolta. Jos jotain kritiikkiä ni omaan makuun liikaa kultaa vampeilla, mut toisaalta armeija skaalassa sitä kultaa ei niin paljon kuitenkaan ole, ja ainakin tietää ketkä on niitä kermaperseitä tossa jengissä :)
edit. lipun freehandi on loistava
Tosi hyvä idea konffata brettihepat ja prinssihepat yhteen, näyttää hienolta. Jos jotain kritiikkiä ni omaan makuun liikaa kultaa vampeilla, mut toisaalta armeija skaalassa sitä kultaa ei niin paljon kuitenkaan ole, ja ainakin tietää ketkä on niitä kermaperseitä tossa jengissä :)
edit. lipun freehandi on loistava
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Oletan että em. vampyyriritarien lipun "freehand" on kerros mustaa washia, johon on pyyhitty sormella tai siveltimellä lipun kuvio? Hyvin kyllä toimii.
Itse olen tehnyt blood knightini myös samoista dragon princeista ja muistaakseni lipussa ei ole mitään valmista kuviota. Tai sitten käsitin väärin mitä tarkoitit :D
edit. Nyt mä tajusin mitä tarkoitat! Aivan, no siis joka tapauksessa hyvältä näyttää, oli tekniikka mikä tahansa :)
Sumppi Ry
Kiitos kommenteista JuhoL :). Jotenkin en osannut käyttää sitä Carpe Noctemia, ja nyt taitaa olla koko sivustokin alhaalla. Vaikka rekisteröidyin ja olin mielestäni kirjautuneena sisään, näin kuvista vain miniversiot. Niiden perusteella kyllä vaikutti olevan paljon hienoja juttuja!
Mä en vielä tajunnut :). Enivei kyllä se ihan perinteisin keinoin on pensselillä maalattu.JuhoL kirjoitti: Ti 25.04.2017 15:34Itse olen tehnyt blood knightini myös samoista dragon princeista ja muistaakseni lipussa ei ole mitään valmista kuviota. Tai sitten käsitin väärin mitä tarkoitit :D
edit. Nyt mä tajusin mitä tarkoitat! Aivan, no siis joka tapauksessa hyvältä näyttää, oli tekniikka mikä tahansa :)
Tämä on kyllä yksi suosikkiarmeijoistani tällä hetkellä. Tosi hyvä tunnelma ja loistava toteutus.