"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

The Horus Heresy: Mechanicum Thallax Cohort

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Krank

The Horus Heresy: Mechanicum Thallax Cohort

Viesti Kirjoittaja Krank »

12kpl

Thallax Cohort muodostaa selkärangan tulevalle Mechanicum armeijalleni.
Liitteet
Tästä voi muodostaa neljä "troop" ryhmää.
Tästä voi muodostaa neljä "troop" ryhmää.
Einoin

Re: The Horus Heresy: Mechanicum Thallax Cohort

Viesti Kirjoittaja Einoin »

Erittäin hienoa jälkeä.

Minua kiinnostaisi tietää mistä olet tehnyt tekstuurin alustoihin. Voisi itse kokeilla jotain saman tapaista tehdä joskus tulevaisuudessa.
marke

Viesti Kirjoittaja marke »

Tosi siistejä figuja ja just sellanen tyyli mitä ite tykkään katella; vähäeleinen ja hillitty figu missä muutama värikäs yksityskohta.
Krank

Einoin kirjoitti: Su 14.05.2017 22:30 Erittäin hienoa jälkeä.

Minua kiinnostaisi tietää mistä olet tehnyt tekstuurin alustoihin. Voisi itse kokeilla jotain saman tapaista tehdä joskus tulevaisuudessa.

Pohjalle Vallejon Sandy Paste kertakäyttöveitsellä voidellen ja märkänä ollessa painelee varovasti jotain pikkukiviä. Itsellä taisi olla jotain GF9 pikkukiviä. Isommat kivet on puutarhaan tarkoitettua liuskekiveä jota ostin aikoinaan 25kg säkin. Taitaa olla vielä joku 24,9kg jäljellä.

Pohjamaalaus mustalla, tumman ruskeaa ja punaista kynäruiskulla. Reilu kerros GW:n Martian Ironearth (halkeilua varten).

Jotain ton suuntaista taisi olla. 😄
Einoin

Viesti Kirjoittaja Einoin »

Krank kirjoitti: Su 14.05.2017 22:47
Einoin kirjoitti: Su 14.05.2017 22:30 Erittäin hienoa jälkeä.

Pohjalle Vallejon Sandy Paste kertakäyttöveitsellä voidellen ja märkänä ollessa painelee varovasti jotain pikkukiviä. Itsellä taisi olla jotain GF9 pikkukiviä. Isommat kivet on puutarhaan tarkoitettua liuskekiveä jota ostin aikoinaan 25kg säkin. Taitaa olla vielä joku 24,9kg jäljellä.

Pohjamaalaus mustalla, tumman ruskeaa ja punaista kynäruiskulla. Reilu kerros GW:n Martian Ironearth (halkeilua varten).

Jotain ton suuntaista taisi olla. 😄
Kiitos tiedosta. Heh, eipä sinulta ainakaan liuskekivet lopu kesken alustoja tehdessä. :)
Pelikrypta - Ikamaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pelikrypta - Ikamaa »

Tuo aseiden hohto on aivan mielettömän kirkas ja hyvä.
Pelikryptan kotisivut www.pelikrypta.fi

Porin myymälä: Sammontie 14
Ikaalisten myymälä: Vanha Tampereentie 15-17
Krank

marke kirjoitti: Su 14.05.2017 22:30 Tosi siistejä figuja ja just sellanen tyyli mitä ite tykkään katella; vähäeleinen ja hillitty figu missä muutama värikäs yksityskohta.
Nää oli silleen kivoja että niissä ei myöskään ollut sellaista överimäärää blingiä mitä maalata. Aika vähällä värimäärällä saa kyllä hyvää aikaiseksi. Pakko sanoa että olin itsekin yllättynyt lopputuloksesta erittäin positiivisesti vaikka muutamissa työvaiheissa katselin noita ja olin aivan varma että nää on pilalla.

Ryhmänä noi on tarkoitus olla käytössä ja silleen ne toimii hyvin. Tuolla on onnistuneempia yksilöitä joukossa mut on siellä sellaisiakin mitkä poistan ensin jos ne kuolee. ;) Ei vaan jaksanut kaikkien poseja miettiä ja jossain kohtaa batch paintingissä tulee se hetki kun ei ihan niin tarkkaan jaksa sitä kahdettakymmenettä jalkaa sutia.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Hieno alku projektille! Kokonaisuutena näyttävä yksikkö, värit kohdillaan. Tykkään erityisesti siitä miten sininen heijastuu noiden kavereiden kypärän visiiriin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”