Kirjat on tilattu joten toivottavasti pesen itseni piratismista sillä.
Listaa dominoi hyvin paljon se mitä figuja on maaleissa ja vaikka ei nyt ihan WYSIWYG:nä tätä saakkaan pöydälle nostettua niin nostaahan tuo paluu intoa harrastuksen pariin kun lista vastaa nappeja enemmän kuin koskaan.
Se että onko tässä mitään järkeä on tietenkin ihan toinen asia.
Ensisijaisena palautteena haen sitä että olenko nyt laskenut yms. kaiken oiken eli onko lista laillinen, toisena sitä onko tämä ihan tuhoon tuomittu väkerrys ja kolmantena mielipiteitä siitä karkoittaako tämä peliseuran.
Pisteiden laskua valaistiin aamuisella Fantsu-visiitillä sen verran että ukkojen hinnat on ilman mitään varusteita joten siihen pitää lisätä ne mitä on tuomassa mutta esim. kun tuolta Techmarinelta olen power axen vaihtanut pois niin siitä ei tarvitse pisteitäkään maksaa joten sen mukaan olen mennyt.
Battalion Detachment
Techmarine 58p
Chainsword 0p
Conversion Beamer 20p
Boltgun 0p
Grenades 0p
78p
Terminator Librarian 145p
Force Axe 16p
Storm Shield 15p
Smite / Veil of Time / Might of Heroes
176p
HQ Total = 254p
2 Tactical squad
5x Marine 65p
Lascannon 25p
2 x 90 = 180p
2 Tactical squad
5x Marine 65p
Missile Launcher 25p
2 x 90 = 180p
Tactical squad
5x Marine 65p
Plasma Cannon 21p
86p
Troop Total = 446p
Huom! Kranaatit, Boltgunit ja Bolt pistoolit 0p
5 Dreadnought 70p
2x Twin Autocannon 66p
5 x 136 = 680p
Terminator Squad
5x Terminator 130p
2x Chainfist 44p
2x Power Fist 40p
4x Storm Bolter 8p
Power Sword 4p
Assault Cannon 21p
Teleport Homer 0p
247p
Elite Total = 927p
2 Land Speeders 80p
Heavy Bolter 10p
Assault Cannon 21p
2x 111 = 222p
Fast Attack Total = 222p
Total = 1849
Taktiikkani ovat kuuluisia siitä että minulla ei ole niitä mutta ei tämä lista varmaan paljoa selittämistä vaadi: Libra liikkuu siellä missä Termaritkin vaikka ei uusien sääntöjen takia varsinaisesti osa ryhmää olekkaan ja muut ampuu kaiken mitä lähtee.
Pidetään sormet ristissä että tälle löytyisi peliseuraa Turun Fantsusta ensi tiistaina (6.6.) ja että kukaan ei katso pahalla että pelataan vuodetuilla säännöillä.
8th SM 5xDreadnought 1850
Re: 8th SM 5xDreadnought 1850
Ihan oikein. Jos jollain on joku ase mistä pitäisi maksaa mutta vaihdat sen toiseen et maksa vanhaa. Maksat vain lopullisen kokoonpanon hinnan.Lok'har kirjoitti: La 03.06.2017 14:17
Pisteiden laskua valaistiin aamuisella Fantsu-visiitillä sen verran että ukkojen hinnat on ilman mitään varusteita joten siihen pitää lisätä ne mitä on tuomassa mutta esim. kun tuolta Techmarinelta olen power axen vaihtanut pois niin siitä ei tarvitse pisteitäkään maksaa joten sen mukaan olen mennyt.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Re: 8th SM 5xDreadnought 1850
Jos kukaan muu ei ilmoittaudu vastustajaksi, on minulla varapelaajana ainakin tarvittava määrä muoviukkoja mukana, eli tervetuloa.Lok'har kirjoitti: La 03.06.2017 14:17 Pidetään sormet ristissä että tälle löytyisi peliseuraa Turun Fantsusta ensi tiistaina (6.6.) ja että kukaan ei katso pahalla että pelataan vuodetuilla säännöillä.
Horus Heresy: Mechanicum ja muita projekteja http://taleofheresy.blogspot.fi