Ajattelin kuitenkin, että tämä ketju voisi toimia oldhammeristeille paikkana jakaa omia projektejaan.
Aloitan vanhoilla orc arrer boyzeilla:
Vanha gobbo ja peukkuselfie:

Toivottavasti muutkin oldhammeristit innostuvat jakamaan.

Ei niitä kehtaa lähempää näyttää :DDethos kirjoitti: Pe 14.04.2017 17:03 Hyviltä näyttävät, kuvat voisivat vähän olla isompia, örkkiyksikkö ei oikein näy.
Eikös näissä peleissä heitetä nopalla, mitä tehdään, jos ei muuten keksitä? Jako kolmeen mahtuu hyvin d6:een. :)niblebitzer kirjoitti: Ma 22.05.2017 00:38 Komeita ovat. Mulla ei ole ihan noin montaa noita, mutta lisää on hankinnassa.
Mulla on ongelma. Mä en tiedä mitä alkaisi maalaa seuraavista: C12 gobboja, Iron Claw gobboja vai Marauderin gobboja...
Yksinkertaisesti... Warboss green, tumma wash, warboss green, skarsnik green, vaalennettu skarsnik green tjsp.mv40k2 kirjoitti: Ti 30.05.2017 12:11 Kauniita örkkejä ja gobboja - kehtaa ehdottomasti näyttää lähempää. Miten maalasit ihon?
-mv40k2
...rakas Watson.
Jaa, oli kyllä suunnitelmissa tuoda jotain tyystin muuta maalauspöydälle pulpin jälkeen, mutta jos haippirinki onnistuu vakuuttamaan, saattaisihan sitä jotain hammeriakin mahtua väliprojektiksi.